Jump to content

Patch 1.06 (korte samenvatting)


Hmmpff

Recommended Posts

Ik heb de update nog niet getest, maar de release notes geven alvast een positief beeld. De kartonnen platen zijn weggehaald in Down the Drain. Zeer goed. :)

Het lijkt mij overigens niet meer dan normaal dat de beloningen voor races naar beneden zijn gegaan. Een schamele $5000 verdienen in een missie die 20 minuten duurt, versus hetzelfde bedrag in een race die 4 minuten duurt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    12

  • PrutserNL

    11

  • --Simon--

    6

  • Losqualo

    4

Top Posters In This Topic

Ik heb de update nog niet getest, maar de release notes geven alvast een positief beeld. De kartonnen platen zijn weggehaald in Down the Drain. Zeer goed. smile3.gif

Het lijkt mij overigens niet meer dan normaal dat de beloningen voor races naar beneden zijn gegaan. Een schamele $5000 verdienen in een missie die 20 minuten duurt, versus hetzelfde bedrag in een race die 4 minuten duurt.

mee eens je moet er wel werk van hebben
Link to comment
Delen op andere websites

ik zie nu ook dat RP-points flink naar beneden gehaald zijn bij races, is dit bij alle races?

ergens snap ik rockstar wel, het is niet de bedoeling dat je alles hebt, binnen een week, maar aan de andere kant voor de spelers die weinig actief zijn (wegens werk/school), is de enigste manier om mee te kunnen met de actieve spelers, is nu door geld te kopen, en dat vind ik niet helemaal eerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de update nog niet getest, maar de release notes geven alvast een positief beeld. De kartonnen platen zijn weggehaald in Down the Drain. Zeer goed. smile3.gif

Het lijkt mij overigens niet meer dan normaal dat de beloningen voor races naar beneden zijn gegaan. Een schamele $5000 verdienen in een missie die 20 minuten duurt, versus hetzelfde bedrag in een race die 4 minuten duurt.

Dat mochten ze best wat bijschroeven ja. Bv. dat je 13000 kreeg wanneer je Down the Drain wint, 1 rondje en met amper 4 deelnemers. Was veel te veel. Maar je kan ook overdrijven met het naar beneden halen, en dat is precies wat ze bij Rockstar gedaan hebben :7

Link to comment
Delen op andere websites

mijn space docker heb ik nog.

Ik vind dat ze het geld hebben verlaagd onzin. okee 13.600$ voor een race mag wel naar 10.000 of 9.000 maar lager niet. het heeft amper zin om te racen nu. dit haalt bij mij een beetje de fun weg want ik vond het racen altijd heel leuk, ook dat je veel rp enzo kreeg. maarja, verder vind ik dat er leuke dingen bij zijn gekomen :)

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Nou racen is dus niet meer de beste manier van geld verdienen. Wat dan wel? Missies, dingen voor Simeon of toch continu survival spelen?

Die Speeder vind ik erg gaaf. Lekker lang en een geweldig geluid.

Link to comment
Delen op andere websites

ik speel het spel toch voor de fun.

wat is er dan nog leuk aan om weken te moeten sparen voor bijvoorbeeld 1 adder

terwijl er nog veel meer dingen zijn die je kan doen online met geld wat overgens erg duur is allemaal..

weet niet hoe andere dat hebben maar eer ik iets bereikt heb in het spel ben ik het spel onderhand al zat zolang als het duurt om wat te sparen.

Link to comment
Delen op andere websites

Slecht van Rockstar..begint op onze economie te lijken. De rijken blijven rijk, en degene die net ontdekt hebben hoe ze snel geld en rp kunnen maken kunnen dit nooit meer inhalen! Van mij mogen ze de stockmarket ook wel eens online gooien..ook een goede manier om te investeren en iets op te bouwen..

Link to comment
Delen op andere websites

Slecht van Rockstar..begint op onze economie te lijken. De rijken blijven rijk, en degene die net ontdekt hebben hoe ze snel geld en rp kunnen maken kunnen dit nooit meer inhalen! Van mij mogen ze de stockmarket ook wel eens online gooien..ook een goede manier om te investeren en iets op te bouwen..
Idd vind ik ook
Link to comment
Delen op andere websites

"300 new items of incredible down tempo leisure wear"

Ligt het aan mij of kom ik er lang niet zo veel tegen?

Ik ben er nog amper 1 tegen gekomen, dit hadden ze net als die voertuigen, onder een apart kopje moeten doen vind ik, blijf iets overzichtelijker.

maar ik vind wel dat rockstar niet die races naar beneden had moeten halen, althans niet zoveel, misschien iets, maar dit is wel weer erg overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

heb nogmaals aantal dingen uitgeprobeerd. 1 ronde down the rain krijg je als je eerste wordt 2100 cash voor ipv 13000, ook RP points ipv 5000 naar 1200. wat mij betreft gaat dit wel tever.. hoe willen nieuwe spelers ooit geld bij elkaar sprokkelen?

EDIT:

je krijgt als je 1 ronde doet bijna niks, maar als je 2 rondes doet krijg je het dubbele, 4300 als je eerste wordt.

ook als je op je d-pad pijltje naar onder gaat, zie je nu de tussentijden tussen spelers in een race, ipv alleen naam, crew & rank.

& per classe die je doet verschilt het hoeveel je verdient.

Bewerkt: door Hmmpff
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...