madviper Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Maar koop je nou echt een COD spel voor alleen de Zombies? Dat lijkt me niet zoiets als een smartphone kopen omdat je de camera erop goed vind en er dus goeie foto's mee kan nemen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 nee, niet alleen voor de zombies, maar wel voornamelijk Reageren
Bodemloos Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Zombies blijven ook dezelfde, andere wapens, andere map en andere personages (volgens mij) maar het principe blijft hetzelfde, snap niet dat mensen deze bagger game gaan kopen. Reageren
kelwin Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Vertel ons nou eens waarom het zo bagger is. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Heb net even wat reviews gelezen. Zie wel weer dat het verspilling van 60 euro is. Snel in elkaar geflanst, niet goed afgemaakt. Veel bugs/glitches. Wanneer komt nou eens echt een vernieuwende CoD? Misschien dat ik er dan nog een koop. Maar voorlopig niet, want ik zie het meer als geldverspilling. Zou er op dit moment niet meer dan 15 euro voor geven... En sowieso vind ik zombies in een game als CoD geen bal aan. RDR Undead Nightmare vond ik wel leuk, maar CoD BO niks aan... Vertel ons nou eens waarom het zo bagger is. Weinig vernieuwends, slechte graphics t.o.v. andere games. Ik denk dat je de meeste redenen van haters inmiddels wel weet Bewerkt: 13 november 2012 door _Night-Men_ Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Wat een geldklopperij, ik dacht dat Nuketown Zombies er gewoon in zit. Volgens iemand op youtube niet.. Nu heb ik dus alleen de online DLC map.. Reageren
Sublime Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Dit lijkt wel DLC inception. Het spel zelf is eigenlijk een DLC, maar die heeft dan ook nog weer DLC's Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Wat een gezeik hier joh. Kunnen degene die het spel niet kopen/gaan kopen/gewoon met slechte commentaar gewoon het topic uit. Wil me nu niet als een moderator gaan gedragen maar het is echt irritant zo. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Wat een gezeik hier joh. Kunnen degene die het spel niet kopen/gaan kopen/gewoon met slechte commentaar gewoon het topic uit. Wil me nu niet als een moderator gaan gedragen maar het is echt irritant zo. Ja, echt hé.. Wat ik zei klopt wel Bewerkt: 13 november 2012 door BiglifeRPG Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ja, wat is het probleem eigenlijk bij jou? Je dacht dat je Nuketown Zombies ging hebben met Nuketown 2025? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ja, wat is het probleem eigenlijk bij jou? Je dacht dat je Nuketown Zombies ging hebben met Nuketown 2025? Nee, ik dacht dat Nuketown Zombies gewoon in het spel zat.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Heb jij even pech dat ik die Hardened (ik zei Prestige in een van mijn vorige posts, Iknow ) Edition niet heb. Anders had ik je die zombiemap gewoon gegeven maargoed.. Moest het vroeger bestellen and I didn't knew.. D: Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Heb jij even pech dat ik die Hardened (ik zei Prestige in een van mijn vorige posts, Iknow ) Edition niet heb. Anders had ik je die zombiemap gewoon gegeven maargoed.. Moest het vroeger bestellen and I didn't knew.. D: Dat kan toch niet? Zit aan je Gamertag vast hoor.. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Laat ik dit topic eens vervuilen met hoe vet ik Black Ops 2 vind, met name de singleplayer bevalt me tot nu toe erg goed. Het SF gedeelte is beperkt gebleven, dat vind ik alleen een beetje jammer omdat ik een Halo fan ben. De graphics zijn iets mooier maar kan altijd beter, en de zombies zijn ook een hoogtepunt in deze game. Ik ga weer meteen verder met Black Ops 2 nu. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ik moet wachten tot Donderdag.. Hij ligt thuis op de deurmat maar ik ben er niet.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.