Jump to content

[WidM] Week 4 - Moord!


PatrickW

Recommended Posts

Nog nooit Cluedo gespeeld? Het is perfect hetzelfde, dus is het mogelijk opgelost te worden. Je moet ook verder kijken dan je neus lang is en de uiteindelijke gok kan best een beredeneerd risico zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 195
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    41

  • MegaPilot

    39

  • NandroDavids

    30

  • Kloep

    27

Dan vraag ik me wel af: zijn alle kaartjes in het bezit van iemand? Het lijkt me niet, anders lijkt het me toch best logisch dat wanneer niemand tegenbewijs heeft de verdenking gewoon juist is. Zijn er kaartjes die noch in het bezit van iemand zijn noch deel zijn van de juiste beschuldiging..? Of zit ik nou verkeerd te denken..?

Link to comment
Delen op andere websites

Alle kaartjes zijn verdeeld. Er zijn 7 kandidaten en 24 kaartjes. Elke kandidaat krijgt 3 kaartjes en de overige kaartjes zijn dus de plaats, moordenaar en moordwapen.

Als de verdenking inderdaad geen tegenbewijs krijgt is die inderdaad automatisch juist. Maar dat gaat het er zeker niet minder moeilijk op maken.

Link to comment
Delen op andere websites

We zóuden dus de informatie op onze kaartjes kunnen uitwisselen, dan hebben we binnen no time de juiste dader, plek en het moordwapen, waarmee er dus een aardig bedrag in de pot gaat. Punt is dan alleen: er is een vrijstelling te verdienen, en die wil iedereen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga lekker een wandeling maken naar de Kelder. Ik verdenk Silverbyte, met de Chainsaw van de moord.

Tegenbewijs geleverd door Die Hard.

Huidige plattegrond:

[table=header]Vank Hoff Hotel San Fierro[/table][table=header]Verdieping|Trap/Lift|$NeoSyp$|Cabyon|Die Hard|Kloep|MegaPilot|Silverbyte|thebig

Dak|Trap|||||||

Penthouse|Trap|||||X||X

Bruidssuite|Trap/Lift|||X||||

Hotelkamers|Trap/Lift||X|||||

Zwembad|Trap/Lift|||||||

Amusementshal|Trap/Lift|X||||||

Lobby|Trap/Lift|||||||

Keukens|Trap/Lift|||||||

Kelder|Trap||||X||X|[/table]

Die Hard is aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik de vrijstelling het meest verdien. yep.gif

:7

We zóuden dus de informatie op onze kaartjes kunnen uitwisselen, dan hebben we binnen no time de juiste dader, plek en het moordwapen, waarmee er dus een aardig bedrag in de pot gaat. Punt is dan alleen: er is een vrijstelling te verdienen, en die wil iedereen hebben.

Dat laatste. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik alles doorlezen heb, krijgen we alleen geld als we een van de drie dingen juist posten. Dus lijkt het me hoe langer dat het spel duurt, hoe meer we onbewust juiste dingen posten en hoe meer geld we verdienen. Zolang niemand overbodig de lift neemt en geen beschuldiging doet zonder dat hij er zeer zeker van is, krijgen we het meeste geld in de pot.

Of las ik ergens over?

Link to comment
Delen op andere websites

Door mijn verhoogde bloeddruk vanwege het continue moeten tonen van mijn tegenbewijzen trap ik een deuk in de lift (snap je 'm? Ik trap de lift! ha-ha.) en neem dan de trap naar het Penthouse, om vervolgens MegaPilot te verdenken van de moord met een SMG.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...