Jump to content

WK 2014 - Poule H


Dutchy3010

Recommended Posts

Tegen een muur kan Nederland 15x scoren en flitsend voetbal brengen hoor! Toch niet..

Nederland is dan ook niet zo gehyped als het team van belgie. Het team van belgie was toch veel beter dan het team van Nederland? Dus deze opmerking van jou raakt weer kant noch wal.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • thebig

    23

  • Dutchy3010

    16

  • Phoenyxar

    11

Volgens mij is zo'n match toch lastig om analyseren. Een muur is altijd lastig om tegen spelen (en met 10 Algerijnen op 20m was dat het ook echt, wie dan tegen wie speelt is niet zo belangrijk, het speelt gewoon niet lekker. We weten daarnaast ook al maanden dat de Belgen last hebben met kleine teams (en zeker als ze verdedigend spelen, dat hebben we de voorbije maanden dan ook in enkele matches gezien), dus is het dan zo verrassend dat dit een lastig match was? Niet echt, maar ik had nooit verwacht dat Algerije zo ging dichtklappen. Zo goed als geen wil naar voren.

Desalniettemin: slechte match.

Niet dat we achter stonden, maar gewoon omdat het spel te traag was, dat men niet te veel naar voren durfde spelen. Maar ik wil het hen vergeven, omdat het voor alle spelers, op eentje na, de eerste match is op een WK. Ja, ze zijn allemaal wel druk gewoon, maar de laatste maanden wordt nogal veel druk op hen geprojecteerd, veel ogen op hen gericht. Nu met de overwinning hier (het overkomen van die angst) zie ik ze hun volgende matchen wel vlotter starten en hopelijk spelen de tegenstanders ook wat opener (alsof minder kan). We kunnen ze hier de grond in boren, maar is dat nodig? Naar het einde zijn ze toch terug ontplooid. Ze zijn teruggekomen van een achterstand tegen het meest defensieve team van het hele toernooi. Dat maakt de match niet goed, maar het is ook iets waard.

Heel typisch dat de Belgen hier laten overkomen alsof het nog niet zo erg was.

Uiteraard. Winst is winst. Simpel.

Hadden we verloren, dan was dat allemaal toch net wat anders geweest.

Van alle titelkandidaten en belangrijke outsiders heeft eigenlijk alleen Duitsland overtuigd.

Italië (en ook Engeland, ondanks hun verlies) hebben in mijn mening een betere match gespeeld dan Duitsland. Alle drie titelkandidaten voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen een muur kan Nederland 15x scoren en flitsend voetbal brengen hoor! Toch niet..

Nederland is dan ook niet zo gehyped als het team van belgie. Het team van belgie was toch veel beter dan het team van Nederland? Dus deze opmerking van jou raakt weer kant noch wal.

Voor de wedstrijd tegen Spanje niet nee, nu druipt de arrogantie er hier allemaal van af.

Link to comment
Delen op andere websites

Dutchy, wat maakt het uit welk team beter is (of beter wordt geacht)? MP bedoelt hier gewoon dat tegen een muur spelen voor elk team lastig is.

Vergeten jullie niet dat jullie te gast zijn op het NEDERLANDSE GTAForum.. Dank u!

Te gast? Op het NEDERLANDSE GTAForum?

Leer eens buiten hokjes denken. We zijn hier gewoon allen leden die een voetbalmatch analyseren.

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen een muur kan Nederland 15x scoren en flitsend voetbal brengen hoor! Toch niet..

Nederland is dan ook niet zo gehyped als het team van belgie. Het team van belgie was toch veel beter dan het team van Nederland? Dus deze opmerking van jou raakt weer kant noch wal.

Voor de wedstrijd tegen Spanje niet nee, nu druipt de arrogantie er hier allemaal van af.

Nederland heeft zich wel meer bewezen dan België. Nederland heeft daadwerkelijk een geweldige prestatie afgeleverd, België was heel erg zwak. Wij hebben 'ons' tegen de verwachting in bewezen, jullie zijn gewoon tegengevallen als we het vergelijken met "hoe geweldig jullie wel niet zijn" - volgens de Belgen hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten jullie niet dat jullie te gast zijn op het NEDERLANDSE GTAForum.. Dank u!

