Jump to content

WK 2014 - Poule H


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • thebig

    23

  • Dutchy3010

    16

  • Phoenyxar

    11

Wat een rotwedstrijd weer. Goed dat ze uiteindelijk nog gescoord hebben, maar een brilscore had ook niet misgestaan bij deze wedstrijd. Rusland moest een strafschop krijgen, maar die gaf Brych niet.

Dit hebben ze alweer met geluk gehaald, maar dat maakt nu niet uit, het resultaat is er. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, Nederlanders die een penalty wouden voor Rusland, had het niet anders verwacht. Heel licht hoor, dan had je voor Origi die neergetrokken werd ook moeten fluiten. 2 penalty's die imo gewoon niet hoefden. Wat was de scheids facking slecht zeg. Tig duwfouten voor België niet gefloten terwijl hij gelijkaardige fouten wel floot voor Rusland, beetje zielig. Floot de wedstrijd gewoon kapot omdat het spel meer stillag dan wat anders.

Hij haalt er iemand uit die juist de skills heeft om het open te breken, uit het niets. Ook al presteert hij niet in de tweede helft; Hazard heeft nog niet eens wat gepresteerd in de eerste helft.

Klopt, als hij invalt. Dan geeft ie alles in een paar minuten en dan forceer je al sneller wat.

Wat was Hazard steengoed zeg, zat alleen net als de rest van de ploeg in de 2de helft gewoon niet in de wedstrijd en dan flitst ie voor de tweede maal(1ste assist tegen Algerije) en brengt ie een assist aan. Ik heb vaak de ChelseaHazard gezien, top!

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Kap nu a.u.b. met dit gezeik. Je lijkt net een klein kind dat jankt omdat hij geen snoepje krijgt.

Heel licht tikje op de voet, maar de Rus struikelt duidelijk over de bal. En dat is een penalty? Ach kom zeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Kap nu a.u.b. met dit gezeik. Je lijkt net een klein kind dat jankt omdat hij geen snoepje krijgt.

Heel licht tikje op de voet, maar de Rus struikelt duidelijk over de bal. En dat is een penalty? Ach kom zeg.

Ik had het niet over de discussie wel/geen penalty, maar over je eeuwige geklaag dat Nederlanders niet voor Belgie zijn... Ik vond het WEL een penalty, ondanks dat ik 100% voor Belgie ben. Dus kap a.u.b. met dat zielig voelen (of voel het wel maar post het niet).

Link to comment
Delen op andere websites

De gemoederen lopen hier hoog op! :7

De match was trouwens eerst een beetje stiller (buiten een paar flitsen van Rusland en België). De laatste 10 minuten, met de goal van onze Keniaanse Oostendenaar, waren daarentegen het toppunt van de match :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het eigenlijk helemaal geen slechte match. De tweede helft was rustig (op de laatste 10 minuten na), maar op zich hebben beide kanten genoeg aangevallen en op de goal afgegaan. Er vallen dan wel geen goals, maar de match op zich was toch niet onaangenaam om kijken. Zuid-Korea - Algerije was wel even een verrassing. Ik denk dat we Algerije veel te lang hebben onderschat, die ploeg zal de tweede plaats pakken in de groep. Na die match gisteren te hebben gezien vind ik het ineens veel minder erg om zo lang problemen te hebben met die ploeg. Is niet meer dan logisch.

Ow en natuurlijk bij affluiten ook een hoop auto's zien passeren met Algerijnse vlaggen uit het raam, op dat vlak is voetbal toch een mooie sport.

Link to comment
Delen op andere websites

gallery_33831_41_109.pngAlgerije- gallery_33831_41_28.pngRusland

Wedstrijdnummer: 47

Poule: H

Datum: 26 juni

Tijd: 22u

Stadion: Arena da Baixada, Curitiba

Algerije kan met zijn ruime overwinning tegen Zuid-Korea dromen van de kwalificatie. Een gelijkspel is voldoende om door te gaan, echter zal Rusland er alles aan doen om dat te voorkomen. Dat Algerije een blok kan opstellen vanachter hebben ze bewezen tegen België, maar tegen Zuid-Korea bewezen ze dat ze ook best nog een potje kunnen voetballen. Algerije zal echter niet het risico nemen om dit te doen tegen een ploeg als Rusland waar er zoveel op het spel staat. Krijgen we 90 minuten betonvoetbal van Algerije en een Rusland als (terechte winnaar)? Of bewijst Rusland met zijn zwakke prestatie tegen Zuid-Korea dat het eigenlijk niet in de achtste finales thuishoort?

De voorspelling van het WK 2014-team op deze wedstrijd is: 1-1.

Wat verwachten jullie van deze wedstrijd?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Algerije - Rusland doet me echt twijfelen. Algerije kan dit winnen, maar dat kunnen ze bij Rusland ook ondanks hun zwakke (ja, dat vind ik) spel op dit WK. Ik ga denk ik toch voor een overwinning van Algerije.

En België zou het ook moeten kunnen tegen Zuid-Korea, maar daar moeten ze ook nog bij opletten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...