BelgiumRedDevils Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Diezelfde selfie staat hier enkele posts hoger ook al (maar dan in linkvorm) Het valt me op dat we Kompany missen, Koning der Belgen, waar bent u? Oeps, maar een foto op jouw vraag: https://pbs.twimg.co...E0yI9.jpg:large Tegen Rusland in Brussel T&T veronderstel ik? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Aaah voila, daar is Kompany! Ik vind de foto op zich wel vreemd, maar ja. Tegen Rusland in Brussel T&T veronderstel ik? Jup, de rest ga ik proberen op de Grote Markt kijken, maar als dat even druk gaat worden als tegen Kroatië (en dat zal het) zal het nog een uitdaging worden om daar op te geraken. We hebben nu ook vier vlaggen ontvangen van de sponsor, zijn dingen van meer dan 2 vierkante meter groot. Dayum. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Mijn kamer hangt momenteel vol promotiemateriaal en vlaggen van de Rode Duivels. Het blijft iedere Belg achtervolgen... Reageren
thebig Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Teamgevoel na de match... Hoeveel spelerswaarde heeft deze selfie? 196 miljoen, volgens de krant. Reageren
Froodooo Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Mijn kamer hangt momenteel vol promotiemateriaal en vlaggen van de Rode Duivels. Het blijft iedere Belg achtervolgen... Dit is nu wel typisch iets waar we een foto van willen zien, eigenlijk. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Mijn kamer hangt momenteel vol promotiemateriaal en vlaggen van de Rode Duivels. Het blijft iedere Belg achtervolgen... Dit is nu wel typisch iets waar we een foto van willen zien, eigenlijk. Serieus? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Typisch gevalletje van: Pics or it didn't happen Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 (bewerkt) De rest van het materiaal ligt in de auto (zoals: achteruitkijkhoesjes). Een Braziliaanse vlag hangt buiten... Typisch gevalletje: Waar blijf je? Bewerkt: 28 mei 2014 door BelgiumRedDevils Reageren
ERRWINS Geplaatst: 28 mei 2014 Rapport Geplaatst: 28 mei 2014 Een echte fan. Awesome! Nu hopen dat het wat geluk brengt voor Belgie Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 29 mei 2014 Rapport Geplaatst: 29 mei 2014 Zal later eens een foto posten met de achteruitkijkhoesjes, want dat is eigenlijk het beste! Alle supporters die de match van België-Luxemburg gaan kijken zijn hebben er zo'n gekregen. Een toffe verrassing aangezien je terug na afloop naar je auto terugkeerde en iedereen had er zo'n 2 rond hun achteruitkijkspiegels hangen. In België zie je wel vaker auto's rondrijden met zo'n gadget. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 (bewerkt) http://www.voetbalni...vels_onder_vuur Nou, die maakt zich onsterfelijk belachelijk. Nederland zijn verdediging: prutsers uit Eredivisie. België zijn verdediging: op Vanden Borre na allemaal afkomstig uit Europese topclubs. I rest my case. Bewerkt: 31 mei 2014 door MegaPilot Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Vincent Kompany een slechte verdediger noemen is nu niet echt zeer goed onderbouwde kritiek. De Duivels hebben een probleem met hun aanval (zeker het afwerken), niet met de verdediging. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Over Kompany zegt hij niks hoor, misschien had ie door dat ie dan al helemaal niet meer serieus zou genomen worden.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.