MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Kom op zeg, met zoveel goede spelers van zoveel goede teams die niet het niveau halen dat ze bij hun team spelen... Even voor je aangepast! Eden Hazard is toch wel dé teleurstelling van België zeg. Op dit WK moet ie bijna gaan knallen om zijn wanprestaties uit het verleden uit te wissen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Zijn wanprestaties uit het verleden? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Zijn wanprestaties uit het verleden? Ik kijk heel wat PL wedstrijden en ik zou Hazard bestempelen als de Messi van Chelsea. De Hazard van de Rode Duivels is dat verre van.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Tja, als speler raak je gewend aan de ploeg waar je speelt en hoe je je daarin moet lopen. Zo'n tweede positie binnen een ander team met andere medespelers opnemen en daaraan gewoon raken neemt ook zijn tijd. Die evolutie is er, ze is zoals je wel zegt verre van compleet of perfect, maar je kunt niet verwachten dat een speler hetzelfde zal kunnen doen in een ploeg die anders speelt, dat vereist toch wat tijd. Niet dat we nog geen mooie prestaties van hazard (en de andere spelers) hebben gezien, toch? Dat wanprestaties noemen vind ik wat bot. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Die evolutie is er, ze is zoals je wel zegt verre van compleet of perfect, maar je kunt niet verwachten dat een speler hetzelfde zal kunnen doen in een ploeg die anders speelt, dat vereist toch wat tijd. Vraag is hoelang we nog tijd en excuses mogen gebruiken om de mindere prestaties te verdoezelen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Zijn het excuses of gewoon de realiteit dat we soms te veel verwachten van nationale teams? En natuurlijk gaan er mindere prestaties zijn, maar dan mag je de goede ook niet vergeten natuurlijk. Reageren
thebig Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Er zijn genoeg topspelers binnen het Belgische elftal en ook binnen andere landenteams die wel het niveau behalen dat ze binnen hun eigen team halen. Dat van Hazard verwachten zijn dus geen hoge verwachtingen, dat zijn gewoon reële verwachtingen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Maar dan is de vraag natuurlijk wat je dan net van hem verwacht? Want ik vind hem toch echt niet slecht spelen (en een wanprestatie is het zeker niet) Dinsdag is een goed moment waarop we dat gaan kunnen beoordelen. Reageren
thebig Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 Ik verwacht dat hij een soortgelijk niveau als bij Chelsea haalt, wat hij allesbehalve doet bij de Rode Duivels. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ach, Origi heeft toch z'n transfer naar Liverpool beet. Waarschijnlijk nog een jaartje Lille op uitleenbasis. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ach, Origi heeft toch z'n transfer naar Liverpool beet. Waarschijnlijk nog een jaartje Lille op uitleenbasis. Er is toch nog niets officieels? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ach, Origi heeft toch z'n transfer naar Liverpool beet. Waarschijnlijk nog een jaartje Lille op uitleenbasis. Er is toch nog niets officieels? http://www.voetbal24.be/2014/07/06/liverpool-heeft-wk-sensatie-origi-beet/ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 juli 2014 Rapport Geplaatst: 6 juli 2014 Ach, Origi heeft toch z'n transfer naar Liverpool beet. Waarschijnlijk nog een jaartje Lille op uitleenbasis. Er is toch nog niets officieels? http://www.voetbal24...tie-origi-beet/ Zoals ik zei: nog niets officieels. Wachten op een aankondiging van een van de clubs dan maar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.