Jump to content

Steam Sales


-Matthijs-

Recommended Posts

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

De spellen die je koopt worden gewoon in je digitale 'kast' gezet, je kunt de games zo vaak downloaden als je zelf wilt. Je raakt de games ook nooit kwijt.

Even een vraagje van een steam-n00b: Hoe werkt dit precies? Mijn huidige computer is niet sterk genoeg om GTA IV + DLC's te spelen, maar over niet al te lange tijd komt er een computer die dat wel kan. Als ik die games nu aanschaf, wordt dat dan opgeslagen op een account of zo, zodat ik ze dan later nog een keer voor niks kan downloaden?

Je hebt dan inderdaad een account, en kun je later tijdstip op inloggen en de games op downloaden.

Thanks voor de snelle uitleg. Dan moet ik maar gauw een account gaan aanmaken en wat aankopen doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 281
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Big Boss

    32

  • 3L1077

    29

  • Foreigner97

    25

  • KoningJesper

    15

Ik vind deze sale wat tegenvallen. Vorig jaar waren er 5 blokken met allemaal AAA games die -75% waren. Nu zie ik veel minder games in de aanbieding en veel meer Indie, greenlight of Early Access. Ik heb tot zo ver alleen Dragon Age: Origins complete op de kop getikt, en voor de rest ook weinig leuks gezien. Vandaag dan Kerbal Space Program (ook early access, trouwens), maar die heb ik al.

Ik weet niet, ik vind het gewoon tegenvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind deze sale wat tegenvallen. Vorig jaar waren er 5 blokken met allemaal AAA games die -75% waren. Nu zie ik veel minder games in de aanbieding en veel meer Indie, greenlight of Early Access. Ik heb tot zo ver alleen Dragon Age: Origins complete op de kop getikt, en voor de rest ook weinig leuks gezien. Vandaag dan Kerbal Space Program (ook early access, trouwens), maar die heb ik al.

Ik weet niet, ik vind het gewoon tegenvallen.

Misschien komt het doordat je alles wat je leuk vindt al hebt, en daardoor de 'overige' games stom lijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Counter Strike is nu in de aanbieding. Daar heb ik veel mooie moment beleefd :puh:

Leuk spel, altijd gespeeld stiekem in de les en in de pauze waren zowat alle jongens van school er mee bezig
Link to comment
Delen op andere websites

Counter Strike is nu in de aanbieding. Daar heb ik veel mooie moment beleefd :puh:

Leuk spel, altijd gespeeld stiekem in de les en in de pauze waren zowat alle jongens van school er mee bezig

In de les? Hoe dan? Je weet dat counterstrike niet zo'n flash game is die je op elke spelletjes site tegenkomt?

Link to comment
Delen op andere websites

Counter Strike is nu in de aanbieding. Daar heb ik veel mooie moment beleefd :puh:

Leuk spel, altijd gespeeld stiekem in de les en in de pauze waren zowat alle jongens van school er mee bezig

In de les? Hoe dan? Je weet dat counterstrike niet zo'n flash game is die je op elke spelletjes site tegenkomt?

Een persoon had toen de computermap gehackt en counterstrike op alle computers geinstalleerd.
Link to comment
Delen op andere websites

Counter Strike is nu in de aanbieding. Daar heb ik veel mooie moment beleefd :puh:

Leuk spel, altijd gespeeld stiekem in de les en in de pauze waren zowat alle jongens van school er mee bezig

In de les? Hoe dan? Je weet dat counterstrike niet zo'n flash game is die je op elke spelletjes site tegenkomt?

Een persoon had toen de computermap gehackt en counterstrike op alle computers geinstalleerd.

Dit is echt zo'n 'Mert' verhaal.

Ik geloof er niets van.

Link to comment
Delen op andere websites

Counter Strike is nu in de aanbieding. Daar heb ik veel mooie moment beleefd :puh:

Leuk spel, altijd gespeeld stiekem in de les en in de pauze waren zowat alle jongens van school er mee bezig

In de les? Hoe dan? Je weet dat counterstrike niet zo'n flash game is die je op elke spelletjes site tegenkomt?

Een persoon had toen de computermap gehackt en counterstrike op alle computers geinstalleerd.

Dit is echt zo'n 'Mert' verhaal.

Ik geloof er niets van.

haha, denk je dat de admin het dan op de computer zet?
Link to comment
Delen op andere websites

Counter Strike is nu in de aanbieding. Daar heb ik veel mooie moment beleefd :puh:

Leuk spel, altijd gespeeld stiekem in de les en in de pauze waren zowat alle jongens van school er mee bezig

In de les? Hoe dan? Je weet dat counterstrike niet zo'n flash game is die je op elke spelletjes site tegenkomt?

Een persoon had toen de computermap gehackt en counterstrike op alle computers geinstalleerd.

Dit is echt zo'n 'Mert' verhaal.

Ik geloof er niets van.

Kan makkelijk, heb het zelf ook gedaan :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speelde altijd Halo: Combat Evolved met de halve klas op de schoolcomputers. We downloadden dat spul gewoon en zette het in tijdelijke mappen om het te spelen, of we speelden vanaf USB-sticks. :puh:

Tegenwoordig heb ik RCT1 en Steam + Indie games gewoon op mijn laptop staan voor verveelde tijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij ons op school staan er ook genoeg oudere games 'verborgen' in mapjes, die kennelijk niet zo'n uitgebreid installatieproces vereisen en dus makkelijk (hetzij via LAN, hetzij via servers of offline) gespeeld kunnen worden. GTA 2 staat geloof ik ook op onze school-PC's. puh2.gif

Maar goed, laten we het hier maar over de Summer Sale hebben: de aanbiedingen van vandaag zien er aanlokkelijk uit! Afgelopen paar dagen vielen de aanbiedingen me, net als KillerZero86 hierboven ergens ook al zei, enigszins tegen. Vandaag vind ik alles er echter een stuk toffer uitzien met titels als Civilization V en Banished, bijvoorbeeld. Al denk ik niet dat ik voor één van de Daily Deals ga, omdat de prijzen me net wat te hoog liggen. Ik zag overigens dat Goat Simulator een kans maakt om Community's Choice te worden, dus indien-ie er doorheen komt (ik vermoed van wel puh2.gif) schaf ik 'm mogelijk aan voor de €6.-

Left 4 dead 1 is nu voor ¤5,- te koop. Ik heb left 4 dead 2 al, is het het kopen waard?

Geen idee. Indien je een groot fan bent van Left 4 Dead 2 en je meer wilt, lijkt het me de moeite waard, omdat de games volgens mij redelijk van gelijke aard zijn. Mogelijk helpt de Steam-forumpagina van L4D1 je verder; daar zitten genoeg lotgenoten én kenners. knipoog.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...