Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

hoe kan je auto,s uitwisselen dan ? dan bied ik mijn vol getunde jester aan

mits er geen tracker op zit.

duplication glitch alleen er is er maar 1 van xbox

en dat mag hier wel besproken worden ?? maar ik mag geen simpel linkje plaatsen over een capture missie waar je snel rp,s mee krijgt omdat ze hier vinden dat het een glitch is wat niet zo is .... beetje vaag

duplication mag wel aangezien het zo moet om uitewisselen andere glitche's niet
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

hoe kan je auto,s uitwisselen dan ? dan bied ik mijn vol getunde jester aan

mits er geen tracker op zit.

duplication glitch alleen er is er maar 1 van xbox

en dat mag hier wel besproken worden ?? maar ik mag geen simpel linkje plaatsen over een capture missie waar je snel rp,s mee krijgt omdat ze hier vinden dat het een glitch is wat niet zo is .... beetje vaag

duplication mag wel aangezien het zo moet om uitewisselen andere glitche's niet

dat is dus gewoon krom als ik weet niet wat , deze glitch mag wel maar owee als je er een andere glitch op zet dan krijg je een waarschuwing en uiteindelijk een ban ... als er geen glitches besproken mogen worden dan deze ook niet lijkt me ..

Link to comment
Delen op andere websites

begrijp me niet verkeerd maar ik ben zelf tegen hack/cheats/glitches .. wat ik vanmorgen plaatste was in mijn ogen geen glitch of cheat , maar gewoon een mission waar je snel rp mee verdient.. zijn meer mensen die deze capture job gemaakt hebben zonder glitch of wat dan ook ...

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

begrijp me niet verkeerd maar ik ben zelf tegen hack/cheats/glitches .. wat ik vanmorgen plaatste was in mijn ogen geen glitch of cheat , maar gewoon een mission waar je snel rp mee verdient.. zijn meer mensen die deze capture job gemaakt hebben zonder glitch of wat dan ook ...

rp verdienen snel is iets waar je mee vooruit gaat enzo dat zijn glitche's die niet mogen alleen de glitches waarmee je niet vooruit gaat

aagezien hier al vaker discussie''s zijn onstaan over dit

maar over dit trek je zelf niet voor en sta je niet hoger met levels ect

met rp glitches en money is het niet legaal

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

begrijp me niet verkeerd maar ik ben zelf tegen hack/cheats/glitches .. wat ik vanmorgen plaatste was in mijn ogen geen glitch of cheat , maar gewoon een mission waar je snel rp mee verdient.. zijn meer mensen die deze capture job gemaakt hebben zonder glitch of wat dan ook ...

rp verdienen snel is iets waar je mee vooruit gaat enzo dat zijn glitche's die niet mogen alleen de glitches waarmee je niet vooruit gaat

aagezien hier al vaker discussie''s zijn onstaan over dit

maar over dit trek je zelf niet voor en sta je niet hoger met levels ect

met rp glitches en money is het niet legaal

dus is rooftop rumble ook illegaal ? een race als 4way maddnes dus ook .. maar een eigengemaakte capture job waarmee je ook nog is snel rp krijgt is wel illegaal ??

laat ik de capture mission uitleggen...

je begint de missie met 2 of meer spelers, team 1 en team 2 .. aan elke kant liggen pakketjes die je moet oprapen en naar je eigen plek moet brengen (blauw huisje ) de missie is zo gemaakt ( door wie dan ook , iedereen kan het doen ) dat de pakketjes naast elkaar liggen , dus bij team 1 en 2 liggen de pakketjes er pal naast, dus je pakt het pakketje naast je blauwe zone en gaat meteen terug naar je zone en klaar 1-0 voor jou . dit duurt ongeveer 40 seconden en je krijgt max 400 rp per x ...

als ik deze missie zelf maak in create a capture , is dit dan een glitch of gewoon iets wat rockstar toestaat omdat het kan ?

ander voorbeeld met auto,s ... 5 auto,s bij elke zone ( rood en blauw team 1 en team 2 ) bus pakken en naar je zone , dit is geen glicht dit is gewoon de missie die je zelf hebt gemaakt zonder te hacken of cheaten ... dit kan je doen met de capture creator en niet door te glitchen ..

ik snap niet dat jullie dit als een glitch zien ... vandaar ook mn frustratie hier over .. als ik morgen deze missie maak op de normale manier zonder ook maar iets te doen dan alleen de creator op te starten en een missie bouwen zonder trucjes of wat dan ook is het toch geen glitch ?

als ik echt specifiek iets moet kopen om de glitch te activeren bijvoorbeeld dan ben ik idd fout bezig .. maar dit kan iedereen doen of maken zonder ook maar iets verkeerds te hoeven doen omdat je dit gewoon kan maken in de capture creator ...

