Jump to content

Posten van spoilers uit gelekte data niet toegestaan


Joriz

Recommended Posts

Maar jij, Joriz, plaatste laatst ook een topic met zeer veel informatie zonder enig teken van SPOILERS!?

Informatie =/= Spoilers

Er zijn hier op het forum zo goed als geen spoilers te vinden, degene die er wel zijn (of in een twijfelzone zitten) hebben een speciale tag. Zou ook niet weten over welk topic je het hebt, aangezien gelekte informatie (voornamelijk de spoilers dus) nu net wordt ontweken. Een topic-titel lezen helpt soms ook wel eens om niet gespoild te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    9

  • Kloep

    8

  • MegaPilot

    7

  • Dotz

    7

Ikzelf hanteer binnen de GTA V-fora de regel dat zaken die niet met het verhaal te maken hebben en/of in een nieuwsbericht zijn verschenen, geen spoilertag (via topictitel en/of in het bericht) nodig hebben. Dat is om de eenvoudige reden dat wanneer je 100% spoilerproof wilt zijn, je gewoonweg alle informatie moet ontwijken. Wij kunnen namelijk niet garant staan voor alle leden en daarmee kunnen wij niet rekening houden met alles wat zij een spoiler waard vinden. Zodra we dat zouden doen, zou ik al praktisch ieder topic in V: Media kunnen gaan taggen, om nog maar te zwijgen over de nieuwsberichten waar jij 't over hebt. Dat is gewoon niet praktisch. Als ik eerlijk ben, snap ik eigenlijk niet het probleem, want volgens mij is er in de nieuwsberichten vrij weinig van het verhaal bekendgemaakt (afgezien van Voorpret, maar als je dat leest, wil je sowieso de insideinfo weten).

Conclusie: wij doen ons uiterste best, maar er zijn grenzen. Wil je inderdaad geen spoilers, dan raad ik je gewoon aan alle info te ontwijken (voor die 4 dagen :7). Als je een grote spoiler wilt benoemen (met een link), dan nodig ik je graag uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Er was redelijk wat kennis over de map, kans was heel groot dat ie gewoon klopte omdat Rockstar zelf details vrijgaf omtrent de gebieden.

Wat heeft die kans er nou mee te maken!? :?

Het is een ingame map, relax.

Wtf!? :?

Vervelend voor je dat iemand iets voor jouw gespoild heeft, maar dat is geen excuus om zelf dingen te spoilen.

God, wat kun jij dingen uit de context rukken. Ik gaf een voorbeeld van een échte spoiler. Ik moest 10 uur Dexter bekijken wetende hoe het eindigt, lijkt mij iets erger dan een stomme map die je meteen bij het spelen van V zult gezien hebben.

Je beschuldigt mij ervan dat ik dingen uit de context ruk!? Jij betrekt de TV-serie Dexter bij de spoiler! Bovendien maakt het niet uit hoe groot de spoiler is, een spoiler is en blijft (tot 17 september in dit geval) een spoiler. Daarbij komt ook nog dat ''groot'' een subjectief begrip is!

Bovendien stop ik waarschijnlijk meer uren in het spelen van GTAV dan jij in het kijken van een seizoen Dexter, zelfs al zou je het seizoen twee keer opnieuw kijken.

...maar het was een echte spoiler.

Verder ben ik redelijk klaar met deze discussie(en het forum waarschijnlijk ook), je bent welkom in mijn Postvak.

Dit beschouw ik dan maar als een erkenning van mijn gelijk :t

wat een gezeur

de map is er je kan er naar kijken of niet

maar als je wel de fanmade maps bekijkt maar dan gaat mekkeren over dat de echte map een spoiler is ben je wel een beetje aan het zoeken naar iets om te zeuren

Pardon!? Een fanmade-map kan nooit accuraat zijn, laat staan wat spoilen! Een fanmade map bestaat uit de fantasie van een fan al dan niet gebaseerd op door R* vrijgegeven gegevens! :cab:

k had het niet over de regels..........

tja had mn hele post dan gequote en niet 1 zin

maar by the way als je iets hebt gekocht dan is het van jou en wat je er dan mee doet moet je helemaal zelf weten

ik word een beetje ziek van al die corporate wetten die bedrijven beschermen maar burgers uitbuiten

en voordat je je aangesproken voelt dat gaat niet over de regels van dit forum.

Wellicht dat je niet bekend bent met de Nederlandse wet (wat je wel hoort te zijn als Nederlander), maar wanneer jij een boek in een boekhandel koopt koop je een licentie van dat boek (en het boek), niet de auteursrechten zelf :ch:.

Overigens respecteer ik je rebelse mening wat betreft die ''corporate wetten''. Iedereen heeft natuurlijk het recht op een mening, maar jouw mening is gewoon fout.

Voor alsnog kom ik hier echt om alles rondom GTA V te bespreken en spoilers word eigenlijk bijna altijd aangegeven met een spoiler. Maar jij, Joriz, plaatste laatst ook een topic met zeer veel informatie zonder enig teken van SPOILERS!? Dus voor mij sta jij volledig buiten deze volslagen idiote discussie. Verder gaat het om de map die zo goed als helemaal al bekend was.

Joriz deelde nieuwsberichten van R* met andere forumleden, waarom noem je dat spoilers?

Ik kan het me haast niet voorstellen, maar wat voor nieuws omtrent de map van GTAV heb ik gemist!? Voor zover ik weet was de enige info die R* vrijgegeven had omtrent de map die afbeelding van de blueprintmap.

en het begon allemaal met de discussie of het plaatsen van de echte map een major spoiler was na het zien van de fan made maps

wow

Een nietszeggende post imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft die kans er nou mee te maken!? :?

