Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Goed dat je het sterk benadrukt, Joriz! Ik begin nogal gek te worden van die leaks, mag wat mij betreft toch wel eens voorbij zijn. Laat 17 september maar komen, dan kunnen we alles zelf uit gaan zoeken. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Is dit een keuze van de crew of heeft R* dit gevraagd? Crew. Logischerwijs ook de wens van Rockstar. En daar komt wellicht nog wetgeving bij, namelijk het auteursrecht. Als Rockstar niet de intentie heegt als eigenaar van de content om deze voor de 17e te delen, dan is het wettelijk ook niet toegestaan om deze zaken 1 te bemachtigen als consument en 2 om dit dan te delen met anderen. Vermoed ik toch, lijkt me logisch. Tof om zoveel positieve reacties te zien! Een forum vol fair players, wat willen we nog meer? Reageren
SpacyColours Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Goed idee, dat maakt het een stuk makkelijker om ze niet per ongeluk tegen het lijf te lopen, al moet iedereen wel rekening blijven houden met nieuwe topics of mensen die iets te enthoushiast van alles in hun statusupdates gooien. Wat dat betreft misschien beter om hier een regel van te maken in plaats van een verzoek. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Goed idee, dat maakt het een stuk makkelijker om ze niet per ongeluk tegen het lijf te lopen, al moet iedereen wel rekening blijven houden met nieuwe topics of mensen die iets te enthoushiast van alles in hun statusupdates gooien. Wat dat betreft misschien beter om hier een regel van te maken in plaats van een verzoek. Een kleine aanvulling hierop: is het misschien niet handig om de regel dan meteen prominent op de hoofdpagina bovenaan weer te geven? Dus net zoals bij die wijziging van de Algemene Voorwaarden onlangs. Reageren
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Een forum vol fair players, wat willen we nog meer? GTA V. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ow ja. Daar heb je me. Reageren
FoodForThought Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Crew. Logischerwijs ook de wens van Rockstar. En daar komt wellicht nog wetgeving bij, namelijk het auteursrecht. Als Rockstar niet de intentie heegt als eigenaar van de content om deze voor de 17e te delen, dan is het wettelijk ook niet toegestaan om deze zaken 1 te bemachtigen als consument en 2 om dit dan te delen met anderen. Vermoed ik toch, lijkt me logisch. De wetgeving op het auteursrecht is een raar beestje (weetje: downloaden van muziek is strikt gezien wél toegestaan), maar dit zal ongetwijfeld grotendeels kloppen. Moet ik nog zeggen dat dit een goede maatregel is? Thx! Reageren
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ja, downloaden van muziek en films is legaal voor eigen gebruik, maar het downloaden van games niet. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Goed geschreven Joriz! Ik ben het 100% met je eens. Ik wil alles alleen ondekken, en niet dingen ondekken door ander mensen. Reageren
Dippie Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Ja, downloaden van muziek en films is legaal voor eigen gebruik, maar het downloaden van games niet. Om het nog wat ingewikkelder te maken: Het downloaden van games is toegestaan, mits je die game origineel in bezit hebt én je de game niet verspreidt. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Goede keuze, ik baalde vanmiddag ook heel erg toen ik op de originele map van GTA V stuitte op internet. Toch jammer. Goed dat jullie daar hier op een juiste manier mee om gaan! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Goede keuze, ik baalde vanmiddag ook heel erg toen ik op de originele map van GTA V stuitte op internet. Toch jammer. Goed dat jullie daar hier op een juiste manier mee om gaan! En kan je mij heel even uitleggen wat dat in godsnaam boeit? Lijkt me niet dat er iets gespoild is, de map lijkt als twee druppels water op de maps die leden in elkaar geflanst hadden.. Verder een begrijpelijke keuze van de crew. Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Wie zegt dat Fiegel die wel heeft bekeken? Ook al lijken ze misschien op elkaar, dat is fan-made (wel beredeneerd, maar toch) en dit is echt. En ja, dat boeit naar onze mening. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) En ja, dat boeit naar onze mening. Ik vraag dan ook naar het waarom, kruidje-roer-me-niet.. Bewerkt: 10 september 2013 door MegaPilot Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 dat is fan-made (wel beredeneerd, maar toch) en dit is echt Sorry, ik zal voortaan mijn berichten twee keer typen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.