thebig Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Bij mij zou het pal in/voor mijn examens vallen. Niet echt het ideale ogenblik dus Langs de andere kant dacht ik toch niet dat ik hem op de release ging halen, ik ben er van overtuigd dat het z'n geld waard is, maar het wordt toch goedkoper na een paar maand Ofwel zet ik nog wat geld opzij... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Net gelezen dat het dan toch op 27 mei gereleased zal worden, jongens Reageren
Michael Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Bol.com heeft volgens mij haar pagina bijgewerkt. De DedSec Edition kost volgens Bol.com een bedrag van 120 euro. Ook zal je een Steelbook, drie exclusieve badges en meer krijgen. Bekijk hier het artikel. Reageren
HA5H Geplaatst: 6 maart 2014 Rapport Geplaatst: 6 maart 2014 Net gelezen dat het dan toch op 27 mei gereleased zal worden, jongens Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 7 maart 2014 Rapport Geplaatst: 7 maart 2014 Ik moet maar ergens 60 euro vandaan trekken, of wachten tot kerst. Reageren
thebig Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Er zijn ondertussen nog enkele video's uitgegeven. Lijkt me voor zich te spreken. Vertelt voor de eerste keer wat meer over de storyline van Watch Dogs. Ik moet zeggen dat ik er nu niet meteen zo enthousiast van word. Buiten dat lijkt het gezicht van de hoofdrolspeler nog wat aangepast. Een officiële Playstationtrailer. Blijkbaar zijn er wat exclusieve dingetjes te krijgen. Wat sfeerbeelden van Chicago en wat uitleg over een paar features van de game. Niets nieuws. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 23 april 2014 Rapport Geplaatst: 23 april 2014 Ik denk dat ik de PS4 bundel ga kopen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Hier nog een videootje die onlangs verscheen: Vooral dit 'total blackout' is een best wel toffe feature wat mij betreft! Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 april 2014 Rapport Geplaatst: 24 april 2014 Langs de ene kant ziet dit er echt een zalige game uit, en een fantastisch verjaardagscadeau. Langs de andere kant ben ik bang voor de eentonigheid; ik vrees een beetje dat het altijd hetzelfde gaat worden: stoplicht veranderen, paaltje omhoog, brug omhoog, en daar blijft het bij. Weet ik nu natuurlijk nog niet, maar ik kan alleen maar hopen dat het niet zo is. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Ik ga hem wel kopen, maar wat later als die in de uitverkoop is. Heb nu nog genoeg leuke games. Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Je krijgt het spel nu gratis als je een nieuwe GTX videokaart koopt. Misschien kunnen een paar mensen wel een upgrade overwegen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Wat kost een nieuwe videokaart ongeveer? Reageren
myron.b Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Wat kost een nieuwe videokaart ongeveer? Ligt eraan wat voor videokaart je neemt. Dit spel spreekt mij wel aan, vooral het hacken van verschillende dingen lijkt mij wel gaaf! Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 Wat kost een nieuwe videokaart ongeveer? Ligt eraan wat voor videokaart je neemt. Dit spel spreekt mij wel aan, vooral het hacken van verschillende dingen lijkt mij wel gaaf! De GTX videokaart die Big Boss aanbeval en waarbij je het spel gratis krijgt Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 april 2014 Rapport Geplaatst: 29 april 2014 De GTX660 gaat voor iets minder dan €170 over de toonbank. Er van uit gaande dat het spel zelf €60 zou kosten lijkt me dit wel een goede deal. Maar goed, we dwalen af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.