Dat de fan-made map sowieso erop ging gelijken omdat Rockstar zelf al details had vrijgegeven.

Wtf!? :?

Tja, voor mij is het "maar" een ingame map. Ik heb buiten gamen en GTAForum een leven en daarin gebeuren ergere dingen dan het "spoilen" van een ingame map.

Als ik trouwens werkelijk een spoiler had verteld, dan had ik nu allang al een PB in m'n postvak gehad van de crew. Conclusie: ik heb niks gespoild volgens de crew.

Je beschuldigt mij ervan dat ik dingen uit de context ruk!? Jij betrekt de TV-serie Dexter bij de spoiler! Bovendien maakt het niet uit hoe groot de spoiler is, een spoiler is en blijft (tot 17 september in dit geval) een spoiler. Daarbij komt ook nog dat ''groot'' een subjectief begrip is!

Ik vertel over een gigantische spoiler van een serie, en jij denkt meteen dat ik daardoor express ga spoilen. Dat van Dexter was een overduidelijk voorbeeld van een echte spoiler. Het gaat hier nog altijd over spoilers, lijkt mij dat dat allesbehalve uit de context gerukt is. In tegenstelling tot jouw redenering..

Dit beschouw ik dan maar als een erkenning van mijn gelijk :t

:schater:

Pardon!? Een fanmade-map kan nooit accuraat zijn, laat staan wat spoilen! Een fanmade map bestaat uit de fantasie van een fan al dan niet gebaseerd op door R* vrijgegeven gegevens! :cab:

http://www.opticien.nl/

Hoog tijd dat jij je ogen laat nakijken..

Ik kan het me haast niet voorstellen, maar wat voor nieuws omtrent de map van GTAV heb ik gemist!? Voor zover ik weet was de enige info die R* vrijgegeven had omtrent de map die afbeelding van de blueprintmap.

Neen, Rockstar had eerder al gezegd dat er veel natuurgebieden waren. Dus, in combinatie met die blueprints verkrijg je fan-made maps die accuraat zijn.

Grappig: Je bent boos omdat ik zeg dat de fan-made maps op de echte ingame map lijken, maar daarna ontken je staalhard dat een fan-made map op de ingame map kan lijken.

Nu even serieus, ga alsjeblieft naar mijn postvak als je nog verder wilt discussiëren.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Tenenkrommend slecht, dit topic, niet zozeer omdat de regel van het posten van spoilers slecht is, in tegen stelling, ik vind het goed.

Maar de discussies die eruit vloeien slaan echt nergens op, en in sommige gevallen klopt er geen zak van.

Een aantal van deze discussies wordt gestart door iemand die feiten roept(althans, denkt ie), en zodra je zijn feiten verpletterd, komt ie met 'ik vind'.

Diegene die ik bedoel, weet waar ik het over heb, en ik ga hierdoor dus geen namen noemen, behalve dat ie Megapilot heet.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Het lid GolfG60 heeft ingesteld geen nieuwe berichten van je te ontvangen

Gezien het feit jij me de kans ontneemt om dit op een volwassen manier te doen(grappig dat ik nog nooit een PB naar jou heb verzonden), moet het maar zo.

Een aantal van deze discussies wordt gestart door iemand die feiten roept(althans, denkt ie), en zodra je zijn feiten verpletterd,

*verplettert

komt ie met 'ik vind'.

Ik heb welgeteld eenmaal "ik vind" gebruikt in dit topic en dat was toen ik zei: "ik vind dat je mierenneukt". Mensen gebruiken nu eenmaal "ik vind" om een mening te uiten, moet je misschien ook eens doen.

Diegene die ik bedoel, weet waar ik het over heb, en ik ga hierdoor dus geen namen noemen, behalve dat ie Megapilot heet.

*MegaPilot

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, gedraag je een beetje als een Superlid, alstublieft. Deze discussie gaat nu helemaal nergens meer over.

Nogmaals, of het nou een spoiler was of niet daar kunnen we nou wel eeuwig over doorgaan, maar nu is de regel duidelijk dus laten we kappen met dit gebekvecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Megapilot, je weet goed waar ik het over heb, oa. de vele discussies in het auto topic?

Hier vind je het blijkbaar geen ramp dat mensen mogelijk een map spoilen, want het is maar een map.

Misschien vind jij het niet belangrijk, maar ik denk dat vele het wel belangrijk vinden, zo zijn er ook vele die niet eens naar de maps hebben gekeken die door fans is gemaakt.

Maar ondertussen is de spoiler in het Dexter topic wel erg, is dat niet exact hetzelfde als het spoilen van de in game map?

Link to comment
Delen op andere websites

Megapilot, je weet goed waar ik het over heb, oa. de vele discussies in het auto topic?

Hier vind je het blijkbaar geen ramp dat mensen mogelijk een map spoilen, want het is maar een map.

Misschien vind jij het niet belangrijk, maar ik denk dat vele het wel belangrijk vinden, zo zijn er ook vele die niet eens naar de maps hebben gekeken die door fans is gemaakt.

Maar ondertussen is de spoiler in het Dexter topic wel erg, is dat niet exact hetzelfde als het spoilen van de in game map?

MP heeft niet in de gaten dat aanduidingen als ''groot'' en ''belangrijk'' subjectieve begrippen zijn.. Laat die jongen nou maar in de waan! :7:t

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...