Jump to content

FIFA 15


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 709
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    138

  • TekaLoca

    86

  • KoningJesper

    58

  • LionOfHolland

    41

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jammer dat je geen seizoen kan skippen en meteen degraderen. Aan de hand van de eerste wedstrijd weet je meteen wat de andere 9 zullen zijn. Zit nu weer in divisie 3 en heb net 3-0 verloren, 2 blunders van Bravo en een penalty, mijn kansen gingen tegen de paal of werden gered. Dan weet je meteen wat voor een seizoen het zal worden, zucht.

Edit: En weer krijg ik mijn gelijk. 2de wedstrijd constant de betere, penalty niet gekregen en 2 keer open kans die er gewoon niet inwil. Zuchttttt.

Misschien iets positiiver de wedstrijd in gaan? Als je gefrustreerd speelt, wordt het er vaak niet beter op.

Btw Votair, ik kan wel janken :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Wie gebruikt er nu nog Xavi? :7 Z'n stamina is zo rotslecht in FIFA, tegen minuut 70 kan je er geen sprint meer met trekken bij wijze van spreken.

Ik speel altijd met Mascherano als CVM en daarvoor Iniesta en Rakitic als CM.

Link to comment
Delen op andere websites

Serieus, wanneer gaat EA nu die kutservers van hun eens fixen? Ik krijg al weken de melding dat m'n online gegevens niet opgehaald kunnen worden en online spelen lukt vaak helemaal niet. Waardeloos.

Had ik net ook al laatst van, maar ik speel dan ook niet vaak online. Ik vind offline ook erg leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan opeens geen nieuwe spelers update downloaden voor career mode. Er staat dat ik het al heb, maar dat zijn updates van 2 weken geleden. Ik heb gewoon verbinding met de EA servers. Heel vaag, heel vaag. Laatste tijd zijn ze echt slecht bezig bij EA zeg, man, man, man. :@

Meer mensen last van?

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan opeens geen nieuwe spelers update downloaden voor career mode. Er staat dat ik het al heb, maar dat zijn updates van 2 weken geleden. Ik heb gewoon verbinding met de EA servers. Heel vaag, heel vaag. Laatste tijd zijn ze echt slecht bezig bij EA zeg, man, man, man. :@

Meer mensen last van?

Online selecties eens verwijderen. Op PC is het te vinden bij Aanpassen => Profiel => Verwijderen en verwijder daar je Online Selecties. Als dat het niet is, doe eens bij Aanpassen => Teams Bewerken => Updates downloaden.

Ik kan overigens geen seizoenen meer spelen(online) door het gefaal van EA. Jammer.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel een carrière met Chelsea aan het spelen, Hazard speelt echt heel fijn. Costa tikt ze de vaak in, maar ik heb nog twee geweldige wissels op die positie, Rémy en Drogba. Rémy zet ik ook wel eens op de vleugel, kan prima met zijn snelheid. Voor in de verdediging Ramos gehaald. Cech is 88 en Courtois is 86, persoonlijk vind ik dat raar. Cech beter dan Courtois. Maar ik wissel ze af, meestal geef ik toch de voorkeur aan Courtois. Maar Oscar is heel snel vermoeid bij mij, kan ik daar wat aan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...