Jump to content

WK 2014 - Poule H


Dutchy3010

Recommended Posts

Kom op, belgie! Nu een wedstrijd mét flair!

Probleem van Belgie is dat ze niet echt een enorme uitblinker hebben die "out of the blue" een doelpunt kan maken. Maar ze hebben wel een echte pinchhitter, ook veel waard!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • thebig

    23

  • Dutchy3010

    16

  • Phoenyxar

    11

Kom op, belgie! Nu een wedstrijd mét flair!

Probleem van Belgie is dat ze niet echt een enorme uitblinker hebben die "out of the blue" een doelpunt kan maken. Maar ze hebben wel een echte pinchhitter, ook veel waard!

Die hebben ze, alleen kan die dat niet als hij een rood truitje aanheeft, met een blauwe lukt het prima.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, ik zit in het Sporzapubliek! :D (Publiek achter de analisten.)

Maak een "T" met je vingers als je weet dat je in beeld staat, aub xD

Verder weer ontopic: De opstelling: Thibaut Courtois - Toby Alderweireld, Daniel Van Buyten, Vincent Kompany, Thomas Vermaelen - Axel Witsel, Marouane Fellaini, Kevin De Bruyne - Dries Mertens, Eden Hazard - Romelu Lukaku

Moet te doen zijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, belgie! Nu een wedstrijd mét flair!

Probleem van Belgie is dat ze niet echt een enorme uitblinker hebben die "out of the blue" een doelpunt kan maken. Maar ze hebben wel een echte pinchhitter, ook veel waard!

Die hebben ze, alleen kan die dat niet als hij een rood truitje aanheeft, met een blauwe lukt het prima.

Ik ken er nog een die niet met een rood truitje aan kan voetballen, maar wel met een blauwe...

anulado-pela-forte-marcacao-alema-cristiano-ronaldo-passou-em-branco-na-arena-fonte-nova-em-salvador.jpg

cristiano-ronaldo-prend-la-da-fense-d-un-fan.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dat Mertens en Fellaini meteen opstaan. Tegen een land met een redelijk lage gemiddelde lengte zou het onverklaarbaar zijn dat Fellaini niet opstaat en Mertens heeft bewezen dat hij goed is, niet alleen de laatste match, maar eigenlijk elke match dat hij inviel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of hij het zozeer niet wist, hij zong het gewoon niet mee.

Opvallend dat de spelers het niet meer meezingen ook, daar was een tijdje geleden wat commotie rond. Wilmots vond het niet zo erg dat de spelers en hijzelf niet meezongen, terwijl de spelers het graag wouden. Wilmots zong nu echter wel mee, zeer vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan altijd zoals Spanje doen: geen tekst op het volkslied zetten. Gewoon hand op het hart en voor je uit staren.

Normaal kunnen ze het wel, de Duivels. Ik begrijp niet waarom ze het nu niet meezongen.

Voorlopig spelen ze wel goed, ze lokken de Russen wat naar hen doel en passen dan snel naar voren zodat ze de vrijgekomen ruimte kunnen benutten. Wel nog geen resultaat daarvan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken zelf het volkslied ook maar half hoor. Het interesseert me gewoon niet. Ik weet zeker dat de voetballers dit ook hebben, alleen zijn ze wel in hun nadeel omdat ze volop in beeld komen :7

Ik vind het wel horen. Je speelt toch voor je land, je bent de uitverkorene om een land te vertegenwoordigen, dan mag je ook wel het volkslied zingen. Ben blij dat bij NL bijna alle spelers het volkslied enorm fanatiek meezongen.

Kom op, Belgie! Het is het tot nu toe allemaal net niet, maar eens moet hij vallen toch? Toch uitkijken voor die Russen, ook al goede kansen gehad.

Vermaelen valt geblesseerd uit :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...