Jump to content

Het algemene Call of Duty-topic


TekaLoca

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Keuzes maken in missies, zou Call of Duty er beter van worden?

    • Het zou Call of Duty beter maken.
      3
    • Call of Duty blijft slecht.
      10
    • Weet ik niet.
      4


Recommended Posts

CoD 1 en 2 leuk, toen waren er nog geen rangen en speelde je het voor je plezier/skill die toen wel vereist was.

CoD4 was ook erg leuk, behalve de noob dingen(P90 bv.), met vele servers kon je ze niet gebruiken en was het een gave game.

CoD MW2 was matig/leuk, maar noob gehalte steeg naar ongekende hoogte.

CoD BO2, tja, heb de game 15 uur gespeeld met wat vrienden maar de game is zo vreemd opgesteld en de mappen vind ik niks, dus nee, vind hem niks.

En in al die tijd, aantal veranderingen zijn op 1 hand te tellen tussen iedere game, en grafisch, tja, de laatste CoD op laagste settings lijkt nog steeds best veel op CoD1 met hoge settings.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    18

  • Ezra24rct3

    18

  • GuitarGuy666

    16

  • xCrazyShotgun

    6

CoD 2: wel eens gedaan bij een vriend, lekker simpel maar wel leuk om af en toe te doen.

CoD 4: mijn enige CoD die ik zelf heb. Goede game, goede maps, speelt lekker weg. Erg veel gedaan. Vooral Crossfire is een heerlijke map! Misschien wel de beste map die ik ooit heb gezien in een shooter, maar enkele BF1942 en BF3 maps vind ik ook perfect, denk dan aan o.a. Caspian Border (BF3). BF1942 kan ook nog wel eens aan nostalgische gevoelens liggen ;)

CoD WAW: goede game, speelt net als zijn voorganger lekker weg. Ook bij diezelfde vriend.

CoD MW2: ook wel eens gedaan bij een vriend, vond het niet heel veel aan

CoD MW3: zelfde verhaal als MW2

CoD BO2: redelijke game, misschien niet de volle 60 euro waard. 15/20 euro moet genoeg zijn. Best wel wat gedaan met een vriend. Om het alleen te spelen lijkt me niet veel aan.

Ik heb dus maar 1 CoD, heb dus niet heel veel ervaring met de serie. Maar de CoD die ik heb, vind ik een heerlijk spel om af en toe nog even te doen. Op PC :) Maar als ik die andere CoD's zo zie, vind ik geen beter dan CoD 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Call of Duty Black Ops (1) is voor mij de beste Call of Duty tot nu toe.

Ik vond dat die COD de meeste vernieuwingen mee zich meebracht zoals een Theater, zelfgemaakte emblemen, Contracts, Face paints, clan tag op wapen, Combat Training, Combat Record, ...

De hele game(play) en features bevielen me gewoon. :)

Het zijn geen vernieuwingen die de wereld doen veranderen. Maar voor een COD vond ik het leuk. De delen die daarna zijn uitgekomen zoals COD MW3, COD BO2 en COD Ghosts hebben veel van die features verwijderd of verpest. En dat vind ik persoonlijk erg jammer.

Ik heb inmiddels COD Ghosts gespeeld en ik moet eerlijk zeggen dat het op zich fijn speelt, alleen zit er totaal geen vernieuwing in. Ik heb zelfs het gevoel dat het een stapje terug is. Het is COD MW3 in een nieuw jasje.

Maar ja, om toch mee te gaan met de rest verplicht je jezelf eigenlijk om het spel elk jaar weer opnieuw te kopen. Straks op de Xbox One zal ik hem ook opnieuw kopen... :7

Link to comment
Delen op andere websites

COD2: Mijn eerste call of duty, geweldige game :). Ik was 7 toen mijn vader het spel kocht en stiekem als mijn ouders er niet waren lekker tegen duitsers vechten.

COD3: Eens gedaan bij een vriend, niet heel bijzonder in mijn ogen.

COD4: Mijn 2e eigen call of duty. De multiplayer was zo ongelofelijk vet in die tijd. Perks, camo en noem maar op. Het was gewoon cool.

