3L1077 Geplaatst: 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2015 Mocht je 'm nog niet hebben: Dishonored kost op het moment nog geen 4 euro, een spotprijs voor het beste stealthspel sinds Thief 2. Stond vandaag ook in m'n winkelwagen, maar kwam door The Long Dark en Divinity 76 cent tekort... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2015 De "daily" deal blijft 48 uur geldig. Flash sales 24 uur denk ik. Maar op de laatste dag van de sale worden de best verkopende spellen opnieuw gigantisch afgeprijsd. Daarom is het altijd verstandig om, als je een spel wil, te wachten tot de laatste dag tenzij je ziet dat het een daily deal of een flash sale is. Brothers - A Tale of Two Sons staat op het moment als Flash sale, bijvoorbeeld. Pech, 3L1077. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2015 Kut ik heb nog maar 3 minuten om Prison Architect met korting te kopen. Dat wordt rennen. Edit: niet gelukt, balen Hoeveel was hij dan afgeprijsd, vanmiddag? Nu staat-ie er nog met 75% korting, namelijk. 85 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2015 De "daily" deal blijft 48 uur geldig. Flash sales 24 uur denk ik. Maar op de laatste dag van de sale worden de best verkopende spellen opnieuw gigantisch afgeprijsd. Daarom is het altijd verstandig om, als je een spel wil, te wachten tot de laatste dag tenzij je ziet dat het een daily deal of een flash sale is. Brothers - A Tale of Two Sons staat op het moment als Flash sale, bijvoorbeeld. Pech, 3L1077. Ach, die euro is geen ramp. Ondertussen heb ik het al uitgespeeld en heb er enorm van genoten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 En speel je al die games daadwerkelijk (uit), Eliott? Vannacht heb ik Cook, Serve, Delicious! gekocht: leek me een komisch spel en voor 99 cent durfde ik de gok wel te wagen (zeker omdat hij normaal 10 euro kost). Is goed uitgepakt: een geinig en verslavend spel, het is z'n euro zeker waard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 En speel je al die games daadwerkelijk (uit), Eliott? Vannacht heb ik Cook, Serve, Delicious! gekocht: leek me een komisch spel en voor 99 cent durfde ik de gok wel te wagen (zeker omdat hij normaal 10 euro kost). Is goed uitgepakt: een geinig en verslavend spel, het is z'n euro zeker waard. Tot nu toe heb ik bijna alles al eens uitgeprobeerd en behalve J.U.L.I.A heb ik zeker geen miskopen gedaan. Ik heb zeker niet het gevoel dat ik deze spelletjes zomaar ga laten liggen hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 Vanochtend Prison Architect voor 7 gekocht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 Wat heb je vandaag allemaal gekocht Eliott? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 Vanochtend Prison Architect voor 7 gekocht Spijtig dat je 'm vorige zaterdag niet opgemerkt hebt. Toen heb ik 'm gekocht voor € 4,19. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 Moet je doen, is een aanrader. Ik vind er geen zak aan. Hoezo dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KoningJesper Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2015 Vanochtend Prison Architect voor 7 gekocht Spijtig dat je 'm vorige zaterdag niet opgemerkt hebt. Toen heb ik 'm gekocht voor € 4,19. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2015 Zojuist BroForce gekocht. Wat een super awesome game is dat! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2015 Edit: half uur later, 70.000. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThunderDuck Geplaatst: 19 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2015 Hoezo dan? AWP-en stelt werkelijk niets voor vergeleken met snipen in TF2, hitreg is bizar, en ik heb geen interesse in het leren van recoil patterns. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 21 juni 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2015 Is de steam summer sale nu voorbij en zijn dit de laatste deals of worden de games nog een keer gigantisch afgeprijsd? Wel een vroege sale trouwens, hoop dat er in augustus nog iets is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.