Ezra24rct3 Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Natuurlijk krijg he met klimmen veel te maken. Als je een schip gaat enteren, dan klim je de mast op en klim je naar het andere schip, en natuurlijk kan je weer overal op klimmen! Reageren
moechy Geplaatst: 3 november 2013 Rapport Geplaatst: 3 november 2013 Ik ben van plan om hem voor kerst te vragen voor de PC, maar is er de mogelijkheid om veel te klimmen op gebouwen? Of ben je juist veel op zee en krijg je met klimmen dan niet veel te maken? Er is nog altijd een stuk klimmen in ja Reageren
moechy Geplaatst: 6 november 2013 Rapport Geplaatst: 6 november 2013 Moet zeggen dat de verhaallijn traag op gang komt, maar van een bepaald punt pakt ie je bij het hart en laat je niet meer los. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 We zijn nu al een week of twee verder: is deze game z'n geld nou waard? Is het leuk, ookal ben je nooit geintresseerd geweest in piraten e.d. ? Reageren
moechy Geplaatst: 11 november 2013 Rapport Geplaatst: 11 november 2013 Ja ik vind deze game zeker zijn geld waard, en de piratensetting doen ze alle eer aan. De nevenkarakters werken ook mooi mee aan een schitterend verhaal en je leeft met ze mee. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Heb hem ook gekocht. GEWELDIGE GAME! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Vandaag even fanart gemaakt Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 (bewerkt) Ik moet zeggen dat als je de PS4 versie neemt, je zult zien dat textures objecten zijn. Bij de PS3 versie zitten er touwen rond een reling, wat bij de PS4 versie ook nog op een touw lijkt, en niet alleen een texture is. En dit ook: Het water is helderder en beter zichtbaar op de PS4: Het gaat hier trouwens tussen de Xbox en PS4, maar in dit filmpje komen de verschillen tussen de WII U en de PS3 ook nog voor. Bewerkt: 15 november 2013 door Ezra24rct3 Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ik ga em waarschijnlijk kopen. ik denk voor de PS4. Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 november 2013 Rapport Geplaatst: 25 november 2013 (bewerkt) Ik moet zeggen dat als je de PS4 versie neemt, je zult zien dat textures objecten zijn. Bij de PS3 versie zitten er touwen rond een reling, wat bij de PS4 versie ook nog op een touw lijkt, en niet alleen een texture is. Het gaat hier trouwens tussen de Xbox en PS4, maar in dit filmpje komen de verschillen tussen de WII U en de PS3 ook nog voor. En vergelijken met de PC Ik draag trouwens altijd het piraten costuum, omdat ik Edward niet echt een assassin vind (en ook geen templar) maar meer een echte (onafhankelijke) piraat. Bewerkt: 25 november 2013 door NicolaB Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Ik ga het assassin pak altijd dragen, een assassin in hart en nieren is Edward in mijn ogen, en een goede piraat Reageren
Dkink Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Een super piraten spel maar niet echt assassins creed spel Reageren
GTA_Michael Geplaatst: 26 november 2013 Rapport Geplaatst: 26 november 2013 Heb het spel vandaag voor PC gekocht, straks installeren en spelen! Reageren
NicolaB Geplaatst: 30 november 2013 Rapport Geplaatst: 30 november 2013 Ik ga het assassin pak altijd dragen, een assassin in hart en nieren is Edward in mijn ogen, en een goede piraat Ik vind de "Assassins-Creed" nooit zo leuk. Dus niet het spel, maar de Creed zelf. Templars zijn weer te onmeedogend. Dus ja, dan vind ik het leuk dat ik zelf wat kan creëren dat onafhankelijk is van die partijen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 1 december 2013 Rapport Geplaatst: 1 december 2013 Gekregen voor mijn verjaardag, wat een geweldig spel. Had dit nooit verwacht, je kunt erg veel doen. Voelt een beetje als AC III, maar dan met de hoeveelheid van Far Cry 3. Heerlijk! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.