Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    41

  • MegaPilot

    39

  • NandroDavids

    30

  • Kloep

    27

Als jullie op mij doelen: ik smeek nergens. Ik constateer dat ze er niet zijn, niet reageren en ik constateer ook dat het me niets kan schelen, omdat ik iets te doen heb. Wil ik het antwoord weten: ja, maar dat komt ooit wel eens als één van hun drie beslist achter hun computer te klauteren en in dit topic bekijkt.

Ik snap trouwens niet waarom het vooruit zou moeten gaan, MP. De Moltest een dag verschuiven is geen enkel probleem, zoals in het verleden al is gebleken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap trouwens niet waarom het vooruit zou moeten gaan, MP. De Moltest een dag verschuiven is geen enkel probleem, zoals in het verleden al is gebleken.

Misschien omdat er mensen zijn die dit spelletje willen spelen? Deze dag duurt al bijna 15 uur en ik heb nog steeds geen beurt gehad(slecht woordgrapje incoming)..:')

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap dat je wil dat het spelletje doorgaat, maar je kunt nou eenmaal niet verwachten dat mensen maar constant online zijn.

Ik had dit ook kunnen verwoorden als: Ik snap dat je snel een beurt wilt krijgen, maar je kunt niet verwachten dat mensen altijd maar voor je klaarstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dan had je ook gewoon een verdenking kunnen uitspreken. Normaal kan je, als er geen tegenbewijs is, een verdenking een beschuldiging maken.

Tenminste als de organisatie geen fout heeft geschreven in de regels. Het zou natuurlijk jammer zijn dat we op zo'n manier 1000 euro verliezen, terwijl je het ook veilig kunt spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dan had je ook gewoon een verdenking kunnen uitspreken. Normaal kan je, als er geen tegenbewijs is, een verdenking een beschuldiging maken.

Tenminste als de organisatie geen fout heeft geschreven in de regels. Het zou natuurlijk jammer zijn dat we op zo'n manier 1000 euro verliezen, terwijl je het ook veilig kunt spelen.

Ik snap ook niet waarom mensen meteen een beschuldiging uitspreken ipv eerst een verdenking en pas daarna een beschuldiging.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, bij Cabyon was het een ongeluk, maar als je een woord in het vet zet, doe je het toch met opzet. Zelfs als je denkt dat je het zeker bent, is er niets mis met een verdenking te stellen eerst. Als die juist blijkt, gaat die vrijstelling echt niet meer naar iemand anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Het wordt niet meteen duidelijk of je na die verdenking ook meteen een beschuldiging mag uitspreken. Dat is diverse keren gevraagd, maar niemand heeft daar reactie op ontvangen. Als ik nu een bedenking zou doen en vervolgens blijkt dat er geen tegenbewijs is, maar ik niets meer mag posten, zit ik met gebakken peren. Ik heb dus besloten gewoon een Beschuldiging te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, het is inderdaad niet zo duidelijk. Maar als Nandro de regels strikt volgt (getuige: eerste opdracht schreef ik 'namen' en kreeg ik geld af omdat het een plaatsnaam was, deze opdracht had ik één woordje vergeten en heb ik mijn beurt moeten laten gaan) moeten de spelleiders maar consequent zijn als ze een dubbele interpretatie in de regels steken. Dat is bij wetten net hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stap in de lift en daal af naar de Lobby, eenmaal aangekomen loop ik op MegaPilot af en middenin de Lobby beschuldig ik hem ervan in de desbetreffende ruimte de moord te hebben gepleegd met een SMG.

De bewijzen stapelden zich langzaam op en Die Hard kon uiteindelijk als eerste alle puzzelstukjes op de juiste plaats leggen.

Het was inderdaad MegaPilot die midden in de lobby met een SMG het slachtoffer om het leven bracht. Om het verdere spelverloop niet in gevaar te brengen, wordt besloten de ontdekking binnenskamers te houden en de politie niet in te schakelen.

Hiermee heeft Die hard een Vrijstelling verdient in bij de komende Moltest. De gevolgen voor de Pot van dit spel, zullen later vanavond bekend worden gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...