Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

Wat zijn deze ontwikkelaars toch goed in trailers maken, en natuurlijk ook in games ontwikkelen. Gaaf dat alles uit de vorige delen plus een hoop andere dingen er weer in zitten, dat oude mannetje moet wel een beetje van de H af blijven zo te zien haha. Dat is nu al een baas personage, ik hoop op nog veel meer van deze gameplaybeelden. Want deze game ziet er uit als een must have.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weken later...

Goh, Far Cry3...

Hmmm, Toen dat de PU Far Cry 2 een belachelijk hoge score gaf(100) moest ik het spel gewoon hebben.

Graphics waren zeer goed, en het vuur is het beste vuur dat ik in een spel ooit heb gezien. Maar de gameplay stond mij helemaal niet aan en snap eigenlijk ook niet waarom mensen hem gewoon zo vinden.

Denk dat ik deze keer pass ^^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dat filmpje is echt super mooi, en die laatste is echt sick. Die bad guy is echt een gek, gewoon supercrazy. Ik wacht echt op deze game samen met een hoop anderen. Dit wordt een duur gamejaar, net als 2011,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Mooie prijs voor een Insane edition, alleen jammer dat de game is uitgesteld tot eind november. Dan gaat ubisoft hun eigen concureren tegen over Assassin's Creed 3. Verkeerde beslissing vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Mooie trailers, ik ga hem wel kopen maar niet meteen.

ik hoop dat het betere gameplay nu is dan het vorige deel, dat je steeds langs die kampen moest rijden je 1000en keren werd beschoten wat was dat irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop dat het betere gameplay nu is dan het vorige deel, dat je steeds langs die kampen moest rijden je 1000en keren werd beschoten wat was dat irritant.

In Far Cry 3 zal je het kamp veroveren als je alle vijanden er eenmaal in dood, dus die irritatie zal je er niet hebben!

Meer info, en veel gameplay:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...