Jans-1987 Geplaatst: 24 januari 2014 Rapport Geplaatst: 24 januari 2014 Ik wil ook graag een buffalo, en kan een hotknife uitgewisseld worden? Reageren
Casperster18 Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 (bewerkt) Ik verkoop mijn DeClasse Voodoo, er staat geen verzekering op en is niet gepimpt, hij is nog helemaal origineel Stuur me een berichtje, en we onderhandelen wel Laat maar weer, loop gebouw in, loop gebouw uit, Voodoo weg... Bewerkt: 25 januari 2014 door Casperster18 Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 25 januari 2014 Rapport Geplaatst: 25 januari 2014 Iemand de Obey Tailgater? Mag ik die duplicaten? b.v.d. Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Voor de mensen die Franklin's buffalo willen of de auto van micheal. Is er een glitch. Je kan deze duplicaten. Indien er interesse is kan ik dit uitleggen. Heb het net ff gedaan en het werkt:) update: het is met nog meer zeldzame auto's mogelijk. Dus ook de bodhi van trevor. Het mooie hieraan is dat je de auto in SP kan tunen. Voor dus relatief weinig $. Om deze vervolgens naar online te halen. Bewerkt: 27 januari 2014 door wrecklezzdj Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Ik geef zeldzame Buffallo's weg (Storymode Edition). Compleet vol gepimpt. Alleen Armor moet je misschien upgraden PS3-Only. Als je een auto wilt die je niet, of misschien helemaal onmogelijk te vinden is, zeg het in een PB of op PSN en ik kijk wat ik kan doen. Bewerkt: 27 januari 2014 door Ezra24rct3 Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) Ik geef zeldzame Buffallo's weg (Storymode Edition). Compleet vol gepimpt. Alleen Armor moet je misschien upgraden PS3-Only. Als je een auto wilt die je niet, of misschien helemaal onmogelijk te vinden is, zeg het in een PB of op PSN en ik kijk wat ik kan doen. Top al die hulp:) Bewerkt: 27 januari 2014 door wrecklezzdj Reageren
PrutserNL Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Is het niet makkelijker als iedereen die wat wilt ook er bij zet welk console die gene zit? Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 ik kan tegenwoordig oo auto's uit singleplayer halen wie wilt Reageren
ChelseaFC Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 (bewerkt) ik kan tegenwoordig oo auto's uit singleplayer halen wie wilt Ik heb ook een aantal single-players cars gehaald in online. Heb nu de lijkwagen, Tailgater in online. Ik kan ook Trevor’s quad in online, maar ik weet niet hoe je hem kan verzekeren + tracker etc. Bewerkt: 27 januari 2014 door ChelseaFC Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 27 januari 2014 Rapport Geplaatst: 27 januari 2014 Is het niet makkelijker als iedereen die wat wilt ook er bij zet welk console die gene zit? de methode van auto's uit single player halen werkt op beide console's. Ook kun je dit in je eentje doen. Dus eigenlijk het makkelijkst om te doen. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Is het niet makkelijker als iedereen die wat wilt ook er bij zet welk console die gene zit? de methode van auto's uit single player halen werkt op beide console's. Ook kun je dit in je eentje doen. Dus eigenlijk het makkelijkst om te doen. had je meteen in de ls moeten doen Reageren
PrutserNL Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Soms moet ik wel een beetje lachen om dit forum Nergens mag je praten over hoe je illegaal geld kan maken en dergelijke, maar als het over dupe van auto's gaat dan mag het ineens wel. Beetje vreemd naar mijn idee, je staat ergens voor of niet. Zelf heb ik er niks op tegen ofcouse. Het is trouwens wel een aanrader op de Dupsta2 van de SP naar MP te halen, dat is echt een mooie bak Reageren
UberBug Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Soms moet ik wel een beetje lachen om dit forum Nergens mag je praten over hoe je illegaal geld kan maken en dergelijke, maar als het over dupe van auto's gaat dan mag het ineens wel. Beetje vreemd naar mijn idee, je staat ergens voor of niet. Zelf heb ik er niks op tegen ofcouse. Het is trouwens wel een aanrader op de Dupsta2 van de SP naar MP te halen, dat is echt een mooie bak +1 Reageren
ole23 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 (bewerkt) voor degene die de franklin buffalo wilt en een ps3 heeft. voeg dan even mijn tweede account toe. psn:allardinflames47. ik heb namelijk net die auto geregeld en wil er iemand gelukkig mee maken. Bewerkt: 28 januari 2014 door ole23 Reageren
wrecklezzdj Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Soms moet ik wel een beetje lachen om dit forum Nergens mag je praten over hoe je illegaal geld kan maken en dergelijke, maar als het over dupe van auto's gaat dan mag het ineens wel. Beetje vreemd naar mijn idee, je staat ergens voor of niet. Zelf heb ik er niks op tegen ofcouse. Het is trouwens wel een aanrader op de Dupsta2 van de SP naar MP te halen, dat is echt een mooie bak volgens mij wordt er hier nergens gezegd hoe het precies werkt. Enkel dat het kan. En er wordt hulp geboden. Dit gaat via pb en niet in het forum;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.