Jump to content

Posten van spoilers uit gelekte data niet toegestaan


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    9

  • Kloep

    8

  • MegaPilot

    7

  • Dotz

    7

Maar wat nou.. als er een foto van een spoiler uitlekt uit de data van Ferrari.. mag deze dan wel gepost worden?

Dat zijn de feiten die wij hier boven tafel willen krijgen. GTA V boeit ons niet..

Nee, maar wel foto's van borgpinnen, stootrubbers en motorkapsteun.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat nou.. als er een foto van een spoiler uitlekt uit de data van Ferrari.. mag deze dan wel gepost worden?

Dat zijn de feiten die wij hier boven tafel willen krijgen. GTA V boeit ons niet..

Nee, maar wel foto's van borgpinnen, stootrubbers en motorkapsteun.

Naar mijn weten dient Joriz dan het beleid van Ferrari betreffende de uitgelekte data te volgen. Wanneer Ferrari de auteursrechten claimt zal dat sowieso niet toegestaan zijn. Als Ferrari dat niet doet zou Joriz alsnog kunnen besluiten de het delen/inhoudelijk bespreken van die data te verbieden, bij mijn weten..

Link to comment
Delen op andere websites

Daar gaat het me helemaal niet om, ik zou graag weten wat jullie erg vinden aan het zien van de ingame map. Wat spoilt dat nu?

Echt waar, vraag je dit echt?

De ingame map spoilt, jawel, de ingame map.

Gewoon dit. Op het forum van Party and co was hij ook geplaatst, spoilt het gewoon. Ik wilde er gewoon volgende week zelf achterkomen hoe groot de map zou zijn. Één van de leukste dingen om te ontdekken in GTA.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan ook blij dat ik de map nog niet heb gezien! Ik baal er zelfs van dat enkele lieden zich erover uitgelaten hebben dat hij veel op de fan-made maps lijkt :N, die zouden wat mij betreft ook wel 'n (informele) waarschuwing aan hun broek mogen!

Je mag ook gewoon MegaPilot zeggen hoor. ;) Als je niet wilde weten hoe de ingame map eruit zag, moest je in de eerste plaats al niet al die fan-made maps bekijken naar mijn mening(ik zou immers niks kunnen gespoild hebben voor jou als je niet die fan-made maps had bekeken, toch?). :) Ik snap best dat je niet wilt dat je game gespoild wordt, maar nu vind ik toch dat je aan het mierenneuken bent.

Een echte spoiler was voor mij toen ik aan een seizoen van Dexter begon en in de comments op een site verklapte iemand in 1 zinnetje de seizoensfinale. Dat is voor mij een ware spoiler.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dan ook blij dat ik de map nog niet heb gezien! Ik baal er zelfs van dat enkele lieden zich erover uitgelaten hebben dat hij veel op de fan-made maps lijkt :N, die zouden wat mij betreft ook wel 'n (informele) waarschuwing aan hun broek mogen!

Je mag ook gewoon MegaPilot zeggen hoor. ;)

Als jij het enige lid was dat dergelijke uitlatingen deed dan had ik inderdaad gewoon MegaPilot kunnen zeggen.

Als je niet wilde weten hoe de ingame map eruit zag, moest je in de eerste plaats al niet al die fan-made maps bekijken naar mijn mening(ik zou immers niks kunnen gespoild hebben voor jou als je niet die fan-made maps had bekeken, toch?).

Dit lijkt me behoorlijk de omgekeerde wereld; ik zou me anderhalf jaar lang maar moeten onthouden van welke vorm van speculatie rondom GTAV omdat er wel eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten en iemand later die speculaties mogelijk in een direct verband zou kunnen brengen met data die wel eens zou kunnen lekken..

:) Ik snap best dat je niet wilt dat je game gespoild wordt, maar nu vind ik toch dat je aan het mierenneuken bent.

Jij vind het mierenneuken, voor mij is de verrassing weg.. De map is een vitaal onderdeel van GTA, van vrijwel elke game eigenlijk, ik begrijp niet hoe je de map onder de noemer ''mierenneukerij'' zou kunnen plaatsen :??

Een echte spoiler was voor mij toen ik aan een seizoen van Dexter begon en in de comments op een site verklapte iemand in 1 zinnetje de seizoensfinale. Dat is voor mij een ware spoiler.

