PrioX Geplaatst: 19 november 2012 Rapport Geplaatst: 19 november 2012 Je krijgt voor elke geslaagde Strike Force een Achievement. Reageren
commando Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) misschien een lullige vraag maar hoe start ik die strike force missions ( die training in india heb ik al gedaan, maar die in Iran kan ik maar niet starten ) Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd hebt om ze te spelen. Ik geloof dat als je twee normale missies speelt je de Strike Force missies kwijt raakt. ja, dat snap ik... dat staat er genoeg en duidelijk aangegeven. Maar hoe start ik de missie? als ik op continue game druk kan ik die missies niet kiezen ( je ziet alleen een overzicht ) en als ook onder replay mission staat ie niet. Edit: Handige Harry zou handige Harry niet wezen, als handige Harry een handig plannetje heeft verzonnen... Handige harry hoeft alleen maar op de pijlknopjes te drukken, om van missieoverzicht te veranderen. ( ik heb de oplossing gevonden ) Bewerkt: 20 november 2012 door commando Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 21 november 2012 Rapport Geplaatst: 21 november 2012 Gisteren tot wave 24 gekomen met zombies, Tranzit. Was leuk en weer nieuwe dingen ontdekt. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 21 november 2012 Rapport Geplaatst: 21 november 2012 Heb gouden M8A1 Geunlockt.. Bawwzzz Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Nuketown valt nu onder de playlist Chaos Moshpit, Treyarch heeft zoveel negatieve berichten ontvangen van gamers dat ze het toch weer in de game hebben gestopt. Vreemd dat ze het in eerste instatie uit de game hebben gehaald. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Ben nu 2de Prestige level 1. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Je krijgt voor elke geslaagde Strike Force een Achievement. Dan zit er niets anders op dan een newgame te starten met een beschrijving van alle strike force bij de hand, zou ik de strike force missies ook terug kunnen vinden in het mission select menu? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Ben nu 2de Prestige level 1. Pff.. ben er al mee gestopt. Heb echt geen zin meer in dit "onlogisch" spel Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Ben nu 2de Prestige level 1. Pff.. ben er al mee gestopt. Heb echt geen zin meer in dit "onlogisch" spel Er is niks mis mee hoor?? K/D van 1.27 en sta bijna elk potje wel positief. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Haal de hele tijd dragonfires Die dingen zijn echt fijn Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Haal de hele tijd dragonfires Die dingen zijn echt fijn A.G.R Vind ik leuker.. Die haal ik ook fucking vaak. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 november 2012 Rapport Geplaatst: 22 november 2012 Haal de hele tijd dragonfires Die dingen zijn echt fijn Is inderdaad een heerlijke killstreak, gebruik 'm ook vaak, samen met UAV en Lightning Strike. Je moet alleen oppassen dat je niet meteen de lucht uit wordt geschoten of dat je het signaal verliest. Reageren
blackops Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Deel 2 is eigenlijk best wel goed Stabiele K/D van 1.8 maar dan alleen gun VS gun skills (heb geen aanvallende killstreaks) Maar wat is turbine een klote map -.-' Wat een haat heb ik voor dat level Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Deel 2 is eigenlijk best wel goed Stabiele K/D van 1.8 maar dan alleen gun VS gun skills (heb geen aanvallende killstreaks) Maar wat is turbine een klote map -.-' Wat een haat heb ik voor dat level Turbine en Slums zijn de kutste maps van het spel.. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 november 2012 Rapport Geplaatst: 23 november 2012 Weet je wat goed is? MSMC Met Long barrel en Laser. En Teka, waarom vind je het zo onlogisch? Ik vind het veel leuker dan MW3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.