Jump to content

Puma

Recommended Posts

Ik denk rond de zomer of herfst van 2012. En anders in de winter. Grand Theft Auto is te succesvol om laat uit te laten komen. En Rockstargames is altijd een ''geheimzinnige'' spelbedrijf geweest met zijn easter eggs en zo. Ik hoop het tenminste wat ik nu zeg :) Laat het alsjeblieft niet in 2013 zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 282
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    23

  • Phoenyxar

    15

  • Davedavy

    11

  • GTAKevin023

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk rond de zomer of herfst van 2012. En anders in de winter. Grand Theft Auto is te succesvol om laat uit te laten komen. En Rockstargames is altijd een ''geheimzinnige'' spelbedrijf geweest met zijn easter eggs en zo. Ik hoop het tenminste wat ik nu zeg :) Laat het alsjeblieft niet in 2013 zijn.

Maak een keus:

Een slecht afgewerkt spel : Komt vroeg uit.

Een goed afgewerkt spel : Komt later uit.

Als ze tijd nodig hebben , hebben ze tijd nodig , je kunt veel hopen , gun ze ook die tijd...

Link to comment
Delen op andere websites

Maak een keus:

Een slecht afgewerkt spel : Komt vroeg uit.

Een goed afgewerkt spel : Komt later uit.

Als ze tijd nodig hebben , hebben ze tijd nodig , je kunt veel hopen , gun ze ook die tijd...

Ze hebben nu al een tijdje kunnen werken aan hun spel, als het nu uitkomt zal het nog altijd goed afgewerkt zijn. Het meeste voorbereidende werk is toch al bij GTA IV geleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Maak een keus:

Een slecht afgewerkt spel : Komt vroeg uit.

Een goed afgewerkt spel : Komt later uit.

Als ze tijd nodig hebben , hebben ze tijd nodig , je kunt veel hopen , gun ze ook die tijd...

Ze hebben nu al een tijdje kunnen werken aan hun spel, als het nu uitkomt zal het nog altijd goed afgewerkt zijn. Het meeste voorbereidende werk is toch al bij GTA IV geleverd.

Er zijn tussendoor ook nog andere game's gemaakt , hoe weet jij dat als het nu uitkomt , het goed afgewerkt zou zijn? Weet jij al hoever R* is met het ontwikkelen dan? Het is enorm véél werk zo'n game , jij zou het niet sneller kunnen , dus gun R* die tijd i.p.v te zeuren dat je de game NU wilt , dat kan niet PUNT.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg toch niet dat ik dat weet? Je vergeet trouwens dat Rockstar nog eens is opgesplitst in verschillende studio's die soms in samenwerking aan een game werken. Rockstar North ontwikkelt de GTA series. Sinds GTA IV is het 3 à 4 jaar geleden, laten we zeggen dat het anderhalf geleden is sinds hun laatste game is uitgekomen TBOGT. In die tijd hebben ze vast al een heleboel kunnen doen. Het bewijs is dat ze de game hebben aangekondigd, wat erop wijst dat het zeker binnen het jaar zal uitkomen, mogelijke uitstellingen niet meegerekend.

De map en zo zal voor het grootste deel al afgewerkt zijn, want het lijkt me raar dat ze een script kunnen schrijven zonder een goed zicht op de locatie te kunnen hebben. De opties en de storyline zullen misschien nog niet helemaal af zijn, maar dat bedoel ik ook niet wanneer ik zeg dat het spel nu al voor een groot deel zal afgewerkt zijn.

Bovendien zit ik hier toch niet uit ellende tegen iedereen die het wil en niet wil horen te zeggen dat ik de game nu wil?

Ik wacht ook geduldig, want ik vind het zeer belangrijk dat we Rockstar de tijd gunnen zodat ze dit ongetwijfeld fantastisch spel tot in de puntjes kunnen uitwerken.

Ik zei alleen dat als het spel nu zou uitkomen, dat het vast goed afgewerkt zou zijn, want er is veel tijd in gestoken. Alleen zouden we het misschien moeten doen zonder bijmissies, storyline, misschien zelfs zonder NPC's en dat zou inderdaad niet leuk zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zeg toch niet dat ik dat weet? Je vergeet trouwens dat Rockstar nog eens is opgesplitst in verschillende studio's die soms in samenwerking aan een game werken. Rockstar North ontwikkelt de GTA series. Sinds GTA IV is het 3 à 4 jaar geleden, laten we zeggen dat het anderhalf geleden is sinds hun laatste game is uitgekomen TBOGT. In die tijd hebben ze vast al een heleboel kunnen doen. Het bewijs is dat ze de game hebben aangekondigd, wat erop wijst dat het zeker binnen het jaar zal uitkomen, mogelijke uitstellingen niet meegerekend.

Dat hoeft niet , Battlefield 3 kwam ook pas na 1,5 jaar uit na de aankondiging...

De map en zo zal voor het grootste deel al afgewerkt zijn, want het lijkt me raar dat ze een script kunnen schrijven zonder een goed zicht op de locatie te kunnen hebben. De opties en de storyline zullen misschien nog niet helemaal af zijn, maar dat bedoel ik ook niet wanneer ik zeg dat het spel nu al voor een groot deel zal afgewerkt zijn.

