Jump to content

Het algemene Call of Duty-topic

17 leden hebben gestemd

1. 1. Keuzes maken in missies, zou Call of Duty er beter van worden?

• Het zou Call of Duty beter maken.
      3
    • Call of Duty blijft slecht.
      10
    • Weet ik niet.
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik las, en hoorde van vrienden, dat er mogelijk een heruitgave komt van oudere COD's (MW2, MW3, BO, etc.) voor next-gen consoles... Wat vinden jullie hiervan? Ik persoonlijk zou het wel mooi vinden om BO en MW3 opnieuw te kunnen spelen op mijn PS4. Als je verder kijkt is het eigenlijk weer geldklopperij, maarja.

• Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

18

• Ezra24rct3

18

• GuitarGuy666

16

• xCrazyShotgun

6

Geplaatst:

ik zou CoD4 MW1 niet erg vinden, maar ik vind dat de CoD games nu nog steeds te duur zijn.

Zelfs voor CoD1 durven ze op Steam nog 20 euro te vragen, voor een game uit 2003.

Dus voor een heruitgave CoD zullen ze wss teveel vragen, waardoor ik ze links laat liggen.

Geplaatst: (bewerkt)

2e hands kan ik COD4 t/m MW3(Met uitzondering van BO1) voor 20 euro in totaal kopen hoor.

Maar niet iedereen wilt 2e hands. En hebt geen winkel waar je ze goed 2e hands kan komen. Bewerkt: door TheDutchWesley
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb altijd gezegd dat CoD: Ghosts mijn laatste uit de serie zou gaan worden omdat deze game in mijn ogen zo k*t was en ben daarom niet verder gegaan dan Prestige #1 lvl 24

Maarja toch alsnog besloten om de opvolger Advanced Warfare te halen, alleen die ligt nu ook alweer in de kast en komt er waarschijnlijk nooit meer uit.

Prestige #2 lvl 19

Nu schijnt Black Ops III eind volgend jaar te komen maar weet nog niet of ik die game wel moet kopen, want wil natuurlijk niet weer teleurgesteld worden.

Maar aan de andere kant heb ik tenminste wel plezier gehad aan BO en BO II.

Nu wachten op de eerste informatie en vervolgens het eindoordeel om echt de knoop door te hakken.

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

Ik heb liever een remaster van Call of Duty 1,2 en 3, lekker in de 2e wereldoorlog iedereen neerknallen, maar dan een Next-Gen versie daarvan.

Want er komen alleen maar futuristische shooters uit van Call of Duty, en dat is later gewoon te saai, en de lol is daarvan af :ch::engel:

Geplaatst:

Ik heb liever een remaster van Call of Duty 1,2 en 3, lekker in de 2e wereldoorlog iedereen neerknallen, maar dan een Next-Gen versie daarvan.

Want er komen alleen maar futuristische shooters uit van Call of Duty, en dat is later gewoon te saai, en de lol is daarvan af :ch::engel:

Hoezo is dan de lol er vanaf?

Geplaatst:

Omdat Call of Duty alleen maar futuristisch is, en ze voegen helemaal geen nieuwe Game Modes toe.

En in heel veel multiplayer lobby's zitten campers, die graag zitten te campen.

Geplaatst:

Omdat Call of Duty alleen maar futuristisch is, en ze voegen helemaal geen nieuwe Game Modes toe.

En in heel veel multiplayer lobby's zitten campers, die graag zitten te campen.

Wat is campen volgens jou? Een camper is iemand die ergens gaat stil liggen en wacht totdat er iemand voorbijkomt. Die camper schiet hem dan dood. Dit herhaalt zich keer op keer.

Geplaatst:

Nou, als dat telkens gaat herhalen, gaat dat wel vervelend worden.

En daarom campen veel mensen in Call of Duty, omdat het wel een handige tactiek is.

Geplaatst:

Hallo,

Ik wil/ga een kerst/xmas Call of Duty montage maken! Alleen nu heb ik nog nog een paar dingen/mensen nodig!

;

>Een editor

1.Stuur een edited clip naar mij (liefst CoD!) in PB.

>Hitters/clips

1.Zeg of je het wil worden in de reactie's hieronder

2.Als je dat heb gedaan stuur IK je een PB stuur een PB terug met wat voor clips je heb/wil gaan hitten dus: Sniper Trickshots,Sniper Feeds,Across the map bv Tomahawks of Grenades,Feed met gun,Kill chains etc,Nuke,DNA's,KEM's of bijvoorbeeld knife feeds!

>Wat doe jij dan? Het lijkt erop zo dat JIJ niks hoeft te doen?

Ik ga (Als het in TheaterMode kan voor BO2) het recorden. En ik heb sws nog 2 snipe feeds leggen op me PC: 1 6man Collat en 1 Quad Feed (Allebij snipe) En als ik goed zoek nog een MSMC MegaKill.

>Wat als ik mee doe moet ik dan nog wat doen?

Ja, ik stuur als je door bent me skype, ik maak een groep waar we alles door kunnen sturen (Links)

en als het kan het liefst XMAS,xMas,XMs in je clan tag doen!

~*~ Nog fijne feestdagen ~*~

Geplaatst:

Ik heb deze wel:

Voor ik het huisje inloop zie je dat ik een Ultra Kill heb. Het is MSMC Hardcore TDM op Nuketown.

Geplaatst:

Heb er geen downloadlink van, heb hem namelijk direct vanuit de Theatermodus geüpload naar YouTube, daarom staat hij ook niet op mijn kanaal.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...