3L1077 Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Altijd geniaal om te zien, zo'n hypes. Tof! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 (bewerkt) Hah, weer een voetballoze dag, en er wordt amper gepost in dit forum. Typisch. Jup. Heb vandaag maar Diabo gekeken uit pure noodzaak. Bewerkt: 3 juli 2014 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 3 juli 2014 Rapport Geplaatst: 3 juli 2014 Altijd geniaal om te zien, zo'n hypes. Tof! Ik vind de Axelle-hype dan wel een pak interessanter. Tenzij het om Martins Indi gaat, Martins Indi boven alles. Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Jup. Heb vandaag maar Diabo gekeken uit pure noodzaak. 'Gekeken'? Hoor je dat niet te spelen dan? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Jup. Heb vandaag maar Diabo gekeken uit pure noodzaak. 'Gekeken'? Hoor je dat niet te spelen dan? Nee, Diabo is een Belgisch praatprogramma over het WK, maar dat kon je moeilijk weten... Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Iets wat me al het hele tornooi 'bezighoudt' zijn die schoeneb. Ik zie precies vaak teams waar de spelers rode en gele schoeneb hebben, fluo. Hebben die een betekenis? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Iets wat me al het hele tornooi 'bezighoudt' zijn die schoeneb. Ik zie precies vaak teams waar de spelers rode en gele schoeneb hebben, fluo. Hebben die een betekenis? Sponsors... Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 En wat is de betekenis van die kleuren dan? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Iets wat me al het hele tornooi 'bezighoudt' zijn die schoeneb. Ik zie precies vaak teams waar de spelers rode en gele schoeneb hebben, fluo. Hebben die een betekenis? Rood en blauw bedoel je zeker? Dit zijn de individuele schoenen van Puma en deze probeerde via de opvallende schoenen makkelijk reclame te maken. En het lukt hen ook want het houdt veel mensen bezig. Reageren
thebig Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Het is roze en blauw De hele Franse verdediging speelde trouwens wel met fluogele schoenen, eerste keer dat het me opviel. Die rode schoenen heb ik nog niet gezien. Reageren
3L1077 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Neuh, ik zie echt wel rode/roze en gele schoenen hoor... Geen blauw Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 Neuh, ik zie echt wel rode/roze en gele schoenen hoor... Geen blauw Er zijn allerlei soorten kleurencombinaties in die venten hun schoenen. De meest opvallende zijn die nieuwe van Puma in het roze en blauw, zoals thebig al zei, en de Adidas-schoenen met dat soort witte tijgerprint op. Er zitten echt geen betekenissen achter die kleuren Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 juli 2014 Rapport Geplaatst: 4 juli 2014 http://www.youtube.com/watch?v=0yIdIJIOrxw https://www.youtube.com/watch?v=Fqw8YmBVyrs Reageren
TheuNauz Geplaatst: 5 juli 2014 Rapport Geplaatst: 5 juli 2014 BREKEND: Neymar gebroken rugwervel. Einde WK! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.