Tim Geplaatst: 18 september 2013 Rapport Geplaatst: 18 september 2013 Achja, het is gewoon een achterlijk *butspel zonder humor.... Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Voor mij zaten er een paar lichte lach en smile momenten in maar daar bleef het dan bij. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 september 2013 Rapport Geplaatst: 28 september 2013 Gisteren bij een vriend het spel gespeeld, in verhouding tot Saints Row 3 vind ik de 'gekheid' nog wel redelijk mee vallen. Alleen aliens is niet zo mijn ding, wanneer hij voor een koopje bij de Steam Summersale is, zal ik hem wel een keer kopen. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 7 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2013 Gewoon een hele slechte rip-off van Grand Theft Auto. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2013 Heb het verhaal alweer een tijdje uitgespeeld en ik vond het wel lachen. Zeker wat voor krachten je allemaal krijgt. Maar blijf Saints Row 1 en 2 toch de besten. Ik blijf die stap van Saints Row 1 en 2 naar dat modern achtige glamour in Saints Row 3 zo vreemd vinden. Ze wilde iets nieuws. Maar vond het een beetje te. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.