Jump to content

Far Cry 3


Svenie

Recommended Posts

Het is op zich wel een goede game, maar de clan-vriendelijkheid en overall gebruik in Multiplayer mag toch sterk verbeterd worden. Je kan geen eigen server hosten, je kan terug tientallen minuten in de lobby blijven hangen, als je een party probeert te maken crasht je spel, je kan geen clan-tags gebruiken, ... Ik hoob echt dat ubisoft met wat oplossingen komt, want de reden dat ik dit spel gekocht heb is om de Far Cry 2 community terug te zien en de sfeer terug te krijgen en het is alsof Ubisoft hier grandioos tegen is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TalkingPear

    35

  • Bodemloos

    32

  • Svenie

    11

  • Djmaddox

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga de game later in de middag halen, de game ziet er bijna perfect uit. Al is het wel jammer dat er geen dieren, wagens, en vijanden in de multiplayer kunnen. Je kan ze bij de map editior er wel in doen, maar je kan je map dan niet uploaden...

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtig spel! Graphics zijn echt mooi en het speelt heerlijk. Far Cry 2 viel me toch tegen met die wapens die steeds vas liepen, die malaria pillen en die hoeveelheid outposts die je langs moest gaan om een missie te voltooien. Hier zijn ook aardig wat vijanden maar gelukkig niet zo irritant. Gaaf spel, zeker een aanrader! Multiplayer heb ik nog niet getest.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond Far Cry 2 irritant omdat je als je je mouse sensitivity op z'n hoogst zette nog steeds heel je muismat moest afgaan om de helft te draaien. Ik vond het niet prettig spelen. Far Cry 3 lijkt me cool. Als je maar niet weer met je muis zoveel moet bewegen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...