Jump to content

WK 2014 - Poule H


Dutchy3010

Recommended Posts

Pffff toch nog geluk voor Belgie hoor. Rusland had een penalty kunnen krijgen en die ENORME kans voor Rusland... Je ziet goed dat Belgie technisch beter is, maar het komt nog niet helemaal uit de verf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    23

  • thebig

    23

  • Dutchy3010

    16

  • Phoenyxar

    11

Kom op, Belgie! Het is het tot nu toe allemaal net niet, maar eens moet hij vallen toch? Toch uitkijken voor die Russen, ook al goede kansen gehad.

Argentinië scoorde gisteren ook pas na 92 minuten.

We moeten gewoon blijven spelen zoals nu: veel balbezit, soms eens een prik. Wel maken dat we geen tegenaanvallen krijgen, die voorzet en kopbal in de laatste paar minuten daarnet, zo'n dingen moeten we vermijden. Tegen Algerije zijn we op een laag niveau nog kunnen terugkeren, dan moet het nu ook wel lukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Beter scoort België wel even; ik heb 2-1 winst gezet voor dat landje. Ik heb echter alleen nog een grote kans van Rusland gezien en die overtreding wat sowieso een penalty had moeten zijn. Hopen op beter in de twee helft!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een reactie van Lukaku na zijn vervanging. Wilmots kan hem toch niet laten neuspeuteren op zijn eiland? Lukaku is een aanvaller die veel ruimte nodig heeft, dan is hij dodelijk. Tegen teams als Algerije en Rusland (en later misschien ook Zuid-Korea) die in blok spelen, heeft hij die ruimte niet. Het is inderdaad zijn schuld niet dat hij geen ballen krijgt, maar zo verlies je wel een speler. Dan is het een veel logischere keuze om Origi op te zetten, die baltechnisch veel beter is dan Lukaku en wat meer spelinzicht heeft, vind ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij haalt er iemand uit die juist de skills heeft om het open te breken, uit het niets. Ook al presteert hij niet in de tweede helft; Hazard heeft nog niet eens wat gepresteerd in de eerste helft.

Link to comment
Delen op andere websites

Mertens naar de kant? What the fuck?

Dat was precies mijn reactie toen ik het zag! Mertens heeft een paar prachtige kansen gecreëerd.

Edit: Goal! Divock Origi '88

Bewerkt: door Twedeldie
Link to comment
Delen op andere websites

De Belgen houden hun beste spel blijkbaar altijd voor de laatste 10 minuten. Het enige verschil is dat ook Hazard eens liet zien wat hij kon. Houden zo, man! Mooie actie worshippy.gif

Hoe Mirallas die ene zekere goal toch met zo'n slap schot teniet doet... Had Mertens nog opgestaan, die had 'm binnengeschoten. Hij was bekaf, dus de wissel begrijp ik wel.

Ik heb trouwens de uitslag goed voorspeld voor de WK-crew :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...