Jump to content
Dutchy3010

[Gerucht] GTA V op de PC?


Er verschijnen steeds meer geruchten over de PC versie van GTA V. Uiteraard blijven dit allemaal geruchten, tot het moment dat Rockstar aankondigt dat het spel werkelijk voor de PC wordt gemaakt. Eén gerucht, dat de wereld in is geholpen door een medewerker van Rockstar, willen wij jullie toch niet onthouden.

De betreffende medewerker van Rockstar Games had op zijn LinkedIn laten vallen dat hij bezig is met de ontwikkeling van GTA V voor de PC. Hij had bij zijn "experiences" gezet dat hij bezig is met:

GTA V - Xbox360, PS3, PC - Cutscene Animation

Het is zeker dat dit werkelijk op zijn LinkedIn pagina heeft gestaan. De vraag is natuurlijk of het waar is wat hij geschreven heeft. Typisch: toen dit naar buiten kwam, was het ook binnen no-time van zijn LinkedIn afgehaald. Dankzij Rockstar.

Ik laat het aan een ieder zelf om zijn mening te vormen over dit geheel. Mijn overtuiging dat er wel een PC versie komt, is door dit alleen maar versterkt. We zullen zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Rockstar kan niet zomaar RAGE weggooien, dat heeft hun enorm veel geld gekost.

En de deffered lighting, wat de lelijke schaduwen verklaart. Hopen maar dat de schaduwen nu soepeler en smoother uitzien.

Ze hoeven niet superscherp te zijn of zo, in ieder geval geen Microsoft Paintbrush-achtige schaduwen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En ze werken er al 5 jaar aan, dus het zou best kunnen.

5 jaar en nog niet klaar? Niet doorwerken heet dat.

Ik noem het liever 'kwaliteit leveren'.

Jep. Niet zoals Activision, EA en nog meer belachelijke bedrijven die voor kwantiteit gaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En ze werken er al 5 jaar aan, dus het zou best kunnen.

5 jaar en nog niet klaar? Niet doorwerken heet dat.

Ik noem het liever 'kwaliteit leveren'.

Jep. Niet zoals Activision, EA en nog meer belachelijke bedrijven die voor kwantiteit gaan.

ja liever 5 jaar en een game waar je na een halfjaar nog niet op uitgekeken bent/waar je echt iets aan hebt dan een game waar ze 1 jaar aan hebben gewerkt waar je dan na 1week op uitgeken bent en in de kast beland;zonde van je geld.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Rockstar kan niet zomaar RAGE weggooien, dat heeft hun enorm veel geld gekost.

En de deffered lighting, wat de lelijke schaduwen verklaart. Hopen maar dat de schaduwen nu soepeler en smoother uitzien.

Ze hoeven niet superscherp te zijn of zo, in ieder geval geen Microsoft Paintbrush-achtige schaduwen.

Ach mijn pc kan schaduwen toch niet aan. :puh:

(als)*knipoog *knipoog ((GTA V)) (wel)) (OHHPPP!)

De pc uitkomt. :)

Bewerkt: door nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

En ze werken er al 5 jaar aan, dus het zou best kunnen.

5 jaar en nog niet klaar? Niet doorwerken heet dat.

Ik noem het liever 'kwaliteit leveren'.

Jep. Niet zoals Activision, EA en nog meer belachelijke bedrijven die voor kwantiteit gaan.

Idd,zoals bijvoorbeeld Sims 3. Duurde niet zo lang voor de release,maar dat spel zit vol met bugs. Ik weet dat GTA moeilijker is om te maken,maar EA mocht er wel wat tijd besteden aan bugs.

>>> Door Thundercover: De berichten even voor je samengevoegd. :)<<<

Bewerkt: door Thundercover

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

EA brengt elke jaar weer telkens hetzelfde spellen uit maar met andere fancy namen.

Elke jaar komt hetzelfde FIFA spel uit, FIFA11, FIFA12 en 13 en ag zo maar door. Op een gegeven moment is dat heel oud nieuws en oud verhaal.

Je bent er direct op uitgekeken wanneer er een nieuwe FIFA wordt aangekondigd.

NFS is ook al behoorlijk verkloot ieder jaar en dit jaar op de E3 is er niets spannends aan aan de nieuwe NFS.

Bah, dat er zulke vieze vuile bedrijven bestaan die puur op geld is dan wat beetje aandacht besteden aan hun spellen...

De hype voor de Black Ops series snap ik werkelijk geen bal maar ja, bijna elke tiener op de wereld vind Black Ops series de beste spellen allertijden

en de producers van die BLOPS reeks hoeven daarom geen ene moeite te doen. Kopieer het spel en geef het de naam Black Ops III

en there you go, 2 miljard dollar binnen 16 dagen...

GTA maken ze uniek, echt alles uniek. Nu ze de RAGE goed kennen, willen ze er het maximale uit het GTA spel halen zoals GTAV.

Heb je de platteland en de bergen gezien van GTAV? Dat ziet er onwijs groot en mooi uit!

Ik kan me niet voorstellen hoe groot het spel wel niet zal worden buiten de stad!

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bah, dat er zulke vieze vuile bedrijven bestaan die puur op geld is dan wat beetje aandacht besteden aan hun spellen...

De hype voor de Black Ops series snap ik werkelijk geen bal maar ja, bijna elke tiener op de wereld vind Black Ops series de beste spellen allertijden

!

ik heb black ops een een keer uitgespeeld wel leuk en mooi beeld maar verder niks en black ops 2 is gewoon dikke shit met al dat toekomst gedoe gewoon shit geef mij maar gta lekker gewoon het heden go 2013! :dans::puh: en natuurlijk Rockstar met hun topgames :klap:

en voetbal is ook ***@#!

