Jump to content

Saints Row IV


PrioX

Recommended Posts

Saints Row 2 was de beste aankoop ooit. Koste me maar 10 euro en ik heb uren plezier van gehad.

Saints Row the Third vond ik wat minder.

Maar ja, met Saints Row 2 kon je door universiteitswijk, downtown, trailer park, industrie enzovoort rijden. SR2 was erg gevarieerd en veel groter. SR3 is daartegen veel minder gevarieerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Toni Caprioni

    8

  • SilverRST

    6

  • Dotz

    4

  • GuitarGuy666

    3

Ik denk dat dit niet eens de naam Saints row 3.5 waardig is. Het speelt zich af in dezelfde stad, zelfde engine, zelfde kinderachtige slechte humor. En als er nou echt goede missies waren, was het ze een beetje te vergeven. Maar waarschijnlijk krijg je net zoals in SR3 weer minigames omgedoopt tot missies, en dat kan echt niet meer.

Saints Row 2 was goed, en Saints row 3 is echt een van de slechtste games die ik ooit heb gespeeld. Volition heeft met Saints Row 3 ongelofelijk veel slechte keuzes gemaakt, en nu kleeft dat imago aan de serie vast, en komen ze nooit maar van dat kinderachtige af.

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff

Ik vond Saints Row 1 en 2 echt geweldig, dat waren leuke games om te spelen.

Maar met Saints Row 3 zijn ze echt de verkeerde kant opgegaan en met Saints Row 4 lijkt dat nog erger te worden. :{

Ik zit niet te wachten op die science fiction zooi die ze erin gooien.

Oké Saints Row was nooit realistisch, maar dit gaat er gewoon over.

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik las dat er mensen zeiden dat SR2 zelfs beter was dan GTA4

Ik heb SR2 nog nooit gespeeld en ben het ook niet van plan maar een enige tijdje geleden

zag ik dat SR3 uit was. Iemand op een forum liet een youtube video zien en direct heb ik sindsdien een totaal slecht beeld van SR.

Het was zogenaamd een zwarte man in een luxe rode badjas die veel weet over bed, je weet wel -.-

en plotseling komen er zombies aan en hij maakte ze allemaal met 2 meter grote dikke lange paarse rubberen lul met een Star Wars handvat.

Er waren ook matrix slowmotion scenes. Kom op, man. Dat is toch niet normaal meer?!

En zijn er veel video's waarin je speler iedereen's ballen kapot slaat met een geweer of een shotgun en zelfs erin knijpen en ze doodtrappen.

De humor gaat hierbij wel echt zéér enorm te ver. Dit is geen spel maar een psychische stoornis.

De gaming industrie gaat hierbij wel echt enorm achteruit, ook ivm DRM bullshit. Alleen Rockstar games maakt echte AAA titels.

De rest bakken er helemaal niks van.

Link to comment
Delen op andere websites

Snap wel dat mensen zeuren over Saints Row The Third. Als je deze niet goed vindt, speel dan lekker Saints Row 2. Ik vond de derde in ieder geval heel vermakelijk. Als ik iets wil spelen als GTA, speel ik GTA wel. Met elkaar vergelijken is zielig. We zijn geen kleine kinderen.

Saints Row 4 wordt misschien net zo ''grappig'' als de derde, leuk toch? Als je het niks vindt, speel het niet, en laat het verder rusten. Ik kom hier niet om gezeur te lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las dat er mensen zeiden dat SR2 zelfs beter was dan GTA4

Ik heb SR2 nog nooit gespeeld en ben het ook niet van plan maar een enige tijdje geleden

zag ik dat SR3 uit was. Iemand op een forum liet een youtube video zien en direct heb ik sindsdien een totaal slecht beeld van SR.

Het was zogenaamd een zwarte man in een luxe rode badjas die veel weet over bed, je weet wel -.-

en plotseling komen er zombies aan en hij maakte ze allemaal met 2 meter grote dikke lange paarse rubberen lul met een Star Wars handvat.

Er waren ook matrix slowmotion scenes. Kom op, man. Dat is toch niet normaal meer?!

En zijn er veel video's waarin je speler iedereen's ballen kapot slaat met een geweer of een shotgun en zelfs erin knijpen en ze doodtrappen.

De humor gaat hierbij wel echt zéér enorm te ver. Dit is geen spel maar een psychische stoornis.

De gaming industrie gaat hierbij wel echt enorm achteruit, ook ivm DRM bullshit. Alleen Rockstar games maakt echte AAA titels.

De rest bakken er helemaal niks van.

Waar slaat dat op?

Er zijn vorig jaar toch echt goeie titels uitgekomen, mooi voorbeeld hiervan is Sleeping dogs.

de makers hebben echt goed de sfeer van Hong Kong overgebracht in de game.

En wat je verder zei over matrix en paarse dildo's dat is Saints row, het spreekt je aan of niet.

Saints row draait niet om het verhaal maar gewoon om de lol die je er mee hebt. Zo heb ik mij met Saint Row the Third véél langer vermaakt dan met Gta iv.

Daarnaast om het een 'psychische stoornis' te noemen komt een beetje beledigend over aan de mensen die het wel leuk vinden.

OT:

Ik had wel verwacht dat ze op z'n minst wel een nieuwe stad hadden gemaakt.

Verder vind ik de graphics geen verbetering en zijn de auto's tot zover nog exact hetzelfde.

Voor mij is het ook de twijfel of ik deze zal kopen.

Bewerkt: door Danoontje_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Maar Toni, is het juist niet de bedoeling om over de game te discussiëren in dit topic? :7

Ik denk dat dit het einde van SR gaat worden, ze hadden meer kunnen verdienen als ze verder waren gegaan met SR1 en SR2 denk ik..

Discussiëren is niet zeggen dat GTA supergoed is en Saints Row hartstikke kut.

Mensen die zeggen dat alleen Rockstar AAA titels maakt zijn belachelijk, dom en moeten een bril kopen. Er zijn ongelooflijk veel goede titels. Zoals Danoontje zei, Sleeping Dogs, maar dit is pas een klein deeltje van een hele rij goeie games.

DIscussieren is praten over de goede dingen, en de slechte dingen. Afkraken hoort hier niet bij. Koop de game, of speel hem bij een vriend, en dan kun je er verder over praten. Een trailer vertelt niet hoe de hele game wordt. Hij is nog niet uit toch?

So grow up!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...