Jump to content

Chinese Webshops


Davedavy

Recommended Posts

Ik heb wel 6 AA batterijen in mijn RC controller zitten en als die plat zijn ga ik waarschijnlijk cheapass Action AA'tjes erin stoppen. Al moet ik wel toegeven dat het een interessant koopje is. :puh:

Btw, ik heb dan wel al via eBay blades besteld, maar ik zie me geneigd dit te kopen bij Dealextreme. Enorm goedkoop, al is DX wel niet zo snel met verzenden als ik vele reacties zo lees. Al is de kritiek op DX de laatste tijd afgenomen heb ik de indruk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Davedavy

    100

  • MegaPilot

    73

  • Leontjuuh-gta

    11

  • Michael

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Btw, ik heb dan wel al via eBay blades besteld, maar ik zie me geneigd dit te kopen bij Dealextreme. Enorm goedkoop, al is DX wel niet zo snel met verzenden als ik vele reacties zo lees. Al is de kritiek op DX de laatste tijd afgenomen heb ik de indruk.

Klopt, DX gaat de goede kant op. Na het bestellen moet je even live chat doen en vragen of de order misschien wat sneller kan omdat het een kadotje is dan krijgt je order priority :puh: Doe ik altijd :$

Link to comment
Delen op andere websites

Banggood grotendeels, heb wat blades besteld op eBay en vanaf dat er wat geld staat op m'n Paypal rekening ga ik die van DX kopen. Maar voornamelijk Banggood dus.

Na het sturen van mailtje met video van het kapotte batterijtje en foto van shipping gegevens:

Dear friend,

Thank you for your E-mail.

We are sorry for the inconvenience.

We will resend a new one SKU053037(New Plug WLtoys V911 Helicopter Upgraded 150mAh 3.7V Li-Poly Battery)as a replacement or send you 200 points,dear friend,which solution you will accept?

If you have any question,please feel free contact us.

Looking forward to your reply,dear friend!

Best regards,

Cora

Ik antwoordde:

Hello, I accept the replacement; SKU053037(New Plug WLtoys V911 Helicopter Upgraded 150 mAh 3.7 V Li-Poly Battery).

My address is still:

Street + number: **

City: **

Zip code: **

Country: **

Thanks in advance!

Greetings,

** **

Dear **,

Many thanks for your email.

For your order 574419, I arranged a resend of SKU053037.

Should you have any other queries, please feel free to get in contact with us.

Kind regards,

Sophie

Yiha, krijg een nieuw batterijtje! :puh: Leuke is dat het nieuwe batterijtje 120 mAh is terwijl hetgeen ik opgestuurd krijg 150 mAh is(ze hebben me verkeerd begrepen..het batterijtje dat bij de helikopter zat(= 120 mAh) is stuk, niet een batterijtje van het extra pakketje(= 150 mAh) dat ik heb gekocht). :puh: Naja, heb nu toch al 5 x 150 mAh's en 1 x 120 mAh, dus een tekort aan batterijen heb ik niet. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb wel 6 AA batterijen in mijn RC controller zitten en als die plat zijn ga ik waarschijnlijk cheapass Action AA'tjes erin stoppen. Al moet ik wel toegeven dat het een interessant koopje is. :puh:

Btw, ik heb dan wel al via eBay blades besteld, maar ik zie me geneigd dit te kopen bij Dealextreme. Enorm goedkoop, al is DX wel niet zo snel met verzenden als ik vele reacties zo lees. Al is de kritiek op DX de laatste tijd afgenomen heb ik de indruk.

Ik vind DX de laatste tijd vrij betrouwbaar. Ik had de vorige keer binnen 11 dagen mijn pakketje binnen:

17 juni bij DX (DealeXtreme) wat besteld en vandaag (28 juni) binnen gekregen. Alles zat er in wat ik had besteld. Het pakketje zag er niet echt uit, maar alles zat er in en was heel. Dus volgens mij is DX vrij betrouwbaar op het moment.

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren mijn telefoon binnen gehad. Heeft drie weken geduurd maar alles zag er netjes uit. Pakketje was gewoon een doosje met daarin wat bubbeltjesplastic en daarin nog een doosje met de telefoon maar gewoon goed verpakt.

Dan de telefoon, ik heb hem nog niet echt gebruikt, alleen flink wat apps erop gezet en alles werkt prima. Lekker snel ook! De telefoon voelt ook erg stevig aan, niet als iets goedkoops. Hij voelt zeker niet aan voor een telefoon van 200 euro, en zo ziet ie er ook niet uit, je zou 'm zo duurder schatten als je niet weet dat ie Chinees is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwacht ik de komende weken?

Banggood

- V911 oplader

- V911 schroefjes

- V911 schroefjes + balance bar

- V911 rotor head

- V911 vervangbatterijtje

- V911 3 x connect buckle

- V911 schroevendraaier

eBay

- V911 3 paar main blades

DealExtreme

- V911 10 main blades + 5 tail blades

Geloof me, die main blades breken al door als je er te lang naar kijkt.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een pakketje van me broertje binnen gehad. Die wou wat voor ze mobiel hebben. Vrijdag 5 juli besteld en woensdag 17 juli binnen gekregen. Dus weer een snelle levering van DX. Op dit moment vind ik het een vrij betrouwbare site. Iemand anders die nog een betrouwbare chinese site heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Pandawill is ook wel goed vind ik. Kreeg direct toen ik mijn telefoon besteld had email dat ie niet op voorraad was en dan twee alternatieven, en zij zouden het verschil betalen. Gereageerd dat ik de Jiayu wilde en kreeg met 5 dagen reactie dat ie verstuurd was :)

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand anders die nog een betrouwbare chinese site heeft?

BuyInCoins.com en banggood.com zijn de uitblinkers kwa service en snelheid van levering, verder heeft TinyDeal wel een groot assortiment en koop ik ook regelmatig op priceangels alhoewel zij verschrikkelijke service hebben. Verder heb ik een S11 Bluetooth speaker gekocht van Aliexpress, die komt vandaag mooi aan :klap:

Makkelijker dan een foto. Mijne is dan dus zwart ipv zilver.

De G3 heb ik natuurlijk al eens gezien, en in handen gehad :$ Heb je trouwens een Custom ROM? Vaak staat er nog Chinese meuk op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...