COD WaW: Toevallig speel ik deze game nu voor mijn youtube kanaal, en ik vind hem echt geweldig. De zombies mode was ook een complete verandering

COD BO: Deze game was ook weer geweldig, en zeker met toevoeging van meerdere zombie maps.

COD MW2: Mijn all time favorite :). Dit is nog steeds een geweldige game die de serie totaal heeft veranderd.

COD MW3: Minder sterk dan zijn voorgangers in de MW serie, maar nog zeker niet slecht.

COD BO2: Ok... hier gaan we bergafwaards. De MP was kut omdat je iemand helemaal lek moet schieten voordat hij/zij dood gaat en de maps waren in mijn ogen niet top.

Verder was de zombies mode er wel op vooruit gegaan met de tranzit mode, maar de survival maps waren maar klein. Gelukkig kwamen daar de vele DLC met

geweldige maps.

COD Ghosts: Deze heb ik nog niet gespeeld maar van de gameplays te zien ziet hij her zeker wel cool uit. Vooral die extinction mode :)

Link to comment
Delen op andere websites

COD 3:5.5/10:Redelijke game weinig gespeeld.

COD 4:8/10:Mijn 1 op na beste game, kwam door de hack lobby’s.

COD WAW:7.5/10:Multiplayer was bagger maar zombies was fun. ‘

MW2:9/10:Mijn beste COD, Leuke Storyline en Multiplayer

BO:7.5/10 En toen ging COD een beetje bergafwaards maar nog steeds een redelijke goeie game.

MW3:7/10:Lijkt heel erg op MW2 maar nog ging het wel.

BO2:4/10:SLECHTSTE COD EVER!!!!! Campers!! Campers!! En nog meer Campers!!

COD GHOSTS:7.5/10:Goeie game grafisch wat minder maar ja voor de rest een goeie game.

Bewerkt: door xCrazyShotgunn
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat je "campers" alleen maar bij Black Ops 2 hebt gezet.. Campers zijn er in elke Call of Duty en dat zal helaas nooit veranderen.

Das waar maar in die COD Was het gewoon het ergste, veel te veel campers!

Bewerkt: door xCrazyShotgunn
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, wat vind ik van Call of Duty?

Ik speel het eigenlijk sinds deel 1, maar later ben ik steeds meer gaan afhaken. Mij doe je veel meer plezier met een Eerste of Tweede wereldoorlog game, maar de laatste delen is dat niet meer van toepassing, daardoor heb ik afgehaakt. Ik mis de spannende sfeer die het spel eerst had, bijvoorbeeld de missies in deel 1 en 2 waar je vermomd als Duitser op een Duits schip moest infiltreren of dat grote slachtveld om die brug.

Call of Duty is de laatste delen anders gewonnen, het gaat meer om die 'speeltjes' die je kan gebruiken en dat vind ik erg jammer. Enkel zombies vind ik nog een beetje leuk om te spelen, maar daar blijft het bij. Call of Duty is ook niet de enigste die overgestapt is op de moderne oorlog, daarom speel ik vrijwel geen oorlog spelletjes meer.

Link to comment
Delen op andere websites

CoD4 was ook erg leuk, behalve de noob dingen(P90 bv.), met vele servers kon je ze niet gebruiken en was het een gave game.

Daarom speelde ik dan altijd van die competitieve mods (zoals promod), daar had je geen machinegeweren, geen tubes, geen perks, geen clays,c4 en de P90 was er ook uitgehaald. Wat je kreeg was een erg professionele CoD. Maar dan kwam duidelijk ook het nadeel van CoD boven (t.o.v. Battlefield bijv.): Erg weinig ruimte in de maps.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Waren die oudere Call of Duty's dan echt zo veel beter? Ben zelf pas begonnen bij Black Ops dusja. Al heb ik MW2 nog steeds in m'n bezit..

Dat verschilt per persoon, maar ik vind moderne oorlogsvoering maar niets. Qua Graphics zijn de nieuwere beter, maar dat is logisch.

De wat ouderen hebben een sterk verhaal en ook veel realistischer qua verhaal. Captain price was een echte Brit voor in de Tweede Wereldoorlog, na zijn dood komt die nog terug in de latere delen dat soort dingen had je niet in de oudere.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...