LethalMaximus73 Geplaatst: 28 januari 2014 Rapport Geplaatst: 28 januari 2014 Ik zoek nog de declasse asea, ik ben er te laat achter gekomen hoe je die in storymode en multyplayer aan moet komen, en aangezien mijn vrouw mijn tweede personage heeft, zoek ik eigenlijk iemand die hem wel heeft op de xbox360 die hem wil sharen met mij. Reageren
PrutserNL Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 volgens mij wordt er hier nergens gezegd hoe het precies werkt. Enkel dat het kan. En er wordt hulp geboden. Dit gaat via pb en niet in het forum;) Dat is juist toch het rare er aan? want als je een berichtje plaats met een YT filmpje dan krijg je gelijk een mod achter je broek aan dat dit soort zaken hier niet gewenst zijn. Ze kunnen beter een sub fora maken met Tips and Tricks, want er zijn genoeg gamers hier die glitchen gebruiken. Toch handig als je elkaar dan een beetje op de hoogte kan houden? Er zijn natuurlijk ook gasten die er niet van houden, maar dat mag natuurlijk ook. Reageren
R3ne Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Voor de mensen die Franklin's buffalo willen of de auto van micheal. Is er een glitch. Je kan deze duplicaten. Indien er interesse is kan ik dit uitleggen. Heb het net ff gedaan en het werkt:) update: het is met nog meer zeldzame auto's mogelijk. Dus ook de bodhi van trevor. Het mooie hieraan is dat je de auto in SP kan tunen. Voor dus relatief weinig $. Om deze vervolgens naar online te halen. Tell Me Reageren
Big Boss Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 want er zijn genoeg gamers hier die glitchen gebruiken. En dat is al erg genoeg. Je kan hier verder discussiëren. Reageren
Eggei Geplaatst: 29 januari 2014 Rapport Geplaatst: 29 januari 2014 Ik ben nu online op ps3 iemand die franklins buffalo heeft voor mij? Eggei1 is mijn psn naam. Reageren
ole23 Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Ik heb die buffalo wel.ik zou je wel even toevoegen. Reageren
Eggei Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Sorry psn naam is Eggei geen Eggei1 Reageren
ole23 Geplaatst: 1 februari 2014 Rapport Geplaatst: 1 februari 2014 @EGGei.ik heb je een vrienden verzoek verstuurt. Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 3 februari 2014 Rapport Geplaatst: 3 februari 2014 Wie wilt de qaud van trevor aan mij schenken want ik heb trevor vermoord in de game dus kon ik niet naar mp modden Reageren
PrutserNL Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Wie wilt de qaud van trevor aan mij schenken want ik heb trevor vermoord in de game dus kon ik niet naar mp modden Die kan je zoizo niet naar online modden, staat op de blacklist van R* Reageren
tjarda1999 Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Wie wilt de qaud van trevor aan mij schenken want ik heb trevor vermoord in de game dus kon ik niet naar mp modden Die kan je zoizo niet naar online modden, staat op de blacklist van R* heb gister de tacklecar nog in mijn gerace gezet Reageren
PrutserNL Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Wie wilt de qaud van trevor aan mij schenken want ik heb trevor vermoord in de game dus kon ik niet naar mp modden Die kan je zoizo niet naar online modden, staat op de blacklist van R* heb gister de tacklecar nog in mijn gerace gezet Kan ook, heb er zelf ook 2 van. maar via de sp naar mp glitch kan het niet. Reageren
R3ne Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Kun je de bentley ook glitchen? Ik weet de naam zo even niet van de auto..gister even geprobeerd maar werkte niet terwijl ik de obey en bufallo alwel heb of werkt het alleen maar met die 2 autos? Reageren
PrutserNL Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 (bewerkt) Kun je de bentley ook glitchen? Ik weet de naam zo even niet van de auto..gister even geprobeerd maar werkte niet terwijl ik de obey en bufallo alwel heb of werkt het alleen maar met die 2 autos? Werkt overal mee. zelf met de towtruck alleen kan je die niet store. Bewerkt: 4 februari 2014 door PrutserNL Reageren
R3ne Geplaatst: 4 februari 2014 Rapport Geplaatst: 4 februari 2014 Hms oke ga het vnaaf dan nog maar een keer proberen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.