Jump to content

Posten van spoilers uit gelekte data niet toegestaan


Joriz

Recommended Posts

wat een gezeur

Ga dan maar klagen tegen de huidige wetgevers, want helaas is het nog steeds niet toegestaan om zomaar een heel (strategy)boek te fotograferen en dan online te delen. Deze kaart kwam dacht ik namelijk uit een strategy boek.

Natuurlijk mag je eigen werk wel online zetten. Als je aan de hand van alle gamedata, screenshots en officiële kaart zelf een eigen kaart maakt en die op de 17e online zetten doe dat dan vooral. :)

Dan kan er niemand gaan klagen over het auteursrecht (behalve R*, die fangemaakte dingen meestal wel cool vindt)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    9

  • Kloep

    8

  • MegaPilot

    7

  • Dotz

    7

wat een gezeur
Ga dan maar klagen tegen de huidige wetgevers, want helaas is het nog steeds niet toegestaan om zomaar een heel (strategy)boek te fotograferen en dan online te delen. Deze kaart kwam dacht ik namelijk uit een strategy boek. Natuurlijk mag je eigen werk wel online zetten. Als je aan de hand van alle gamedata, screenshots en officiële kaart zelf een eigen kaart maakt en die op de 17e online zetten doe dat dan vooral. :) Dan kan er niemand gaan klagen over het auteursrecht (behalve R*, die fangemaakte dingen meestal wel cool vindt)

k had het niet over de regels..........

tja had mn hele post dan gequote en niet 1 zin

maar by the way als je iets hebt gekocht dan is het van jou en wat je er dan mee doet moet je helemaal zelf weten

ik word een beetje ziek van al die corporate wetten die bedrijven beschermen maar burgers uitbuiten

en voordat je je aangesproken voelt dat gaat niet over de regels van dit forum.

Bewerkt: door WilsKracht
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, die zijn enorm trots. Maar dat heeft verder niks met dit onderwerp te maken, dus snap niet waarom je hen erbij haalt?

Daarbij, het klopt dat je er niks tegen kan inbrengen, omdat het klopt wat ik zeg. Als jij auteursrechtelijk materiaal koopt, mag je dit niet verspreiden. Je kan het er mee eens zijn of niet, dit is nu eenmaal niet toegestaan. En dan heb ik het niet zozeer over de regels op dit forum, maar dan heb ik het over de Nederlandse wetgeving.

Link to comment
Delen op andere websites

dat bedoel ik met de wetten die bedrijven beschermen

ik vind dat wanneer je iets gebruikt zonder dat het winstgevend is(want iemand anders heeft het gemaakt dus de winst is uiteraard voor diegene)

je dat best mag laten zien

dan moeten ze het maar niet te koop aanbieden

of het de wet is of niet.

en sorry van je ouders had ik niet mogen doen

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch logisch dat er wetten bestaan om content te beschermen? Want je bent in feite (delen van) een product aan het verspreiden waar je geen auteursrecht op hebt, enkel maar het vermogen/recht om het te gebruiken. Als je die gedachtegang doortrekt zou een bedrijf dus maar zijn winst moeten halen uit de verkoop van één exemplaar dat vervolgens oneindig keren wordt gekopiëerd en verdeeld. Niet wat je hebt gezegd, maar het valt onder dezelfde zin.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat wanneer je iets gebruikt zonder dat het winstgevend is(want iemand anders heeft het gemaakt dus de winst is uiteraard voor diegene)
Dat is jouw mening, dat kan.

Maar lees de post van Phoenyxar eens door. Als een bedrijf moet teren op 1 exemplaar (of een aantal) dan gaan deze bedrijven er aan en kunnen we in de toekomst niet meer genieten van hun producten. Dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

Link to comment
Delen op andere websites

nee dat heb ik idd niet gezegd en dat bedoel ik er ook niet mee

ik ben nooit een voorstander geweest om dingen te kopieeren dat is gewoon diefstal

ik bedoel dat je best foto's en filmpjes van iets mag maken zonder dat je er winst mee behaald

op deze manier worden wij allemaal slaafjes van de bedrijven hun verkopen iets en willen dan vertellen wat je ermee doet

ik kan ook niet mn fiets verkopen en zeggen dat het recht op fietsen van mij blijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe klein het deel ook is wat je kopieert, het is en blijft kopiëren. Ik zie dit niet als slaafjes worden van bedrijven, ik zie dat vooral als deze bedrijven 'in leven houden' door hun producten aan te schaffen.

Dit laatste zin is een gekke vergelijking. Tenslotte, dat mag je eisen van de koper, waarna deze dan de koop mag weigeren. Bij het kopen van deze guide ga jij akkoord met het feit dat je de informatie niet zal delen. Wil je niet akkoord gaan met dit, dan moet je het boek ook niet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

kijk ik heb nooit een contract ondertekend waarin ik daar aan toegeef.

dus als ik iets koop is het van mij. anders moeten ze het niet te KOOP aanbieden maar verhuren/lenen

Je hebt ook nooit een contract getekend dat je maar 130 (of zelfs trager) op de snelweg mag. Toch krijg je een boete als je 200 km/u gaat rijden op de snelweg. Sja het is nou eenmaal de wet. Hoe krom dan ook.

Ik den trouwens dat je maar een los topic hierover aan moet maken.

Wij wachten gewoon netjes tot 17 september om alle info online te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoek het op Google als je het wilt. Je post iets hier als je het wilt delen met ons. Als je het op Google zoekt, dan weet alleen jij het. Andere mensen willen het niet weten, als jij het wel wil weten, dan zoek je het op. Je hoeft het toch niet perse te delen.

Dus:

Wil je het weten -> dan zoek je het op en post het hier niet. (jij weet het en mensen die het niet willen weten, weten het niet)

Wil je het niet weten -> dan zoek je het niet op en wacht je een paar dagen. (letterlijk)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Voor alsnog kom ik hier echt om alles rondom GTA V te bespreken en spoilers word eigenlijk bijna altijd aangegeven met een spoiler. Maar jij, Joriz, plaatste laatst ook een topic met zeer veel informatie zonder enig teken van SPOILERS!? Dus voor mij sta jij volledig buiten deze volslagen idiote discussie. Verder gaat het om de map die zo goed als helemaal al bekend was.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor alsnog kom ik hier echt om alles rondom GTA V te bespreken en spoilers word eigenlijk bijna altijd aangegeven met een spoiler. Maar jij, Joriz, plaatste laatst ook een topic met zeer veel informatie zonder enig teken van SPOILERS!? Dus voor mij sta jij volledig buiten deze volslagen idiote discussie. Verder gaat het om de map die zo goed als helemaal al bekend was.

kijk maar uit, Joriz geeft je zo een klap met zijn banknuppel :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...