Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!


PatrickW

Recommended Posts

Dat was een ander spel en toen was er expliciet gezegd dat er nergens anders gepost mocht worden. Hier heb ik het niet zien staan.

Maar er valt sowieso niet veel te zeggen lijkt me, dus kunnen we evengoed stoppen met erover te praten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    41

  • MegaPilot

    39

  • NandroDavids

    30

  • Kloep

    27

Dit is het opdrachttopic, dus hier graag alle posts over deze opdracht. Ik verplaats zo alle posts uit het algemene Praat- & Overlegtopic die betrekking hebben op deze opdracht hiernaartoe. Dan dus hier verder babbelen over de opdracht.

Door mijn verhoogde bloeddruk vanwege het continue moeten tonen van mijn tegenbewijzen trap ik een deuk in de lift (snap je 'm? Ik trap de lift! ha-ha.) en neem dan de trap naar het Penthouse, om vervolgens MegaPilot te verdenken van de moord met een SMG.

Tegenbewijs geleverd door thebig.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||X||X||X

Bruidssuite|Trap/Lift|||||||

Hotelkamers|Trap/Lift||X|||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|X||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|||||||

Kelder|Trap||||X||X|[/table]

$NeoSyp$ is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik besluit maar eens de trap te nemen richting een verfrissende duik in het zwembad, alwaar ik me opeens meen te herinneren dat ikzelf, $NeoSyp$, daar de moord heb gepleegd met een chainsaw.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik besluit maar eens de trap te nemen richting een verfrissende duik in het zwembad, alwaar ik me opeens meen te herinneren dat ikzelf, $NeoSyp$, daar de moord heb gepleegd met een chainsaw.

Tegenbewijs geleverd door thebig.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||X||X||X

Bruidssuite|Trap/Lift|||||||

Hotelkamers|Trap/Lift||X|||||

Zwembad|Trap/Lift|X||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|||||||

Kelder|Trap||||X||X|[/table]

Cabyon is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Uitgeslapen in een van de bedden van de hotelkamers neem ik de trap naar de bruidssuite en spreek daar de verdenking uit dat MegaPilot de moord heeft gepleegd met een sawn-off shotgun.

Tegenbewijs geleverd door Silverbyte.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||X||||X

Bruidssuite|Trap/Lift||X|||X||

Hotelkamers|Trap/Lift|||||||

Zwembad|Trap/Lift|X||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|||||||

Kelder|Trap||||X||X|[/table]

MegaPilot is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begeef me naar de hotelkamers waar ik de verdenking uitspreek dat $NeoSyp$ de moord heeft gepleegd met een Brass Knuckles.

Tegenbewijs geleverd door thebig.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||X||||X

Bruidssuite|Trap/Lift||X|||||

Hotelkamers|Trap/Lift|X||||X||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|||||||

Kelder|Trap||||X||X|[/table]

Silverbyte is aan de beurt.

Dat via de trap, maar dat is wel zo logisch lijkt me.

Desondanks noodzakelijk om altijd te vermelden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf nog even rondhangen in de kelder en spreek daar de verdenking uit dat thebig de moord heeft gepleegd met een dildo.

Tegenbewijs geleverd door Kloep.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||X||||

Bruidssuite|Trap/Lift||X|||||

Hotelkamers|Trap/Lift|X||||X||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|||||||

Kelder|Trap||||X||X|X[/table]

thebig is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een half uur is echt veel te weinig. Morgen ben ik bijvoorbeeld de hele namiddag en avond weg vanwege een wedstrijd van Ajax, dus als de speeltijd per deelnemer dan op een half uur wordt gezet, raak ik tientallen beurten kwijt. Ik vind vier uur prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...