aron24 Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 De laatste tijd speel ik bijna geen FIFA meer. Ik heb het spel altijd voor de carrièremodus gekocht, maar die zit dit jaar zó vol met bugs, dat je op den duur het plezier in het spel volledig kwijt bent. Ik word voortdurend geconfronteerd met slechte coding, onlogische beslissingen van de engine, debiele transfers (een Spaanse speler die zegt dat hij heimwee heeft en vervolgens naar Duitsland verkast...) en ga zo maar door. Aanvankelijk was ik enorm enthousiast over FIFA 15, maar ik heb het spel al weken niet meer aangeraakt. Ik vind het een treurige ontwikkeling dat EA zich steeds meer op FUT richt en de carrièremodus ieder jaar meer afraffelt. Tuurlijk, uit FUT kunnen ze winst blíjven halen, maar de career-liefhebbers die zich vroeger een jaar zoet konden houden met deze game mode, worden nu benadeeld omdat de pijlen bijna alleen nog maar op FUT gericht worden. Kan mij hier zeker in vinden, ik koop om de zoveel jaar FIFA. Ik speel eigenlijk bijna alles modus, maar toch wel het meeste carrière. Sommige tranfers zijn niet realistisch wat heel jammer is. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 Naar een realistische computer transfer is het zoeken. Reageren
Votair Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Heerlijke omhaal vanmiddag gescoord met Suarez! Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Heerlijke omhaal vanmiddag gescoord met Suarez! vid? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Ik kan nu al maanden geen Seizoenen meer spelen online omdat er iets misgaat bij de controle van de online selectie. Het verwijderen van de online selectie bracht geen soelaas, iemand een fix? Het zal jullie niet verbazen dat ik geen Seizoenen meer kan spelen na een zoveelste nutteloze update. Edit: Alle online instellingen verwijderen + teams verwijderen heeft VOORLOPIG geholpen. Niet de eerste keer dat ik dit voorheb, maar nu moest ik ook nog andere instellingen verwijderen.. Edit2: De melding dat er een probleem is met m'n online gegevens blijf ik echter te pas en te onpas krijgen, zelfs als ik een wissel wil doorvoeren tijdens een wedstrijd. Ffs man. Bewerkt: 16 april 2015 door MegaPilot Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Ik kan nu al maanden geen Seizoenen meer spelen online omdat er iets misgaat bij de controle van de online selectie. Het verwijderen van de online selectie bracht geen soelaas, iemand een fix? Het zal jullie niet verbazen dat ik geen Seizoenen meer kan spelen na een zoveelste nutteloze update. Edit: Alle online instellingen verwijderen + teams verwijderen heeft VOORLOPIG geholpen. Niet de eerste keer dat ik dit voorheb, maar nu moest ik ook nog andere instellingen verwijderen.. Edit2: De melding dat er een probleem is met m'n online gegevens blijf ik echter te pas en te onpas krijgen, zelfs als ik een wissel wil doorvoeren tijdens een wedstrijd. Ffs man. Coöp seizoenen gaat ook nietmeer, moet je niet vragen wat een kutbedrijf EA is. Bewerkt: 16 april 2015 door DeJarnoxD Reageren
Venzio Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Edit: bij nader inzien had ik het zelf fout, iets beter opletten de volgende keer. :set: @MegaPilot: klopt, niet goed opgelet, keek alleen naar de positie van m'n verdedigers en dat er een speler voorbij was. Al blijf ik het een rare uitzondering vinden. Bewerkt: 16 april 2015 door Venzio Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 april 2015 Rapport Geplaatst: 16 april 2015 (bewerkt) Dit is toch geen buitenspel? Je tegenstander staat nog op z'n eigen speelhelft hé. @ hierboven: Kevin De Bruyne vindt die regel anders best. Bewerkt: 16 april 2015 door MegaPilot Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Net voor de zoveelste keer een wedstrijd gewonnen na een zware achterstand (1-3 achter, winst met 6-3). Ben ik de enige die eerst even wakkergeschud moet worden in FIFA-wedstrijden of zijn er nog zo'n spelers hier? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Kutseizoenen, is nu echt CONSTANT dat ik tegen Bayern moet spelen. Laatste potje zat Neuer aan 17(!) reddingen, hoe OP kan je zijn man. Wel gewonnen, scoorde een werkelijk onmogelijk doelpunt(hoek was heel scherp) met Iniesta waarna hij de verbinding verbreekt(redelijk zwak, want hij verdiende echt niet een gelijkspel..). Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2015 En opnieuw.. Van 0-2 in de eerste helft naar 4-2, en nog 4-3 in de 90e minuut. Bizar dit Reageren
aron24 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Heb ik ook wel eens, sta je met 1-0 achter. Kom je terug in de 70e minuut en wordt het nog gewoon 4-1. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Fifa nadert voor mij z'n einde. Ik heb na deze week vrij, 2 weken leren en dan examen. Ik ga nu al m'n geld opmaken op FUT en dit team bouwen om te proberen divisie 1 te winnen http://www.futhead.com/15/squads/30292037/ Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Good luck! Hopen dat het voor je examen lukt, en anders heb je daarna volgens mij zeeën van tijd. Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Good luck! Hopen dat het voor je examen lukt, en anders heb je daarna volgens mij zeeën van tijd. Ik denk dat het daarna wordt haha. Op de universiteit komen is toch net wat belangrijker dan divisie 1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.