Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!


PatrickW

Recommended Posts

Ik ga met de lift naar de keukens waar ik $NeoSyp$ verdenk van de moord met een SMG.

Tegenbewijs geleverd door Silverbyte.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap||||X||X|

Penthouse|Trap||X|||||

Bruidssuite|Trap/Lift|||X||||

Hotelkamers|Trap/Lift|||||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|X||||X||

Kelder|Trap|||||||X[/table]

Silverbyte is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    41

  • MegaPilot

    39

  • NandroDavids

    30

  • Kloep

    27

Wat is het vreselijk ingewikkeld om alle puzzelstukjes uit elkaar te houden en juist te combineren.

Ben ik trouwens niet aan de beurt? Dacht dat SB had aangegeven dat hij weg zou zijn deze namiddag en avond. Nog even wachten of hij niet komt en anders op toestemming van de spelleiders...

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik citeer:

Een half uur is echt veel te weinig. Morgen ben ik bijvoorbeeld de hele namiddag en avond weg vanwege een wedstrijd van Ajax, dus als de speeltijd per deelnemer dan op een half uur wordt gezet, raak ik tientallen beurten kwijt. Ik vind vier uur prima.

Ik heb het echter even opgezocht, en volgens dit artikel begint de wedstrijd pas om 19:00. In principe kan Silverbyte voor die tijd dus nog best tijd vinden om te posten. Mocht het echter 19:00 worden ben ik er ook wel voor dat de beurt door wordt gegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, bv ik ging gisteren met vrienden voetbal kijken. Dan ga ik echt niet zeuren om een code voor wifi om eventjes te kijken op het forum.

Zal nog even wachten voor SB, moet trouwens nog een paar dingen op orde zetten. Daarna doe ik wel een post.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in 18 uur tijd 2 beurten gehad, en dat lag niet aan mij.

Tegenwoordig loopt iedereen met een smartphone te showen en heeft zowat iedereen 3G. Een simpel zinnetje posten is echt geen opgave naar mijn mening..

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, je mag niet. Aangezien SB niet heeft gezegd zijn beurt over te slaan en de organisatie ook geen goedkeuring heeft gegeven. :puh:

En ik had toch echt maar 4 uur de tijd hoor. 22:38 uur kwam het bericht van NandroDavids. Toen had jij dus tot 2:38 uur de tijd. Daarna is er geen post van de organisatie geplaatst, dus blijft die 4 uur gewoon van kracht. Dus ik had van 2:38 uur - 6:38 uur. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...