Jump to content

Awards naast post


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    6

  • Big Boss

    5

Ik vond het mooier zonder extra enters, ziet er nogal rommelig uit tbh(CaliRed).

Edit: Even geswitcht naar Orange Dawn, daar ziet het er juist mooier uit. :7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat pistooltje eigenlijk wel iets te fotorealistisch. Iets wat het award icoontje en het WikiGTA icoontje juist totaal niet zijn. Dat past niet echt bij elkaar. :puh: Bovendien kun je aan het pistooltje niet goed zien dat het gaat om het G&C systeem. Wij weten nu wel wat het inhoudt, maar voor een nieuw GTAForum lid zal 't niets anders dan Chinees zijn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bovendien kun je aan het pistooltje niet goed zien dat het gaat om het G&C systeem. Wij weten nu wel wat het inhoudt, maar voor een nieuw GTAForum lid zal 't niets anders dan Chinees zijn. knipoog.gif

Een lid-to-be ziet zo'n pistooltje en denk "Hé, dat ziet er gewelddadig uit. Wat is er zoal gewelddadig in GTA? Oja, de gangs!" En voilá, daar is het bruggetje static.gif Misschien dienkt ie eerst alleen aan de Triads, dan is het inderdaad Chinees ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat pistooltje zegt op zich niet veel, maar ik denk dat mensen er wel uitkomen. De verschillende gang-namen geven al aan dat het een soort "groeperingen" zijn. En anders komen ze er gauw genoeg achter als ze op het forum zitten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...