Cabyon Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Van welke site komt dit? Waarom geen Alderweireld? Waarom wel de Vrij en niet Ron Beton? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 (bewerkt) Vroeg ik mij ook al af. ---> Bewerkt: 2 juli 2014 door _Night-Men_ Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Laten we de tabel nog eens gebruiken. Mijn God. Belgie maar een doelsaldo van 4... Als ze vier wedstrijden gewonnen hebben... Das echt allemaal optimaal afgestemd, telkens met 1 doelpunt verschil winnen. :') Mochten ze tegen Nederland spelen, dan ineens wel gaan scoren, he? Arme mediamarkt als België het WK wint betalen ze alles terug ROFL, dat hebben ze ook gedaan met NL. De kans dat NL of BE wint neemt wel met de wedstrijd toe. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 Mochten ze tegen Nederland spelen, dan ineens wel gaan scoren, he? We houden ons wel in, 8-7 maar of zo. Zo lang het maar 1 goal verschil is! Reageren
Thundercover Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 De grootste verrassing van die opstelling is anders Sokratis als laatste man. Mee eens. Ik had daar zonder twijfel voor Neuer gekozen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 2 juli 2014 Rapport Geplaatst: 2 juli 2014 De grootste verrassing van die opstelling is anders Sokratis als laatste man. Mee eens. Ik had daar zonder twijfel voor Neuer gekozen. Die was vaker uit zijn doel dan in het doel, inderdaad Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1934891/2014/07/03/Mexicaanse-scoort-met-anti-Oranjelied-Nederlandse-klootzakken.dhtml Lol! Iemand die Spaans begrijpt? Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 http://www.hln.be/hl...ootzakken.dhtml Lol! Iemand die Spaans begrijpt? Op de NOS-site staat eentje met ondertiteling, ik hoop dat je 'm kunt zien. (klik) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Op de NOS-site staat eentje met ondertiteling, ik hoop dat je 'm kunt zien. (klik) Haha ja, geen racistische uitsluiting dit keer! Nouja, het klinkt leuk, maar had geen idee dat het zo beledigend was. Reageren
Cabyon Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Als je succesvol bent, heb je vijanden. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Hah, weer een voetballoze dag, en er wordt amper gepost in dit forum. Typisch. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Ik dacht net precies hetzelfde. Morgen is het weer zover! Reageren
thebig Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Het kon niet uitblijven: ook Howard is een rage. Nummer 4, 5 en 7 zijn mijn favorieten Reageren
Froodooo Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Vergeleken met de rest van de rages zien deze gephotoshopte afbeeldingen er eerlijk gezegd niet uit. We zijn immers wel wat beter gewend. Reageren
thebig Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Dat is wel waar, maar het gaat natuurlijk om de gedachte erachter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.