Vervelend voor je dat iemand iets voor jouw gespoild heeft, maar dat is geen excuus om zelf dingen te spoilen. Bovendien stop ik waarschijnlijk meer uren in het spelen van GTAV dan jij in het kijken van een seizoen Dexter, zelfs al zou je het seizoen twee keer opnieuw kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dotz, wat wat ben jij een gigantische overdrijver. Natuurlijk gaan mensen op dit fora zich uitlaten over een map die is gelekt of wat dan ook, WANT die zijn hier voor GTA V. En als jij geen spoilers wilt kun je het best uitloggen en tot je het spel zelf hbet uitgespeeld niet meer inloggen. Btw plaats MegaPilot de map niet onder mierenneuker, maar jou en ik geef hem daar gelijk in.

De mao is wat jij zegt ook niet echt mierenneukerig, maar gigantisch en veel berggebied en een leuk stadje onderin. Jaa veel plaats voor de sportactiviteiten en alles!

Link to comment
Delen op andere websites

Dotz, wat wat ben jij een gigantische overdrijver. Natuurlijk gaan mensen op dit fora zich uitlaten over een map die is gelekt of wat dan ook, WANT die zijn hier voor GTA V. En als jij geen spoilers wilt kun je het best uitloggen en tot je het spel zelf hbet uitgespeeld niet meer inloggen. Btw plaats MegaPilot de map niet onder mierenneuker, maar jou en ik geef hem daar gelijk in.

De mao is wat jij zegt ook niet echt mierenneukerig, maar gigantisch en veel berggebied en een leuk stadje onderin. Jaa veel plaats voor de sportactiviteiten en alles!

Pardon? Ik weet niet of je überhaupt bekend bent met het beleid van GTAf omtrent de gelekte data, maar het is niet toegestaan je inhoudelijk uit te laten over welke gelekte GTAV-data dan ook vóór 17 september! Natuurlijk mogen mensen zich uitlaten over de gelekte data, zolang ze dat maar niet inhoudelijk doen! Dat is immers tegen de regels(!). Vervolgens zou ik overdrijven als ik iets over die uitlatingen zeg!? Hier ontgaat me alle logica volledig, als je de spoilers inhoudelijk zou willen bespreken zou ik toestemming vragen aan een admin of dat via PM mag, desnoods zoek je je heil ergens anders op het internet!

Megapilot beschuldigt mij van mierenneukerij omdat ik het niet eens ben dat hij zich inhoudelijk uitlaat over de gelekte map. Niet dat ik zelfs een mierenneuker ben, dat zou wel heel ridicuul zijn.. Één (vermeend) geval van mierenneukerij maakt iemand immers geen mierenneuker. Ik ga er gemakshalve ook maar ff van uit dat Megapilot niet elk geval van spoilen, zoals zijn gespoilde TV-serie, als mierenneukerij bestempelt omdat dan het eind zoek zou zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij het enige lid was dat dergelijke uitlatingen deed dan had ik inderdaad gewoon MegaPilot kunnen zeggen.

Dit lijkt me behoorlijk de omgekeerde wereld; ik zou me anderhalf jaar lang maar moeten onthouden van welke vorm van speculatie rondom GTAV omdat er wel eens een kern van waarheid in zou kunnen zitten en iemand later die speculaties mogelijk in een direct verband zou kunnen brengen met data die wel eens zou kunnen lekken..

Er was redelijk wat kennis over de map, kans was heel groot dat ie gewoon klopte omdat Rockstar zelf details vrijgaf omtrent de gebieden.

Jij vind het mierenneuken, voor mij is de verrassing weg.. De map is een vitaal onderdeel van GTA, van vrijwel elke game eigenlijk, ik begrijp niet hoe je de map onder de noemer ''mierenneukerij'' zou kunnen plaatsen :??

Het is een ingame map, relax.

Vervelend voor je dat iemand iets voor jouw gespoild heeft, maar dat is geen excuus om zelf dingen te spoilen.

God, wat kun jij dingen uit de context rukken. Ik gaf een voorbeeld van een échte spoiler. Ik moest 10 uur Dexter bekijken wetende hoe het eindigt, lijkt mij iets erger dan een stomme map die je meteen bij het spelen van V zult gezien hebben.

Bovendien stop ik waarschijnlijk meer uren in het spelen van GTAV dan jij in het kijken van een seizoen Dexter, zelfs al zou je het seizoen twee keer opnieuw kijken.

...maar het was een echte spoiler.

Verder ben ik redelijk klaar met deze discussie(en het forum waarschijnlijk ook), je bent welkom in mijn Postvak.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...