Bewerkt: door iwantgta5

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bah, dat er zulke vieze vuile bedrijven bestaan die puur op geld is dan wat beetje aandacht besteden aan hun spellen...

De hype voor de Black Ops series snap ik werkelijk geen bal maar ja, bijna elke tiener op de wereld vind Black Ops series de beste spellen allertijden

!

ik heb black ops een een keer uitgespeeld wel leuk en mooi beeld maar verder niks en black ops 2 is gewoon dikke shit met al dat toekomst gedoe gewoon shit geef mij maar gta lekker gewoon het heden go 2013! :dans::puh: en natuurlijk Rockstar met hun topgames :klap:

en voetbal is ook ***@#!

Inderdaad, er is geen reet aan. FPS games bestaan al sinds Wolfenstein, dat is dus heel lang geleden.

Games zoals GTA zijn echt zeldzaam en heel uniek. eigenlijk alleen GTA.

GTA SA? Dat is een voorbeeld hoe succesvol dat spel wel niet is en dat al 9 jaar! Ik speel nog steeds GTA SA sinds 2006 :puh:

FIFA Soccer of FIFA Football had ik voor de PSVita gekocht, leuk en aardig maar totaal het geld NIET waard!

Slap gedoe en kinderachtig met dat touchshit en zo en achter touchpad?? De fk!

Ik denk dat alleen GTA aan de macht blijft wat betreft heel unieke spellen.

En humor trouwens blijft ook heel uniek. Soms moet ik barsten van het lachen om de typische R* humor!

Bewerkt: door Blue_V

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We moeten niet 'off-topic' gaan he. Dit hele stuk gaat niet meer over GTA op de pc. Maar ik ben het wel eens: Black opps zuigt. Alleen beetje mensen killen,verder niks. In GTA kun je alles,missies,maar ook de stad rijden,van de politie ontsnappen enz.

@blue_v Helemaal mee eens

Bewerkt: door Sippie40

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nja dan heb ik de pc versie van rdr toch over het hoofd gezien. Natuurlijkl worden de games wel op pc gemaakt maar voor consoles. Dus kan je ze niet meteen spelen op pc. Dacht dat de xbox veel.de leadconsole is omdat die het minst aankan. Correct me if I'm wrong

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Bump*

Oftewel hij is uitgesteld voor de pc versie.

Think about it.

Toen iedereen vroeg om een pc versie, zei Rockstar "We've got a finger on the clock on that"... Dat betekend dat ze dus achterliepen met het maken van die pc-versie. Iedereen liep nog steeds te zeuren, iedereen zei dat ze geen zin hadden om weer 6 maanden te wachten, dus 1: als Rockstar het wel weer gewoon zo zou doen als met IV zou dat slechte publiciteit geven, en 2: Het zei tegen Rockstar dat er genoeg animo was om te cashen met een PC-versie.

Door `m zo lang uit te stellen kunnen ze de PS3 en Xbox versie wat meer polishen, en kan de PC versie ook gewoon afgemaakt worden. Net als met Max Payne 3 :)

Waarschijnlijk komt er dus binnen een paar maanden gewoon naar buiten dat er een PC-versie zit aan te komen.

Dat is mijn mening/verwachting in ieder geval.

Wat hier werd gezegd heeft me toch even aan het denken gezet. Dus om toch nog even door te gaan over het uitstellen: ik denk dat dit best een interessante theorie is en dat je misschien wel eens helemaal gelijk hebt. Ik ken iemand (ik zal even geen namen noemen vanwege privacy en anonimiteit) die een beta-tester (of alfa-tester? Ik weet het niet precies) van games is. Hij heeft óók GTA V mogen testen (jaloers!) en ik heb hem daar dan ook flink over uitgehoord. Natuurlijk mocht hij niet te veel los laten en heeft hij überhaupt nog lang niet alles van het spel gezien, maar toen ik hem vroeg wanneer hij dacht dat het spel uit zou komen, antwoordde hij met: "ergens laat in mei" (althans, dat is wat hij ongeveer zei). Nadat bekend werd dat GTA V uitgesteld zou worden tot 17 september sprak ik hem daar nog eens over. Hij vertelde mij dat hij al vrij zeker had geweten dat het spel uitgesteld zou worden, daarom ook zijn vage antwoord, maar wat hij níet had verwacht was dat het zo ver uitgesteld zou worden. Hij dacht meer aan eind juni/halverwege juli.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het spel dus inderdaad de nodige verbeteringen nodig had, maar dat het blijkbaar niet persé nodig was om het 4 (!) maanden uit te stellen. Hoe kan dit dan wel verklaard worden? Misschien omdat R* dus tóch aan een PC versie werkt die ze graag rond dezelfde tijd uit willen brengen! Dan kunnen ze die alsnog in de maanden voor kerstmis uitbrengen, en schuiven ze de console-versies gewoon een stukje op om niet te veel negatieve reacties te krijgen; immers een spel dat nog niet uit is voor iedereen, is beter dan een spel waar een groot aantal mensen maanden lang op moet wachten, terwijl de rest het al kan spelen!

Wat ik dus verwacht is, net als Mythbuster, een aankondiging dat GTA V tóch op PC verschijnt, net voor of net na de release van de console-versies. Of misschien, iets wat mij minder logisch lijkt, een aankondiging ver vóór 17 september, samen met een derde trailer o.i.d.

Time will tell...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...