Votair Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Heb vandaag een carrière als manager gestart bij Barca. In de transferperiode Pogba gekocht en Pedro verkocht aan Real. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Jammer dat je geen seizoen kan skippen en meteen degraderen. Aan de hand van de eerste wedstrijd weet je meteen wat de andere 9 zullen zijn. Zit nu weer in divisie 3 en heb net 3-0 verloren, 2 blunders van Bravo en een penalty, mijn kansen gingen tegen de paal of werden gered. Dan weet je meteen wat voor een seizoen het zal worden, zucht. Edit: En weer krijg ik mijn gelijk. 2de wedstrijd constant de betere, penalty niet gekregen en 2 keer open kans die er gewoon niet inwil. Zuchttttt. Misschien iets positiiver de wedstrijd in gaan? Als je gefrustreerd speelt, wordt het er vaak niet beter op. Btw Votair, ik kan wel janken Reageren
Votair Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 (bewerkt) Tot nu toe doet Pogba het prima . Hij heeft zelfs al z'n eerste Liga goal gemaakt. Bewerkt: 11 maart 2015 door Votair Reageren
Together Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Pogba is echt een god in CM. Hij is jong, dus kan hij veel beter worden. Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Pogba is inderdaad zeer goed. Waar heb jij hem staan? Ik neem aan dat het ten koste is gegaan van Xavi? Reageren
Together Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Dat is wel te hopen. Iniesta is vele malen beter dan Xavi Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 maart 2015 Rapport Geplaatst: 11 maart 2015 Wie gebruikt er nu nog Xavi? Z'n stamina is zo rotslecht in FIFA, tegen minuut 70 kan je er geen sprint meer met trekken bij wijze van spreken. Ik speel altijd met Mascherano als CVM en daarvoor Iniesta en Rakitic als CM. Reageren
Votair Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 Pogba is inderdaad zeer goed. Waar heb jij hem staan? Ik neem aan dat het ten koste is gegaan van Xavi? Hij staat inderdaad op de plek van Xavi. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Serieus, wanneer gaat EA nu die kutservers van hun eens fixen? Ik krijg al weken de melding dat m'n online gegevens niet opgehaald kunnen worden en online spelen lukt vaak helemaal niet. Waardeloos. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 maart 2015 Rapport Geplaatst: 20 maart 2015 Serieus, wanneer gaat EA nu die kutservers van hun eens fixen? Ik krijg al weken de melding dat m'n online gegevens niet opgehaald kunnen worden en online spelen lukt vaak helemaal niet. Waardeloos. Had ik net ook al laatst van, maar ik speel dan ook niet vaak online. Ik vind offline ook erg leuk. Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 (bewerkt) Ik kan opeens geen nieuwe spelers update downloaden voor career mode. Er staat dat ik het al heb, maar dat zijn updates van 2 weken geleden. Ik heb gewoon verbinding met de EA servers. Heel vaag, heel vaag. Laatste tijd zijn ze echt slecht bezig bij EA zeg, man, man, man. Meer mensen last van? Bewerkt: 21 maart 2015 door xCrazyShotgun Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Ik speel ook op de PS4, maar ik heb er niet zo'n last van. Probeer anders al je updates te verwijderen en start dan het spel opnieuw op, dan download hij alles in 1x opnieuw. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 (bewerkt) Ik kan opeens geen nieuwe spelers update downloaden voor career mode. Er staat dat ik het al heb, maar dat zijn updates van 2 weken geleden. Ik heb gewoon verbinding met de EA servers. Heel vaag, heel vaag. Laatste tijd zijn ze echt slecht bezig bij EA zeg, man, man, man. Meer mensen last van? Online selecties eens verwijderen. Op PC is het te vinden bij Aanpassen => Profiel => Verwijderen en verwijder daar je Online Selecties. Als dat het niet is, doe eens bij Aanpassen => Teams Bewerken => Updates downloaden.Ik kan overigens geen seizoenen meer spelen(online) door het gefaal van EA. Jammer. Bewerkt: 21 maart 2015 door MegaPilot Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Bedankt heren! Het heeft gewerkt. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Momenteel een carrière met Chelsea aan het spelen, Hazard speelt echt heel fijn. Costa tikt ze de vaak in, maar ik heb nog twee geweldige wissels op die positie, Rémy en Drogba. Rémy zet ik ook wel eens op de vleugel, kan prima met zijn snelheid. Voor in de verdediging Ramos gehaald. Cech is 88 en Courtois is 86, persoonlijk vind ik dat raar. Cech beter dan Courtois. Maar ik wissel ze af, meestal geef ik toch de voorkeur aan Courtois. Maar Oscar is heel snel vermoeid bij mij, kan ik daar wat aan doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.