Jump to content

Awards naast post


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    6

  • Big Boss

    5

Leuke toevoeging, good work!

Alhoewel ik het wel een beetje zelfzuchtig van je vind Jet, opschepper! :engel:

Kwam ik ook pas gister achter, lol. :$

Maar ziet er goed uit, heeft wel wat. Bescheidener in ieder geval als die knots van een medaille naast de posts op gtaforums.com. ;)

Ja dat vond ik ook. Maar dit is een toevoeging aan een rang. Daar hebben ze geen rangen buiten crew, dus eigenlijk vrij logisch dat zoiets prominenter staat. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb over jou idee ook nagedacht, Puma, maar vind dat persoonlijk niet mooi. Vind het niet in dat rijtje passen. Wellicht een tussenoplossing: niet dikgedrukt maar wel met enter?

Dan stel ik voor om -buiten de ledenrang vanaf Superlid- niets meer dikgedrukt te doen. Dus Corporation:, Gang:, WikiGTA-crew, WikiGTA-medewerker en X Awards allemaal niet.

Dat zal wel wat mooier ( overzichtelijker ) staan denk ik.

Ik vind het wel mooi om te zien dat er hierdoor een ruimere erkenning is voor de Awards. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb over jou idee ook nagedacht, Puma, maar vind dat persoonlijk niet mooi. Vind het niet in dat rijtje passen. Wellicht een tussenoplossing: niet dikgedrukt maar wel met enter?

Dan stel ik voor om -buiten de ledenrang vanaf Superlid- niets meer dikgedrukt te doen. Dus Corporation:, Gang:, WikiGTA-crew, WikiGTA-medewerker en X Awards allemaal niet.

Dat zal wel wat mooier ( overzichtelijker ) staan denk ik.

Ik vind het wel mooi om te zien dat er hierdoor een ruimere erkenning is voor de Awards. :tu:

Ik eigenlijk niet (zoals het nu is is het prima, in CaliRed is het in ieder geval niet overheersend aanwezig), en vanuit web development oogpunt vind ik het ook niet helemaal correct. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Kwaliteit vs kwantiteit?

Kan je ook over awards zeggen hé.

Het hele forum onderspammen met als gevolg hoge ogen gooien door middel van een hoge postcount -> kwantiteit.

Volgens een democratisch systeem aangewezen worden als degene die een award het meest verdient -> kwaliteit.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Het hele forum onderspammen met als gevolg hoge ogen gooien door middel van een hoge postcount -> kwantiteit.

Volgens een democratisch systeem aangewezen worden als degene die een award het meest verdient -> kwaliteit. bekendheid

:)

"Ik heb 5000 posts!"

Leuk voor je, maar daar kunnen er bijvoorbeeld 3000 nutteloze van zijn. My point: Je krijgt onterecht "de eer". Dit is verwijderd.

"Ik heb 2 awards!"

Leuk voor je, maar daar kunnen er evengoed 1/2 onterechte zijn. My point: Je krijgt onterecht "de eer". Dit is toegevoegd.

Democratische stemmingen zorgden er voor dat Hitler dictatoriale macht verkreeg, we weten allen hoe dat is afgelopen. Ik zie dus niet in waarom een democratische stemming als positief wordt aanzien. Ik vermoed overigens dat hierover gestemd is met het moderatieteam, ik stel me persoonlijk de vraag hoe eerlijk het is om zoiets in de stemming te gooien waarbij 86 %(14 moderators, Johan uitgesloten natuurlijk, 3 globale moderators, 5 admins, 3 moderators hebben geen award) van de mensen met stemrecht een award hebben. Als het een belissing was van global mod+ stijgt dit percentage naar 100. Dan stel ik me de vraag of het wel zo'n eerlijke belissing was gezien het feit de meerderheid die erover stemde er voordeel bij had.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Het hele forum onderspammen met als gevolg hoge ogen gooien door middel van een hoge postcount -> kwantiteit.

Volgens een democratisch systeem aangewezen worden als degene die een award het meest verdient -> kwaliteit. bekendheid

:)

"Ik heb 5000 posts!"

Leuk voor je, maar daar kunnen er bijvoorbeeld 3000 nutteloze van zijn. My point: Je krijgt onterecht "de eer". Dit is verwijderd.

"Ik heb 2 awards!"

Leuk voor je, maar daar kunnen er evengoed 1/2 onterechte zijn. My point: Je krijgt onterecht "de eer". Dit is toegevoegd.

Democratische stemmingen zorgden er voor dat Hitler dictatoriale macht verkreeg, we weten allen hoe dat is afgelopen. Ik zie dus niet in waarom een democratische stemming als positief wordt aanzien. Ik vermoed overigens dat hierover gestemd is met het moderatieteam, ik stel me persoonlijk de vraag hoe eerlijk het is om zoiets in de stemming te gooien waarbij 86 %(14 moderators, Johan uitgesloten natuurlijk, 3 globale moderators, 5 admins, 3 moderators hebben geen award) van de mensen met stemrecht een award hebben. Als het een belissing was van global mod+ stijgt dit percentage naar 100. Dan stel ik me de vraag of het wel zo'n eerlijke belissing was gezien het feit de meerderheid die erover stemde er voordeel bij had.

Tegenover die democratische stemming waarbij Hitler de macht verkreeg staan duizenden democratische stemmingen waar wel juiste beslissingen uit kwamen. Als je de gehele democratie afschrijft omdat het een keer fout is gegaan in Duitsland kijk je niet naar de goede dingen die het heeft opgeleverd. De personen met awards kregen die omdat de leden vonden dat ze die verdienden. Pas als ik een award zou krijgen voor mijn kennis van GTA Classic View (waar ik dus nooit kom) zou het kwantiteit zijn. Dat is nooit gebeurd, de awards zijn altijd eerlijk uitgedeeld, dus is er sprake van kwaliteit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Democratische stemmingen zorgden er voor dat Hitler dictatoriale macht verkreeg, we weten allen hoe dat is afgelopen. Ik zie dus niet in waarom een democratische stemming als positief wordt aanzien.

Hier pleit je tegen democratie.

Ik vermoed overigens dat hierover gestemd is met het moderatieteam, ik stel me persoonlijk de vraag hoe eerlijk het is om zoiets in de stemming te gooien waarbij 86 %(14 moderators, Johan uitgesloten natuurlijk, 3 globale moderators, 5 admins, 3 moderators hebben geen award) van de mensen met stemrecht een award hebben. Als het een belissing was van global mod+ stijgt dit percentage naar 100. Dan stel ik me de vraag of het wel zo'n eerlijke belissing was gezien het feit de meerderheid die erover stemde er voordeel bij had.

Hier pleit je voor meer democratie (dmv leden erbij te betrekken die er wellicht minder belang bij hebben).

Wat wil je nu eigenlijk?

Bewerkt: door Bierbuikje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...