Hanneswasco Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Het is op zich wel een goede game, maar de clan-vriendelijkheid en overall gebruik in Multiplayer mag toch sterk verbeterd worden. Je kan geen eigen server hosten, je kan terug tientallen minuten in de lobby blijven hangen, als je een party probeert te maken crasht je spel, je kan geen clan-tags gebruiken, ... Ik hoob echt dat ubisoft met wat oplossingen komt, want de reden dat ik dit spel gekocht heb is om de Far Cry 2 community terug te zien en de sfeer terug te krijgen en het is alsof Ubisoft hier grandioos tegen is. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 Ik ga de game later in de middag halen, de game ziet er bijna perfect uit. Al is het wel jammer dat er geen dieren, wagens, en vijanden in de multiplayer kunnen. Je kan ze bij de map editior er wel in doen, maar je kan je map dan niet uploaden... Reageren
Sublime Geplaatst: 30 november 2012 Rapport Geplaatst: 30 november 2012 (bewerkt) De online bibliotheek wil me niet echt laten downloaden. Bewerkt: 30 november 2012 door Sublime Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Prachtig spel! Graphics zijn echt mooi en het speelt heerlijk. Far Cry 2 viel me toch tegen met die wapens die steeds vas liepen, die malaria pillen en die hoeveelheid outposts die je langs moest gaan om een missie te voltooien. Hier zijn ook aardig wat vijanden maar gelukkig niet zo irritant. Gaaf spel, zeker een aanrader! Multiplayer heb ik nog niet getest. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Had die coop geprobeert, maar kwam niet verder dan de lobby. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Heb alles al geprobeerd, Singleplayer, Split screen, multiplayer, de map editor. En de game bevalt me echt heel goed. Ben bijna non-stop aan het spelen. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Main story completed. Ik verklap niks maar .. http://www.youtube.com/watch?v=CGBDWER-wUI Dit heeft ermee te maken. En nee het is geen hele vloot heli's Bewerkt: 1 december 2012 door Shorty_D Reageren
Nyltje Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 Ik vond Far Cry 2 irritant omdat je als je je mouse sensitivity op z'n hoogst zette nog steeds heel je muismat moest afgaan om de helft te draaien. Ik vond het niet prettig spelen. Far Cry 3 lijkt me cool. Als je maar niet weer met je muis zoveel moet bewegen... Reageren
Rullez Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Eerst wat oudere games uitspelen en dan ga ik hem zeker halen. Alle trailers gisteren bekeken ziet er echt fantastisch uit! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Hoe realistisch is dit spel Ik heb de gameplay gezien, en dit is het eerste spel waarbij het voelt of jij écht de persoon bent in het spel Ge-wel-dig Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 wat hebben jullie trouwens voor wapen(s) bij je? ik heb een pistol met silencer + grotere magazijn en een M1 garand Look a like (weet ff niet de naam) en een AK-47. Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Krijg dit spel waarschijnlijk van men vriendin voor kerst . Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Krijg dit spel waarschijnlijk van men vriendin voor kerst . mooie vriendin! Reageren
moechy Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 Krijg dit spel waarschijnlijk van men vriendin voor kerst . mooie vriendin! Zeker wel Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 december 2012 Rapport Geplaatst: 2 december 2012 weet iemand trouwens waar de ingang vand e grot is onder die dokter zijn huis? ikz it me wezenloos te zoeken en kan 'm niet vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.