Jump to content

Awards naast post


Dutchy3010

Recommended Posts

Ik vind het een erg mooie toevoeging, eindelijk meer waardering voor de heilige awards winnaars! Biertje? :bier:

Overdrijven is ook een vak. Bovendien was er al een periode dat de winnaars op de index in het zonnetje werden gezet:

Winnaars Awards.jpg

Het is inderdaad wel leuk voor de winnaars, ik zou helemaal niet weten wie wat de voorbije jaren gewonnen heeft en zeker niet hoeveel in totaal. Nu zie je het in één oogopslag.

Check de Wiki

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    7

  • NandroDavids

    6

  • Dutchy3010

    6

  • Big Boss

    5

Oké, dat klinkt wel logisch. :) Overigens heeft dat hoveren over die puntjes nog nooit gewerkt bij mij, wat natuurlijk geen extra bijdrage levert aan het nut ervan. Maar daarnaast heb ik ook nooit gesnapt wat het punt (:-() van die dingen was, aangezien ze vroeger boven de postcount zelf stonden. Worden die puntjes berekend aan het gemiddelde posts per dag?

Link to comment
Delen op andere websites

Worden die puntjes berekend aan het gemiddelde posts per dag?

ForumFAQ

Die blokjes zijn zogenaamde 'pips'. Hoe meer berichten je hebt gepost, hoe meer pips er in je profiel verschijnen.

Aha, sit that so. Nou ja, lekker laten zoals het is dan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb over jou idee ook nagedacht, Puma, maar vind dat persoonlijk niet mooi. Vind het niet in dat rijtje passen. Wellicht een tussenoplossing: niet dikgedrukt maar wel met enter?

Dan stel ik voor om -buiten de ledenrang vanaf Superlid- niets meer dikgedrukt te doen. Dus Corporation:, Gang:, WikiGTA-crew, WikiGTA-medewerker en X Awards allemaal niet.

Dit en Puma's idee vind ik allebei goeie ideeën!

Link to comment
Delen op andere websites

Heb over jou idee ook nagedacht, Puma, maar vind dat persoonlijk niet mooi. Vind het niet in dat rijtje passen. Wellicht een tussenoplossing: niet dikgedrukt maar wel met enter?

Dan stel ik voor om -buiten de ledenrang vanaf Superlid- niets meer dikgedrukt te doen. Dus Corporation:, Gang:, WikiGTA-crew, WikiGTA-medewerker en X Awards allemaal niet.

Dit en Puma's idee vind ik allebei goeie ideeën!

Same. :)

Ik vind de awards een leuke toevoeging die daar mooi thuis hoort, iets om trots op te zijn mag inderdaad wel weergegeven worden!

Nu zelf nog een keer actief worden en een award in de wacht proberen te slepen :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...