Vergeef mijn ongetwijfeld Belgische onwetendheid, maar mag ik vragen in welk opzicht dan ook dit verband heeft met de gespeelde wedstrijd? Opnieuw: vergeef me voor mijn Belg-heid.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeten jullie niet dat jullie te gast zijn op het NEDERLANDSE GTAForum.. Dank u!

Wat is dit voor 'n kansloze opmerking? Tekaloca heeft in mijn ogen zwaar ongelijk maar hier heb je gewoon bullshit opgeschreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is puur hoe ik het zie. Ik heb niemand nodig die het met me eens is, maar dit is mijn mening en daar blijf ik bij. Er is een verschil met de supporters van Oranje voor de wedstrijd tegen Spanje, en erna.

En Jowx, wat betekent dit? Zijn de Belgen hier niet welkom volgens jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom eindigt elk resultaat van ofwel België of Nederland altijd in een bitch-fight tussen beiden?

Wij hebben 'ons' tegen de verwachting in bewezen, jullie zijn gewoon tegengevallen als we het vergelijken met "hoe geweldig jullie wel niet zijn" - volgens de Belgen hier.

En dat was ook een prachtige prestatie van Nederland, daar willen we niet tegen in gaan, het was misschien niet nodig van TekaLoca om die vergelijking er bij te halen, maar dat terzijde.

We hebben het hier allemaal maar over een enkele match (voor alle teams zelfs, totdat de match van Brazilië zo is afgelopen) Een WK is lang en ploegen die minder presteerden in de poulefasen zijn later toch sterk opgestaan (en wonnen zelfs) Denk maar aan Nederland in 2010, Frankrijk in 2006... Het moet niet gebeuren, maar het is maar de poulefase nu.

Maakt het de match goed, natuurlijk niet? Maar we zouden geen enkele ploeg mogen afschrijven op een enkele match (waar ik misschien Spanje ook te snel heb afgeschreven, ik wacht nog op hun volgende match, maar het zij zo)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, deze match is dan ook op geen manier een goede referentie voor latere matches. Heb zelden een match in de kwartfinales of later gezien waar de hele ploeg als een muur vanachter ging staan en elke bal wegpeerde. Het is altijd mogelijk, daar moet ik je gelijk geven en in zo'n geval hebben we problemen (net als elk ander team), maar we spelen doorgaans ons beste spel wanneer de tegenstander ook sterk vooruit speelt, zodat ook wij de bal kunnen laten rondgaan. Zoals tegen bijvoorbeeld Kroatië.

Wilt dat zeggen dat we toch nog steeds iedereen aankunnen omdat Algerije vreemd speelde? Wie weet. Onze laatste grote tegenstanders waren Frankrijk (0-0) en Engeland (1-0 verlies) met een ander team dan nu. De match stelt teleur, maar het zegt weinig over de ploeg naar de rest van het toernooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Te gast? Op het NEDERLANDSE GTAForum?

Leer eens buiten hokjes denken. We zijn hier gewoon allen leden die een voetbalmatch analyseren.

Vergeef mijn ongetwijfeld Belgische onwetendheid, maar mag ik vragen in welk opzicht dan ook dit verband heeft met de gespeelde wedstrijd? Opnieuw: vergeef me voor mijn Belg-heid.

Wat is dit voor 'n kansloze opmerking? Tekaloca heeft in mijn ogen zwaar ongelijk maar hier heb je gewoon bullshit opgeschreven.

En Jowx, wat betekent dit? Zijn de Belgen hier niet welkom volgens jou?

We moeten alle anti-Belg onzin slikken omdat dit een Nederlands forum is, dat bedoelt Jowx.

Hihihi.. Dat jullie teleurgesteld zijn over het optreden van België ok.. Maar kom op, jullie hebben gewonnen en ik heb weer punten op mijn WK Poule! Doe eensch een beetje vrolijk...

En mijn eerdere opmerking was heel erg zeer bloedserieus hoor!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...