FcUtreg4Life Geplaatst: 11 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2014 Klopt,je schiet niet zo veel meer, u gebruik je knuppels en messen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 12 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 maart 2014 Klopt,je schiet niet zo veel meer, u gebruik je knuppels en messen. Met een mes is zo leuk eh. Gwn ff van de radar af. En dan mensen besluipen met een mes :3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schimmelzicht Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 ik ga altijd achter crews aan die lekker met een groepje stoer doen. ga ik lekker pesten totdat ze achter mij aangaan. dan lekker rondracen! worden ze boos van als ze je niet te pakken krijgen. Ik krijg dan bounty's (en dat wil ook ook) en dan naar een vriend rijden zodat hij lekker kan verdienen. En dan het riedeltje opnieuw. Als ik er klaar mee ben een sticky bom op een auto en dan de groep inrijden als een martelaar! En dan vlug missies doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FcUtreg4Life Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 En dan vlug missies doen! Lafbek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--Simon-- Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 Ik doe dit ook meestal als er een aantal van die zeikerds in zitten. 3 á 4 achter elkaar afmaken en dan een missie opzoeken. Niks maakt die mensen nog pissiger dan wanneer zij geen wraak kunnen nemen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kaitjee98 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 En dan vlug missies doen! Ik ga altijd gewoon naar m'n penthouse. Dan zit ik nog lekker in de sessie en dan kun je onder het genot van een Pißwasser naar het gescheld en gevloek luisteren van die gasten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schimmelzicht Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2014 haha indd ook een optie of even op je camera kijken van de garage. Dan zie je ze wachten voor de deur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.