Jump to content

[Ervaringen] Wat vind je van GTA: Online tot nu toe?


HA5H

Recommended Posts

Aangezien GTA: Online nu alweer een paar uur live is, vroeg ik mij af wat jullie persoonlijke ervaringen en bevindingen waren, so-far?

Dit zijn mijn bevindingen:

Heb net nieuwe kleren gekocht en heb nu al het idee dat de mogelijkheden daarbij vele malen groter en meer zijn dan in de SP. Er is eigenlijk zóveel mooier, beter en nieuw aan GTA: Online dat als ik het ga typen ik morgen nog bezig ben. Je kan in ieder geval dingen zoals gestures/moves doen vanuit je Inventory (dus wanneer je gewoon rondloopt), net als het op en afdoen van hoofddeksels.

Ook merkte ik dat wanneer je al iets verder bent en je een persoonlijk voertuig koopt, je hierin een Tracker (deze zorgt voor een speciale blip op je map) kunt plaatsen waardoor je altijd kunt zien waar je auto is en ook kun je een Insurance afsluiten, er wordt dan een contact toegevoegd aan je telefoon en wanneer je, je auto kwijt bent of wanneer deze gestolen is, dan kun je een nieuw voertuig krijgen.

- HA5H

Bewerkt: door HA5H
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 96
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • --Simon--

    12

  • bossofzeeland

    6

  • Dragon__rage

    6

  • TalkingPear

    5

Mijn CHAR was lvl 4.. Ik belandde in een shoot out en was dood.. Op dat moment liep mn game vast en probeer ik weer GTA te starten.. Online Loading fail!! :@ Mn char kan niet laden.. kan niet zien of ik m nog heb.. Dus ik moest continue without save en een Temperary Char maken.. Die niet mn char vervangt.. :S Probleem? Char 1 is niet te vinden en Temp Char wil ik deleten maar ben nu al 15 min naar een CHAR DELETING scherm aan het kijken.. Zo gaat het de verkeerde kant op :S

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn CHAR was lvl 4.. Ik belandde in een shoot out en was dood.. Op dat moment liep mn game vast en probeer ik weer GTA te starten.. Online Loading fail!! :@ Mn char kan niet laden.. kan niet zien of ik m nog heb.. Dus ik moest continue without save en een Temperary Char maken.. Die niet mn char vervangt.. :S Probleem? Char 1 is niet te vinden en Temp Char wil ik deleten maar ben nu al 15 min naar een CHAR DELETING scherm aan het kijken.. Zo gaat het de verkeerde kant op :S

heb onderhand al 3 x die race gedaan omdat het de hele tijd na die race vastllopt :/

Link to comment
Delen op andere websites

Yeah ik heb weer een uur of 2 kunnen gamen online.. komt er een stakker die me killed.. 3x op rij.. (heb hem al revanged maar dan nog. was al zo slim om all mn cash op mn bank te bewaren maar dan nog ben ik nu 9.000 GTA$ armer.. Game liep weer vast.. Ben gaan eten.. nu 45 min verder en nog niet online.. kut melding over Rockstar Cloud Server unavailable.. GUESS WHAT? GTAOnline Friends only en Soloplay GTAOnline kan ik ook niet eens doen.. FUCK THIS SHIT!! Las ook dat door de Online update mensen hun saved file verloren zijn.. Gelukkig heb ik de mijne nog maar ik moet wel steeds de juiste save laden want de auto save is fucked/verkeerd

Link to comment
Delen op andere websites

Na de ervaringen van de mensen die GTA Online hebben gespeeld wacht ik even tot ik geen rapporten meer zie van savegames die niet goed gaan, en buggy cloudservers. Nog maar even singleplayer voor mij...

Bewerkt: door Anarchist
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kon vanaaf een uur of 8 voor t eerst online als ik t goed heb. Wel vanalles paar keer moeten doen en tot overmaat van ramp was ik mn character kwijt en 40000 dollar, na paar opnieuw connecten had ik m weer terug.

Heb vandaag wat nieuwe kleren gekocht, een auto voorzien van tracker en verzekering. Heb op dit moment ong 70000 dollar op de bank dus morgen kan ik mijn eerste huis kopen en heists plannen met een paar crew leden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...