TalkingPear Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Hebben jullie trouwens de map editor al geprobeerd? Is echt leuk om daar mee te klooien. Heb tot nu toe nog geen serieuze map gemaakt, maar het is leuk om bijvoorbeeld een kleine race baan te maken of om dingen op te blazen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 http://far-cry.ubi.com/fc-portal/nl-NL/the-island/map.aspx Linksonderin vind je iets speciaals Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Bedoel je die tekst die er staat? Is nogal moeilijk leesbaar. Zie wel dat er een .net website tussen staat. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Het spel zal vast weer te goed zijn voor m'n videokaart Het word tijd dat ik een nieuwe aanschaf ( heb nu een 8600gts ) Reageren
TalkingPear Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Op welke moeilijkheidsgraad spelen jullie de game? Ik gewoon op normal. Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Ik speel eigenlijk altijd op het laagst ( donderdag FC3 alleen eventjes op de PS3 van een vriend gespeeld, ik weet niet op welk niveau die stond ). Niet omdat ik het niet aankan, maar meestal bestaat het niveau verschil toch niet meer dan uit een AI met meer health of een grotere attack / detectrange ( geen echte nieuwe AI tactieken ). En een meenemend voordeel vind ik, dat je alsnog lekker kan klooien ( superheldje spelen ) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Bedoel je die tekst die er staat? Is nogal moeilijk leesbaar. Zie wel dat er een .net website tussen staat. Nee, dit: Reageren
commando Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 lol een NS stempel >.< je moet het maar opvallen ( net zoals die Febo machines bij mass effect ) Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 8 december 2012 Rapport Geplaatst: 8 december 2012 Heerlijke missie en nummer! Skrillex Echt een fantastisch spel is dit! Eigenlijk een soort FPS-freeroam Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Dat stuk dat jij had omcirkelt bedoelde ik ook. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 Zie je het NS logo niet? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 9 december 2012 Rapport Geplaatst: 9 december 2012 (bewerkt) Had ik in het begin al gezien, inderdaad wel grappig. Ga zo weer even verder met spelen. Ben tijdelijk gestopt met de storyline missies en ben gewoon op het eiland bezig met het verzamelen van dingen en veroveren van dingen. Bewerkt: 9 december 2012 door TalkingPear Reageren
Bodemloos Geplaatst: 11 december 2012 Rapport Geplaatst: 11 december 2012 Weet iemand hoe je vaardigheiden vrij speelt? er staat dat ik missies moet doen, maar wat voor missies? zijmisses, main missies, commadanten vermoorden? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 Volgens mij moet je gewoon het verhaal volgen. Reageren
Die Hard Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Geplaatst: 12 december 2012 (bewerkt) Ook ik ben enorm verslaafd geraakt aan dit spel. Inmiddels alle zendmasten geactiveerd en buitenposten overgenomen. Begin nu aan de zoektocht naar Hoyt. M'n wapenarsenaal bestaat uit: - Shadow (1911 met geluiddemper, vizier met rode stip en een groter magazijn) - Shredder (Vector .45 ACP met geluiddemper, reflexvizier en een groter magazijn) - Z93 (met geluiddemper en extra krachtig vizier) - Recurveboog (met vizier met rode stip) Valt wel aan te zien dat ik een pure stealth-player ben. Weet iemand hoe je vaardigheiden vrij speelt? er staat dat ik missies moet doen, maar wat voor missies? zijmisses, main missies, commadanten vermoorden? Als je er dubbel op klikt zal er waarschijnlijk iets staan als "Vervolg het Pad van de Krijger om deze vaardigheid vrij te spelen", wat betekent dat je gewoon de main missies verder moet spelen. Bewerkt: 12 december 2012 door Die Hard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.