Bewerkt: door taker1987
Link to comment
Delen op andere websites

begrijp me niet verkeerd maar ik ben zelf tegen hack/cheats/glitches .. wat ik vanmorgen plaatste was in mijn ogen geen glitch of cheat , maar gewoon een mission waar je snel rp mee verdient.. zijn meer mensen die deze capture job gemaakt hebben zonder glitch of wat dan ook ...

rp verdienen snel is iets waar je mee vooruit gaat enzo dat zijn glitche's die niet mogen alleen de glitches waarmee je niet vooruit gaat

aagezien hier al vaker discussie''s zijn onstaan over dit

maar over dit trek je zelf niet voor en sta je niet hoger met levels ect

met rp glitches en money is het niet legaal

dus is rooftop rumble ook illegaal ? een race als 4way maddnes dus ook .. maar een eigengemaakte capture job waarmee je ook nog is snel rp krijgt is wel illegaal ??

missions niet rp glitches wel en aangezien ik die video ook had gezien op youtube is het duidelijk een glitch wat niet hoort in capturee

eigelijk maar jij van je eigen fout een big problem hier is al vaker discussie over geweest en toen zijn de moderator dat het mog en dit topic dus open bleef

en wat jij doet is ook mierenneuken

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij betreft mogen alle glitches die niet een oneerlijk voordeel geven aan een speler. Een glitch die je auto sneller maakt of een glitch die geld oplevert mogen niet, een glitch die je naar North Yankton brengt of met zijn allen meer plezier geeft, mogen wel.

Kun je nu a.u.b. stoppen met discussieren over welke glitches wel en niet mogen?

Dank u!

Bewerkt: door ERRWINS
Link to comment
Delen op andere websites

begrijp me niet verkeerd maar ik ben zelf tegen hack/cheats/glitches .. wat ik vanmorgen plaatste was in mijn ogen geen glitch of cheat , maar gewoon een mission waar je snel rp mee verdient.. zijn meer mensen die deze capture job gemaakt hebben zonder glitch of wat dan ook ...

rp verdienen snel is iets waar je mee vooruit gaat enzo dat zijn glitche's die niet mogen alleen de glitches waarmee je niet vooruit gaat

aagezien hier al vaker discussie''s zijn onstaan over dit

maar over dit trek je zelf niet voor en sta je niet hoger met levels ect

met rp glitches en money is het niet legaal

dus is rooftop rumble ook illegaal ? een race als 4way maddnes dus ook .. maar een eigengemaakte capture job waarmee je ook nog is snel rp krijgt is wel illegaal ??

laat ik de capture mission uitleggen...

je begint de missie met 2 of meer spelers, team 1 en team 2 .. aan elke kant liggen pakketjes die je moet oprapen en naar je eigen plek moet brengen (blauw huisje ) de missie is zo gemaakt ( door wie dan ook , iedereen kan het doen ) dat de pakketjes naast elkaar liggen , dus bij team 1 en 2 liggen de pakketjes er pal naast, dus je pakt het pakketje naast je blauwe zone en gaat meteen terug naar je zone en klaar 1-0 voor jou . dit duurt ongeveer 40 seconden en je krijgt max 400 rp per x ...

als ik deze missie zelf maak in create a capture , is dit dan een glitch of gewoon iets wat rockstar toestaat omdat het kan ?

ander voorbeeld met auto,s ... 5 auto,s bij elke zone ( rood en blauw team 1 en team 2 ) bus pakken en naar je zone , dit is geen glicht dit is gewoon de missie die je zelf hebt gemaakt zonder te hacken of cheaten ... dit kan je doen met de capture creator en niet door te glitchen ..

je praat weer over de glitche's je legt hem weer uit en rockstar verwijdert elke capture job die zo is gemaakt

en kap er a.u.b over binnenkort heb je vast en zeker weer een waarschuiwing zeker ook een nep reden van jou

Bewerkt: door tjarda1999
Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een glitch want je bewerkt een job zo erg dat je als het ware RP farmt. Wat verboden is..

volgens gta of volgens dit forum ? als dit verboden is waarom kan het dan simpel gemaakt worden ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...