Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Natuurlijk krijg he met klimmen veel te maken. Als je een schip gaat enteren, dan klim je de mast op en klim je naar het andere schip, en natuurlijk kan je weer overal op klimmen!

• Reacties 284
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GrandTheftHaye

46

• 3L1077

43

• moechy

34

• Ezra24rct3

27

Geplaatst:

Ik ben van plan om hem voor kerst te vragen voor de PC, maar is er de mogelijkheid om veel te klimmen op gebouwen? Of ben je juist veel op zee en krijg je met klimmen dan niet veel te maken?

Er is nog altijd een stuk klimmen in ja :puh:

Geplaatst:

Moet zeggen dat de verhaallijn traag op gang komt, maar van een bepaald punt pakt ie je bij het hart en laat je niet meer los. ;)

Geplaatst:

We zijn nu al een week of twee verder: is deze game z'n geld nou waard? Is het leuk, ookal ben je nooit geintresseerd geweest in piraten e.d. ?

Geplaatst:

Ja ik vind deze game zeker zijn geld waard, en de piratensetting doen ze alle eer aan.

De nevenkarakters werken ook mooi mee aan een schitterend verhaal en je leeft met ze mee.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet zeggen dat als je de PS4 versie neemt, je zult zien dat textures objecten zijn. Bij de PS3 versie zitten er touwen rond een reling, wat bij de PS4 versie ook nog op een touw lijkt, en niet alleen een texture is.

lhno.jpg

En dit ook: Het water is helderder en beter zichtbaar op de PS4:

cvd6.jpg

Het gaat hier trouwens tussen de Xbox en PS4, maar in dit filmpje komen de verschillen tussen de WII U en de PS3 ook nog voor.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Geplaatst: (bewerkt)

Ik moet zeggen dat als je de PS4 versie neemt, je zult zien dat textures objecten zijn. Bij de PS3 versie zitten er touwen rond een reling, wat bij de PS4 versie ook nog op een touw lijkt, en niet alleen een texture is.

Het gaat hier trouwens tussen de Xbox en PS4, maar in dit filmpje komen de verschillen tussen de WII U en de PS3 ook nog voor.

En vergelijken met de PC :puh:

AC4-4K-assassins-creed-iv-black-flag-pc-screenshot-02.jpg

AC4-4K-assassins-creed-iv-black-flag-pc-screenshot-04.jpg

Ik draag trouwens altijd het piraten costuum, omdat ik Edward niet echt een assassin vind (en ook geen templar) maar meer een echte (onafhankelijke) piraat.

AC4_Edward_The_Legend_outfit.png

Bewerkt: door NicolaB
Geplaatst:

Ik ga het assassin pak altijd dragen, een assassin in hart en nieren is Edward in mijn ogen, en een goede piraat :puh:

Geplaatst:

Ik ga het assassin pak altijd dragen, een assassin in hart en nieren is Edward in mijn ogen, en een goede piraat :puh:

Ik vind de "Assassins-Creed" nooit zo leuk. Dus niet het spel, maar de Creed zelf. Templars zijn weer te onmeedogend. Dus ja, dan vind ik het leuk dat ik zelf wat kan creëren dat onafhankelijk is van die partijen.

Geplaatst:

Gekregen voor mijn verjaardag, wat een geweldig spel. Had dit nooit verwacht, je kunt erg veel doen. Voelt een beetje als AC III, maar dan met de hoeveelheid van Far Cry 3. Heerlijk!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...