Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    41

  • MegaPilot

    39

  • NandroDavids

    30

  • Kloep

    27

Nou goed heren, het is niet anders. Silverbyte heeft niet gezegd dat hij zijn beurt over zou willen slaan, dus kunnen we dat ook niet automatisch doen. En ach, we zijn nu al over de helft van de wachttijd voor deze beurt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Silverbyte nog wat staat uit te waaien op het dak van onze avond ervoor, besluit ik de kelder te verlaten (de vele wijnflessen negerend) en ga naar de keuken. Daar kom ik MegaPilot tegen en opeens weet ik het weer: op die eigenste plaats heeft hij meneer de geheime agent vermoord met een katana

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat Silverbyte nog wat staat uit te waaien op het dak van onze avond ervoor, besluit ik de kelder te verlaten (de vele wijnflessen negerend) en ga naar de keuken. Daar kom ik MegaPilot tegen en opeens weet ik het weer: op die eigenste plaats heeft hij meneer de geheime agent vermoord met een katana

Uren de tijd gehad, en dan kom je met een onduidelijk verhaal. Immers, is dit een verdenking of een beschuldiging? We verplaatsen je naar de Keukens, wat het enige heldere is hieruit. Beurt verder voorbij.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap||||X||X|

Penthouse|Trap||X|||||

Bruidssuite|Trap/Lift|||X||||

Hotelkamers|Trap/Lift|||||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|X||||X||X

Kelder|Trap|||||||[/table]

Kloep is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga via de trap naar het Penthouse. Daar verdenk ik MegaPilot van de moord, met een Silenced Pistol.

Tegenbewijs geleverd door MegaPilot.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap||||||X|

Penthouse|Trap||X||X|X||

Bruidssuite|Trap/Lift|||X||||

Hotelkamers|Trap/Lift|||||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|X||||||X

Kelder|Trap|||||||[/table]

Die Hard is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...