Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

Hebben jullie trouwens de map editor al geprobeerd? Is echt leuk om daar mee te klooien. Heb tot nu toe nog geen serieuze map gemaakt, maar het is leuk om bijvoorbeeld een kleine race baan te maken of om dingen op te blazen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik speel eigenlijk altijd op het laagst ( donderdag FC3 alleen eventjes op de PS3 van een vriend gespeeld, ik weet niet op welk niveau die stond ). Niet omdat ik het niet aankan, maar meestal bestaat het niveau verschil toch niet meer dan uit een AI met meer health of een grotere attack / detectrange ( geen echte nieuwe AI tactieken ). En een meenemend voordeel vind ik, dat je alsnog lekker kan klooien ( superheldje spelen :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Had ik in het begin al gezien, inderdaad wel grappig. Ga zo weer even verder met spelen. Ben tijdelijk gestopt met de storyline missies en ben gewoon op het eiland bezig met het verzamelen van dingen en veroveren van dingen.

Bewerkt: door TalkingPear
Link to comment
Delen op andere websites

Ook ik ben enorm verslaafd geraakt aan dit spel. Inmiddels alle zendmasten geactiveerd en buitenposten overgenomen. Begin nu aan de zoektocht naar Hoyt. :)

M'n wapenarsenaal bestaat uit:

- Shadow (1911 met geluiddemper, vizier met rode stip en een groter magazijn)

- Shredder (Vector .45 ACP met geluiddemper, reflexvizier en een groter magazijn)

- Z93 (met geluiddemper en extra krachtig vizier)

- Recurveboog (met vizier met rode stip)

Valt wel aan te zien dat ik een pure stealth-player ben.

Weet iemand hoe je vaardigheiden vrij speelt? er staat dat ik missies moet doen, maar wat voor missies? zijmisses, main missies, commadanten vermoorden?

Als je er dubbel op klikt zal er waarschijnlijk iets staan als "Vervolg het Pad van de Krijger om deze vaardigheid vrij te spelen", wat betekent dat je gewoon de main missies verder moet spelen. :)

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...