De map zal dan misschien voor een deel af zijn, maar er zijn nog genoeg bug's in dan , denk bijvoorbeeld aan non-solid delen , die moeten allemaal worden gefixt, en de storyline zal ook nog wel niet 100% af zijn, die moet ook nog helemaal worden gescript, en denk aan de animatie's en cutscene's die allemaal moeten worden gemaakt.

Ik zei alleen dat als het spel nu zou uitkomen, dat het vast goed afgewerkt zou zijn, want er is veel tijd in gestoken. Alleen zouden we het misschien moeten doen zonder bijmissies, storyline, misschien zelfs zonder NPC's en dat zou inderdaad niet leuk zijn.

Dan ben ik het er nog niet mee eens, want zoals ik al zei zouden er dan 1000e bug's en glitches in te vinden zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Solid en Non-Solid hoort toch wel bij de basisch van een map hoor, daar zal het grotendeel wel al van af zijn, wat niet geldt voor dynamische onderdelen zoals bijvoorbeeld bomen die zouden meebewegen met de wind etc.

Mij lijkt dat het laatste deel van de ontwikkeling voornamelijk nog animaties worden verfijnt of uitgeschreven, paths worden uitgeschreven en dergelijke. De map zal zogoed als af zijn, de verhaallijn qua scripting ook wel, enkel de details uitwerken. Daarbij is men al aan GTA V sinds ±2007 bezig. Momenteel begint R* ook al aan de eerste stappen van de volgende GTA, ben niet meer zeker waar ik het las maar zo gaat het nu éénmaal bij R*, toen GTA IV uitkwam was men al volop terug bezig met TLaD, TBoGT en V. Dus ga alsjeblieft niet zaniken over de game, niemand heeft hem echt gezien, dus we gaan er geen oordeel over kunnen vellen of hij dan wel of niet kan uitkomen, hij is klaar wanneer hij uitkomt ;)

Bewerkt: door Phoenyxar
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk, deze discussie heeft geen zin, hij gaat er zeker niet voor zorgen dat GTA V morgen uitkomt of ervoor zorgen dat het pas in 2014 uitkomt.

We weten niet hoe ver Rockstar op dit moment staat met GTA V en zelfs al komt er een nieuwe trailer uit dan zullen we het nog niet weten, tenzij ze het expliciet zeggen.

Ik wil wel nog even toevoegen dat Battlefield 3 gemaakt is door EA. Naar wat ik van voorgaande releases weet - en neen ik heb nog nooit echt een release van Rockstar op de voet gevolgd, zelfs nog nooit van een game tout court - is dat Rockstar een game uitgeeft ongeveer een jaar na de aankondiging, uitstellingen niet meegerekend. Zo werd MP3 al in 2009 aangekondigd en komt hij na 3 jaar pas uit.

Correct me if I'm wrong.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Solid en Non-Solid hoort toch wel bij de basisch van een map hoor, daar zal het grotendeel wel al van af zijn, wat niet geldt voor dynamische onderdelen zoals bijvoorbeeld bomen die zouden meebewegen met de wind etc.

In GTA IV zijn er ook nog een paar Non-Solid bug's , soms zijn ze ook moeilijk te vinden , dus ze zullen vast ook nu in GTA V zitten. En die moeten ze een voor een vinden , dat bedoelde ik dus met het Non-Solid part.

Is dat Rockstar een game uitgeeft ongeveer een jaar na de aankondiging, uitstellingen niet meegerekend. Zo werd MP3 al in 2009 aangekondigd en komt hij na 3 jaar pas uit.

Correct me if I'm wrong.

GTA IV werd aangekondigd in Mei 2006 , en moest uitkomen in Oktober 2007 , wat ook niet gehaald werd. Het werd april 2008 , dat is dus bijna 2 jaar na de aankondiging.

Laten we deze discussie maar hier bij houden :puh:

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ach ja, Ontwikkeling gta v maakt goede vorderingen.

Ja dat zou ik ook zeggen als ik een lang verwachte game uit ga geven, ik zou dan ook er bij zeggen dat ik de gebruikers evaring zo goed mogelijk wil maken.

Het lijkt mij dus niet meer dan logisch dan dat take two zegt dat de game goede vorderingen maakt.

Ik vind dat r* de tijd moet nemen om weer een ijzer sterke gta-game neer te zetten.

Ik hoor persoonlijk liever dan even helemaal niks en dan opeens een 2e trailer dan dat ik de hele tijd op allerlij game sites zie : Take-Two: 'Ontwikkeling GTA V maakt goede vorderingen'

Daar heb ik dus niet zoveel aan, want ik weet ook zonder die uitspraak wel dat ze bezig zijn met Gta V.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik denk dat we hem op z'n vroegst pas eind 2012 mogen verwachten, maar ik ga uit van mei 2013. Mei 2012 lijkt me onwaarschijnlijk aangezien dan ook Max Payne 3 uitkomt. Rockstar zal nooit twee games in dezelfde maand uitbrengen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...