Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat deze inderdaad kwam, ik vond de tweede al vreemd. Maar deze koop ik dus helemaal niet. Totaal mijn smaak niet om iemand te doodslaan met een roze (jeweetwelikdenkaankleinekinderen) :7

• Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Toni Caprioni

8

• SilverRST

6

• Dotz

4

• GuitarGuy666

3

Geplaatst:

Ik heb gehoord dat deze inderdaad kwam, ik vond de tweede al vreemd. Maar deze koop ik dus helemaal niet. Totaal mijn smaak niet om iemand te doodslaan met een roze (jeweetwelikdenkaankleinekinderen) :7

Aangezien we hier over een spel praten waarin je oude oma's kunt overrijden, om dan uit te stappen en je auto nog een keer met een raketwerper te beschiten om daarna mensen te slaan met 2 verschillende soorten dildo's denk ik dat het veilig is om hier het woord dildo te zeggen.

Dit spel ziet er leuk uit voor 5-10 euro. Niet meer, wel minder.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Over 10 dagen komt hij. En ik weet nog steeds niet of ik hem wel zal kopen of niet. Ik heb alle saints row's dus ik zie geen reden waarom ik het niet zou doen. Ik heb vanaf saints row 1 t/m 3 het zelfde poppetje geprobeerd te maken en ik vindt het leuk om met die personage door te gaan. Maar dat hele Saints Row V waar het om gaat, aliens en shit, lijkt me niet echt veel aan. Dus ik hoop dat er nog steeds veel freeroam in zit en er een beetje verhaal in blijft. Ik denk er nog even over na.

Geplaatst:

Pfff Saints row was vroeger nog wel leuk, maa nu is het allemaal veel te veel science fiction. :{

Geplaatst: (bewerkt)

Pfff Saints row was vroeger nog wel leuk, maa nu is het allemaal veel te veel Science fiction. :{

Dit.

Saints Row ging er altijd al over qua verhaallijn en geloofwaardigheid van de spelwereld. Dat was altijd het leuke aan het spel natuurlijk, ff gek doen. Maar met deze game gaan ze er toch wel smos over. Het is voor mij te ongeloofwaardig en te surrealistisch geworden met superkrachten en wat weet ik nog allemaal.

Bewerkt: door SNIPER44
Geplaatst:

Deze game is best over the top bullshit, maar geef toe: wie wilt er geen open world game waarin je superkrachten heb? :D

Geplaatst:

Deze game is best over the top bullshit, maar geef toe: wie wilt er geen open world game waarin je superkrachten heb? :D

Ik zit daar niet op te wachten.

Zal hem misschien wel even van een bepaalde site halen maar ik denk niet dat ik er langer dan 20 minuten mee zoet zal zijn.

Geplaatst:

De cijfers die Saints Row 4 krijgt zijn best oke, een 7.3 van IGN en 7.5 van insidegamer. Toen ik alle negativiteit rondom deze game las dacht ik dat het eindoordeel een 6 of iets zou zijn, maar in tegendeel. Een 7.5 is best een mooi cijfer. Ik heb het eerste uur van Saints Row 4 op youtube bekeken en ik moet zeggen dat de missiestructuur,de mogelijkheden, het verhaal en de nieuwe wapens mij best vet lijken.

Geplaatst:

Ik heb SR en SRII geprobeerd, maar de serie kan me niet grijpen/boeien. Helaas. Ik heb wel respect voor de makers, die duidelijk effort steken in het maken van een eigen reeks. Ze zijn creatief, dan moeten we ze nageven. Tenslotte is en blijft het een game waarbij iedereen geneigd is het te vergelijken met GTA.

Die heet Crackdown en was tot voor kort gratis te downloaden op de xbox360. :D
Geplaatst:

Saints row IV is harstikke gaaf en ja de prijs is misschien veel maar hij is harstikke gaaf .

Me broer had hem gehaald vond er niks aan dus zij geef mij maar en ik vind hem leuk speel al vanaf deel 1 tot 3 dus is harstikke gaaf

Geplaatst: (bewerkt)

Iemand al bij de laatste missie. Het is echt een rotmissie en kom er zelfs met easy er niet doorheen.

Edit: Never mind. Ik kreeg de balkjes niet vol maar als je alles op low zet doet hij dat wel.

Bewerkt: door Toni Caprioni
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Vind dit spel echt goed voor myn lachspieren, over het feit dat ik het zo'n mislukt iets vind. Ik vond SR1 en 2 nog wel leuk, maar nu met al die rare zooi enzo. Tjah maar we hebben ook altijd nog Sonic Free Riders, dus Saints Row IV is niet de slechtste game ooit.

Geplaatst:

Het is een prima game om te spelen, je kan er veel lol mee hebben. Ik heb Saints Row 4 2 keer uitgespeeld, 1 keer zonder cheats en 1 keer met cheats. Met cheats komt de game beter uit de verf, omdat er in tegenstelling tot GTA ziekelijk veel cheats in zitten. Het hoofdverhaal kost zo'n 10 uurtjes gameplay, en dan heb je nog zijmissies die je vanuit het menu kunt opstarten waar je bij elkaar zo'n 5 uurtjes mee bezig bent, als je dat wilt. Daarna ben je best klaar met de game, de openwereld is lelijk en doods. Het is er altijd donker, speel Saints Row 4 alleen voor het verhaal. Dat is namelijk erg lachen, en de missies zijn lang.

Geplaatst:

Vind dit spel echt goed voor myn lachspieren, over het feit dat ik het zo'n mislukt iets vind. Ik vond SR1 en 2 nog wel leuk, maar nu met al die rare zooi enzo. Tjah maar we hebben ook altijd nog Sonic Free Riders, dus Saints Row IV is niet de slechtste game ooit.

Dat sowieso niet, dat is Call of Duty: Black Ops Declassified of Bigs Rigs: Over The Road Racing

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...