Jump to content

Posten van spoilers uit gelekte data niet toegestaan


Joriz

Recommended Posts

Goed dat je het sterk benadrukt, Joriz! Ik begin nogal gek te worden van die leaks, mag wat mij betreft toch wel eens voorbij zijn. Laat 17 september maar komen, dan kunnen we alles zelf uit gaan zoeken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 75
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    9

  • Kloep

    8

  • MegaPilot

    7

  • Dotz

    7

Is dit een keuze van de crew of heeft R* dit gevraagd?

Crew. Logischerwijs ook de wens van Rockstar. En daar komt wellicht nog wetgeving bij, namelijk het auteursrecht. Als Rockstar niet de intentie heegt als eigenaar van de content om deze voor de 17e te delen, dan is het wettelijk ook niet toegestaan om deze zaken 1 te bemachtigen als consument en 2 om dit dan te delen met anderen. Vermoed ik toch, lijkt me logisch.

Tof om zoveel positieve reacties te zien! Een forum vol fair players, wat willen we nog meer? :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee, dat maakt het een stuk makkelijker om ze niet per ongeluk tegen het lijf te lopen, al moet iedereen wel rekening blijven houden met nieuwe topics of mensen die iets te enthoushiast van alles in hun statusupdates gooien.

Wat dat betreft misschien beter om hier een regel van te maken in plaats van een verzoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Goed idee, dat maakt het een stuk makkelijker om ze niet per ongeluk tegen het lijf te lopen, al moet iedereen wel rekening blijven houden met nieuwe topics of mensen die iets te enthoushiast van alles in hun statusupdates gooien.

Wat dat betreft misschien beter om hier een regel van te maken in plaats van een verzoek.

Een kleine aanvulling hierop: is het misschien niet handig om de regel dan meteen prominent op de hoofdpagina bovenaan weer te geven? Dus net zoals bij die wijziging van de Algemene Voorwaarden onlangs. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Crew. Logischerwijs ook de wens van Rockstar. En daar komt wellicht nog wetgeving bij, namelijk het auteursrecht. Als Rockstar niet de intentie heegt als eigenaar van de content om deze voor de 17e te delen, dan is het wettelijk ook niet toegestaan om deze zaken 1 te bemachtigen als consument en 2 om dit dan te delen met anderen. Vermoed ik toch, lijkt me logisch.

De wetgeving op het auteursrecht is een raar beestje (weetje: downloaden van muziek is strikt gezien wél toegestaan), maar dit zal ongetwijfeld grotendeels kloppen. :)

Moet ik nog zeggen dat dit een goede maatregel is? :) Thx!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ja, downloaden van muziek en films is legaal voor eigen gebruik, maar het downloaden van games niet. ;)
Om het nog wat ingewikkelder te maken: Het downloaden van games is toegestaan, mits je die game origineel in bezit hebt én je de game niet verspreidt.
Link to comment
Delen op andere websites

Goede keuze, ik baalde vanmiddag ook heel erg toen ik op de originele map van GTA V stuitte op internet. Toch jammer. Goed dat jullie daar hier op een juiste manier mee om gaan!

En kan je mij heel even uitleggen wat dat in godsnaam boeit? Lijkt me niet dat er iets gespoild is, de map lijkt als twee druppels water op de maps die leden in elkaar geflanst hadden..

Verder een begrijpelijke keuze van de crew.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...