Phoenyxar Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Hij zegt niets specifiek over Kompany, maar hij noemt Courtois als enigste waardige verdediger (als doelman zijnde dan). En hoewel Courtois zeker en vast zijn vermelding verdient, is het wat onnozel voor de rest. Het is dat maar wat ik bedoel :v Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Hij zegt niets specifiek over Kompany, maar hij noemt Courtois als enigste waardige verdediger (als doelman zijnde dan). En hoewel Courtois zeker en vast zijn vermelding verdient, is het wat onnozel voor de rest. Het is dat maar wat ik bedoel :v Ah, op die fiets. Naja, elke voetballer heeft wel eens een minder moment(ook Courtois!), dus de kritiek op onze verdediging vind ik gewoon belachelijk. In vriendschappelijke interlands hoef je jezelf niet echt te bewijzen, we zullen zien wat het WK brengt en dan pas kunnen we praten over de mankementjes bij onze Duivels. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 http://www.voetbalni...vels_onder_vuur Nou, die maakt zich onsterfelijk belachelijk. Nederland zijn verdediging: prutsers uit Eredivisie. België zijn verdediging: op Vanden Borre na allemaal afkomstig uit Europese topclubs. I rest my case. Ten eerste bedoelde hij niet dat jullie een verdediging hebben die vergelijkbaar is met de huidige Nederlandse verdediging, maar schrijft hij "een Hollandse verdediging". Dat is gewoon waar, bijna allemaal opgeleid in Nederland en ze hebben ook die instelling. En dat maakt het inderdaad een zorgenkindje: het zijn geen rasechte verdedigers. Ten tweede, Aldeweireld speelt bijvoorbeeld wel bij een topclub, maar is wel bankzitter... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Vertonghen en Vermaelen zijn nu wel Engeland gewend hé. Kompany heeft geen uitleg nodig denk ik, haha. Alderweireld is inderdaad bankzitter, maar z'n lange ballen tegen Luxemburg mochten er bijvoorbeeld wel wezen. Ik schat Alderweireld hoger in dan Vanden Borre. Reageren
thebig Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Ik moest toch ook even fronsen toen ik het interview vanmorgen in de krant las. Op zich vind ik het onze verdediging niet slecht doen, zelfs al zou het geen verdediging pur sang zijn. Het gebrek aan echte aanvallers zit het team toch meer dwars, volgens mij. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 Ik moest toch ook even fronsen toen ik het interview vanmorgen in de krant las. Op zich vind ik het onze verdediging niet slecht doen, zelfs al zou het geen verdediging pur sang zijn. Het gebrek aan echte aanvallers zit het team toch meer dwars, volgens mij. Volledig mee akkoord. Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 31 mei 2014 Rapport Geplaatst: 31 mei 2014 De meesten verdedigers die België beschikt komen bijna niet aan spelen bij hun eigen club. Volgens mij had Marc Wilmots daarom die spelers een apart programma gegeven, zodat die spelers in top vorm geraken voor het Wk. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Tjsonge jonge Lukaku, we gaan onze woorden "geen echte goede spits" moeten inslikken als je zo verder doet. Prachtig afgewerkt! Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Inderdaad. Ik moet mijn woorden ook inslikken want het was wel degelijk een mooie EN afgewerkte goal! Maar mijn voorkeur ging zowiso naar Lukaku boven de geblesseerde Benteke Reageren
thebig Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Vier spelers van zich afhouden en met links een bal uit het bereik van de keeper schoppen. Hopelijk blijft hij die vorm behouden. Ibrahimovic gaat niet spelen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Kompany moet echt minder nonchalant zijn en onze verdediging z'n flankspelers waren niet goed bezig. Maar goed, het was dan ook niet de beste selectie. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Geen speciale match, Zweden was niet zo indrukwekkend, op zich een goede testmatch. We gaan niet klagen over de 0-2 dan. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 juni 2014 Rapport Geplaatst: 1 juni 2014 Mooi doelpunt van Lukaku. Doet die de laatste wedstrijden toch mooi Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Schavuiten! De oefenwedstrijd van de Belgen tegen Luxemburg is door de FIFA ongeldig verklaard omdat België een keer meer heeft gewisseld dan toegestaan was (7 om 6). Ik hoop dat Wilmots zijn wissel-lijstje tijdens het WK beter bijhoudt. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 juni 2014 Rapport Geplaatst: 5 juni 2014 Maakt weinig uit, het was sowieso al een onofficiële oefenmatch. Vraag me wel af waarom men zo veel ging wisselen, maar welllicht gewoon als test. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.