tjarda1999 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Zit deze wagen al in je garage? want dan kan je hem niet weggeven. Duplicaten via huis kopen glitch of iets met gargobob Reageren
LolCake Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Heeft iemand nog mooie ge-modde auto's die je in je garage kan zetten? Zoals: Takelwagen, Undercover police, Clown bus, Space Docker enz. Of Obey Tailgater Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 Heeft iemand nog mooie ge-modde auto's die je in je garage kan zetten? Zoals: Takelwagen, Undercover police, Clown bus, Space Docker enz. Of Obey Tailgater ik heb buffalo en tailgater voor jou Reageren
muller295 Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Wie helpt mij aan de Canis Mesa van Merryweather en de Canis Bodhi (kan die missie zelf nog niet spelen). Bewerkt: 2 januari 2014 door muller295 Reageren
LolCake Geplaatst: 2 januari 2014 Rapport Geplaatst: 2 januari 2014 (bewerkt) Heeft iemand nog mooie ge-modde auto's die je in je garage kan zetten? Zoals: Takelwagen, Undercover police, Clown bus, Space Docker enz. Of Obey Tailgater ik heb buffalo en tailgater voor jou Buffalo heb ik al maar ik ben wel geïnteresseerd in de tailgater. Wil je er iets voor terug? Ik heb alle classic sport auto's.PS leuke profiel foto en ik zit op PSN PSN: Diedv123 Bewerkt: 2 januari 2014 door LolCake Reageren
JelleFCT Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Wie helpt mij aan de Canis Mesa van Merryweather en de Canis Bodhi (kan die missie zelf nog niet spelen). Canis Bodhi kan je gewoon kopen Reageren
Casperster18 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik verkoop hierbij mijn lichtblauwe Obey Rocoto SUV. Ik hoor graag wie hem wil kopen voor de PlayStation. Dan onderhandelen we wel Reageren
Michael Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik verkoop hierbij mijn lichtblauwe Obey Rocoto SUV. Ik hoor graag wie hem wil kopen voor de PlayStation. Dan onderhandelen we wel Hoe wil je dat gaan doen? Je kan maar een klein bedrag geld geven en de Dupliceren is toch allang gepatcht door Rockstar Games? Reageren
Casperster18 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik verkoop hierbij mijn lichtblauwe Obey Rocoto SUV. Ik hoor graag wie hem wil kopen voor de PlayStation. Dan onderhandelen we wel Hoe wil je dat gaan doen? Je kan maar een klein bedrag geld geven en de Dupliceren is toch allang gepatcht door Rockstar Games? Ik gebruik Bounty's om het bedrag te betalen Reageren
FRNKBNGN Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet. Enig idee of ik nog aan de Buffalo van Franklin kan komen? :O Ik zit op PS Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet. Enig idee of ik nog aan de Buffalo van Franklin kan komen? :O Ik zit op PS van mij mag je hem Reageren
FRNKBNGN Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Zoals ik al eerder zei ben ik dus opzoek naar de Bravado Buffalo van Franklin. Ik heb er De Bravado Youga voor terug als jullie hem willen. http://rsg.ms/1d4LiR7 Een zeer zeldzaam Tuner busje. Nog niemand gehoord die deze beauty heeft... Ik hoor het graag guys! Reageren
FRNKBNGN Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet. Enig idee of ik nog aan de Buffalo van Franklin kan komen? :O Ik zit op PS van mij mag je hem Let's Go dan! Ik ben online en heb er dit voor terug als je wil... http://rsg.ms/1d4LiR7 Reageren
Casperster18 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 Ik ben op zoek naar Trevors Bodhi Truck (Het liefst met Teddybeer ) en Franklin's Buffalo, wie heeft hem en wilt hem Duplicaten? Stuur me dan even een Prive-berichtje op het forum - Casperster18 Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 januari 2014 Rapport Geplaatst: 3 januari 2014 ik heb buffalo en wil hem best wel duplicaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.