Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!


PatrickW

Recommended Posts

Kan je dan niet gewoon even aangeven wanneer je niet in staat bent om deel te nemen, zodat degene die na jou is gewoon verder kan met het spel? Anders zitten we hier morgenavond weer vier uur te wachten en komt dit spel niet eens af tot de volgende Mol-test.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    41

  • MegaPilot

    39

  • NandroDavids

    30

  • Kloep

    27

Ik denk dat sowieso de organisatie dat eerst moet goedkeuren. Ze hebben denk ik niet voor niks voor 4 uur gekozen. Dus wij kunnen nu wel zo leuk gaan overleggen, maar de organisatie heeft natuurlijk nog steeds het eindwoord. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, het was geen klacht richting de organisatie hoor. Ik vind die 4 uur prima, maar als deelnemer moet je wel enig besef hebben wanneer je aan de beurt zult zijn en of je op dat moment ook daadwerkelijk aanwezig kan zijn. Daarom leek het me fijn als dat aangegeven werd. Maar inderdaad: de organisatie moet wel aangeven of ze het daar mee eens zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een plekkie omhoog naar de Keukens, via de trap. Daar verdenk ik mezelf (Kloep dus) van de moord met een Shotgun.

Tegenbewijs geleverd door Cabyon. Overigens graag in het vervolg de officiële termen gebruiken. Het is dat we maar één shotgun (Sawn-off Shotgun dus) hebben, maar anders...

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||X||||

Bruidssuite|Trap/Lift||X|||||

Hotelkamers|Trap/Lift|X||||X||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift||||X|||

Kelder|Trap||||||X|X[/table]

Die Hard is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik loop de trap af naar de Bruidssuite, en verdenk daar Silverbyte van de moord met een Sawn-off Shotgun.

Tegenbewijs geleverd door $NeoSyp$.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||||||

Bruidssuite|Trap/Lift||X|X|||X|

Hotelkamers|Trap/Lift|X||||X||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift||||X|||

Kelder|Trap|||||||X[/table]

$NeoSyp$ is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, het was geen klacht richting de organisatie hoor. Ik vind die 4 uur prima, maar als deelnemer moet je wel enig besef hebben wanneer je aan de beurt zult zijn en of je op dat moment ook daadwerkelijk aanwezig kan zijn. Daarom leek het me fijn als dat aangegeven werd. Maar inderdaad: de organisatie moet wel aangeven of ze het daar mee eens zijn. :)

Het ging me er vooral om dat mensen met een wachttijd van een halfuur talloze beurten aan zich voorbij zien gaan, omdat ze nou eenmaal niet voortdurend actief kunnen zijn. Ik vind het niet heel erg om morgen een beurt (desnoods twee) kwijt te zijn, maar het is voor deelnemers die het druk hebben niet leuk als bij terugkomst het spelverloop zes, zeven pagina's verder is. In mijn geval is het ook helemaal geen kwestie van luiheid of onwil, maar van simpelweg andere dingen te doen hebben. Daarom zei ik ook dat ik vier uur prima vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem de servicelift richting de keukens, doe me daar tegoed aan de overgebleven kaviaar van de vorige avond en verdenk met een tevreden gevoel MegaPilot van de moord met een Silenced Pistol.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, het was geen klacht richting de organisatie hoor. Ik vind die 4 uur prima, maar als deelnemer moet je wel enig besef hebben wanneer je aan de beurt zult zijn en of je op dat moment ook daadwerkelijk aanwezig kan zijn. Daarom leek het me fijn als dat aangegeven werd. Maar inderdaad: de organisatie moet wel aangeven of ze het daar mee eens zijn. :)

Het ging me er vooral om dat mensen met een wachttijd van een halfuur talloze beurten aan zich voorbij zien gaan, omdat ze nou eenmaal niet voortdurend actief kunnen zijn. Ik vind het niet heel erg om morgen een beurt (desnoods twee) kwijt te zijn, maar het is voor deelnemers die het druk hebben niet leuk als bij terugkomst het spelverloop zes, zeven pagina's verder is. In mijn geval is het ook helemaal geen kwestie van luiheid of onwil, maar van simpelweg andere dingen te doen hebben. Daarom zei ik ook dat ik vier uur prima vind.

Begrijp het helemaal hoor. :) Ik bedoelde alleen maar dat het zonde is als het spel vier uur lang stil ligt terwijl de deelnemer die niet reageert zelf al weet dat hij niet aanwezig kon zijn, daarom zou het fijn zijn als je aan zou geven dat we je beurt over konden slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...